25.02.2020

Facility & Property Management -

bezpieczna
i oszczędna nieruchomość

Szanowni Państwo
25 lutego 2020 roku w Krakowie odbyła się konferencja "Facility & Property Management - bezpieczna i oszczędna nieruchomość"
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.

Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku.

 

Prelekcje poprowadzili:

  • Adam Florczyk - Senior Associate, Colliers International
    "Rynek powierzchni biurowych w Krakowie"
    (Przedstawiony zostanie stan rynku powierzchni biurowych w Krakowie. Ekspert omówi m.in. wskaźniki rynku oraz standardy i trendy widoczne wśród jego uczestników. Słuchacze dowiedzą się także, które części miasta cieszą się największym zainteresowaniem wśród najemców oraz deweloperów)

  • Monika Kranc - Space & Occupancy Planning Manager, CBRE
    "Planowanie i zarządzanie przestrzenią użytkową z wykorzystaniem Big Data"
    (Podczas prelekcji zostaną poruszone tematy związane ze środowiskiem pracy, wykorzystaniu Big Data i jego wpływie na planowanie i zarządzanie)

  • Piotr Gajewski - Dealer Account Manager, Corporate & Education Solutions Business Unit, Professional Solutions Europe, a division of Sony Europe Ltd
    "Systemy Sony podwyższające efektywność wykorzystania przestrzeni biurowej i komunikacji w biurze"

  • Leszek Radomski - Menedżer ds. projektów automatyki budynkowej, WAGO
    "WAGO dla branży Facility Management - elastyczne rozwiązania wspomagające zarządzanie i techniczne utrzymanie budynków"
    (Od lat tworzymy i doskonalimy rozwiązania dla branży budownictwa. Dzięki temu oferujemy kompleksowe systemy do sterowania i zarządzania technicznymi funkcjami budynków. Podczas konferencji zaprezentujemy wybrane rozwiązania oraz wyjaśnimy, na czym polega i jak ważne jest ich zastosowanie dla wspierania działalności służb Facility Management w zakresie prawidłowego funkcjonowania budynków i obniżania kosztów zużycia mediów)

  • Hubert Kurek - Key Account Manager, A+V
    "Systemy audiowizualne w nowoczesnym biurze"

  • Izabela Miazgowska - Head of Property Management, Knight Frank Sp. z o.o.
    "Eksploatacja budynków biurowych – fakty i mity dotyczące oszczędności"

    (Obecnie ze względu na dużą podaż powierzchni biurowej właścicielom nieruchomości komercyjnych zależy na tym, aby koszty związane z eksploatacją budynku utrzymywać na niskim poziomie, a tam gdzie jest to możliwe wprowadzać dodatkowe oszczędności. Celem tego typu działań jest gwarancja optymalnego wynajmu powierzchni. Z drugiej jednak strony wymagają, aby zarządca nieruchomości utrzymywał budynek w odpowiednim stanie technicznym, a nawet doprowadzał swoim działaniem do wzrostu jego wartości, co wymaga odpowiednich nakładów finansowych. Czy optymalizacja w zakresie eksploatacji budynków biurowych zawsze oznacza zmniejszenie kosztów i czy oszczędności w przypadku kosztów eksploatacyjnych są dziś w ogóle możliwe?)

  • Maciej Karcz - Project Manager, Cushman & Wakefield Polska Sp. z o.o.
    "Zarządzanie projektami fit-out"
    (Koordynacja procesu budowy fit-out w nowych oraz istniejących budynkach. Project Manager i jego rola. Współpraca z Project Managerem z perspektywy Najemcy. Współpraca z Project Managerem z perspektywy Wynajmującego)

  • Maciej Wiśniewski - Członek Zarządu IFMA Polska
    "IFMA odpowiedzią na ciągłe zmiany, nowe trendy oraz wyzwania technologiczne na rynku nieruchomości"
    (Główne wyzwania i trendy branży FM. Podsumowanie aktywności IFMA na świecie i w Polsce. Najbliższe aktywności w Polsce)

  • Piotr Knez - Główny Projektant i Wiceprezes Zarządu, URBA ARCHITECTS
    "Green building – zielony wymiar funkcjonowania budynków"

 

 

 Tematyka konferencji:

- building management system
- monitoring wizyjny i kontrola dostępu
- systemy automatyki i bezpieczeństwa w budynkach
- zarządzanie środkami trwałymi
- Big Data
- technologie mobilne i chmurowe
- zarządzanie wydajnością przedsiębiorstwa
- zarządzanie projektami
- planowanie i zarządzanie jakością
- systemy utrzymania obiektów i urządzeń
- outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
- green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów
- planowanie i zarządzanie przestrzenią użytkową
- kontrola finansowa
- zarządzanie relacjami z klientem
- zarządzanie nieruchomościami
- zarządzanie kontraktami


Grupa docelowa:
- Właściciele obiektów (biura, centra handlowe, magazyny, hipermarkety, sieci sklepów)
- Facility Menedżerowie
- Property Menedżerowie
- Dyrektorzy ds. Zarządzania Nieruchomościami
- Dyrektorzy administracyjni
- Dyrektorzy techniczni
- Zarządcy nieruchomości komercyjnych
- Deweloperzy
- Architekci

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

PARTNERZY

Image
Image
Image

PATRONAT HONOROWY

Image
Image
Image

PRELEGENCI

Izabela Miazgowska - Head of Property Management, Knight Frank Sp. z o.o.

Piotr Gajewski - Dealer Account Manager, Corporate & Education Solutions Business Unit, Professional Solutions Europe, a division of Sony Europe Ltd

Maciej Wiśniewski - Członek Zarządu IFMA Polska

Adam Florczyk - Senior Associate, Colliers International

Leszek Radomski - Menedżer ds. projektów automatyki budynkowej, WAGO

Piotr Knez - Główny Projektant i Wiceprezes Zarządu, URBA ARCHITECTS

Monika Kranc - Space & Occupancy Planning Manager, CBRE

Maciej Karcz - Project Manager, Cushman & Wakefield Polska Sp. z o.o.

Hubert Kurek - Key Account Manager, A+V

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.