Szanowni Państwo
4 lipca 2019 roku w Warszawie odbyła się konferencja "Szyte na miarę" rozwiązania dla branzy fashion.
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.
Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku.
Prelekcję poprowadzili:
(Podczas wystąpienia typu PowerSpeech dowiemy się:
- Jakie zwyczaje ma dzisiejszy konsument?
- Z jakich narzędzi korzysta i dlaczego aż 85% z nich nie miałoby nic przeciwko, gdyby większość marek zniknęła jutro z ich życia?
- Jak kreować marki w czasach kryzysu zaufania?
- Dlaczego wady w branży FASHION i BEAUTY mogą okazać się skuteczniejsze od zalet?
- Dlaczego zaufanie do marek FASHION jest dziś kluczowe dla sukcesu biznesowego (meaningful brands)?
- Jakie są trzy kluczowe sposoby budowania zaufania?
- Jak robią to dobrze największe, globalne marki jak Diesel, Nike, P&G, CCC czy L’oreal? )
(Wiadome jest, że polskim prawie to konsument znajduje się na uprzywilejowanej pozycji. Jak sprzedawcy mogą zabezpieczyć się przed nadużyciami, a przede wszystkim jak powinni działać w branży e-commerce w myśl obowiązującego prawa?
- Na co zwrócić uwagę przygotowując regulamin sklepu internetowego?
- Na jakich zasadach należy oprzeć się, aby sprzedaż była bezpieczna?
- Jakie best practice są najbezpieczniejsze w branży e-Commerce?
- Co może unieważnić e-sprzedaż - nowe klauzule abuzywne w transakcjach internetowych?
- Jak branża fashion poradziła sobie z wdrożeniem RODO?
- Każda firma ma inny, zindywidualizowany cel ukształtowany przez prowadzoną działalność. Czy prawidłowo oceniliśmy cel i podstawę prawną przetwarzania danych osobowych?
- Czy prawidłowo realizujemy obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych?)
"Dalekowschodni Social commerce. Sprzedaż, media społecznościowe i Chiny – czyli dlaczego myśląc o sprzedaży online warto patrzeć na Wschód."
(Chiny często kojarzą nam się z tanimi podróbkami i produktami niskiej jakości. Jednocześnie Chiny to również lider i najszybciej rozwijający się rynek e-commerce na świecie, w którym społeczność odgrywa kluczową rolę i bogate źródło inspiracji. Z prelekcji dowiesz się, czym jest social commerce oraz jakie działania warto wdrożyć w swojej strategii sprzedażowej na naszym rynku.
Podczas prezentacji dowiesz się:
- Czym jest social commerce i dlaczego warto się zainteresować tym trendem
- Jakie są najlepsze praktyki i najciekawsze inspiracje na przykładzie rynku chińskiego – największego rynku e-commerce na świecie?
- Jak social commerce wygląda na rynku polskim?
- Jakie są możliwości sprzedaży w sieciach społecznościowych?
- Czy warto współpracować z influencerami i na co zwrócić uwagę?)
"Strategia skutecznych kampanii na Facebooku: od brandu po sprzedaż dla e-commerce/fashion"
(Podczas prelekcji dowiemy się jak wykorzystać social media, czyli siłę Facebooka i Instagrama, po to aby budować silną markę i zasięgi wśród grupy docelowej oraz generować i optymalizować ROI z konwersji online.
Podczas prelekcji poruszone zostaną m. in tematy:
- jak kupować FB/IG aby budować parametry marki i sprzedaży
- jakimi formatami: narracją i kreacją nawigować klientów do sklepu online
- jakich zaawansowanych opcji targetowania używać
- jak budować strategię dla fashion (etapy kampanii/narzędzia)
- jak mierzyć zwrot z inwestycji z tych kampanii
Wiedza ekspercka zostanie poparta case studies.)
"Po co marce dziś strategia?"
W trakcie prelekcji opowiem o:
- rozpoznawaniu i dotarciu do grup docelowych oraz tworzeniu brand person, czyli spojrzeniu w klientocentryzm,
- celach,
- pozycjonowaniu na rynku, tj. holistycznemu spojrzeniu na markę,
- DNA i redefinicji statusu marki,
- wartościach marki,
- i co najważniejsze - wdrożeniu strategii w życie.
Wszystko po to, by Twoja marka miała znaczenie. Nie tylko dla Ciebie.)
- Bartosz Majdański - Technical Support & Development Manager w Adtech S.C.
"Jak nowoczesne technologie usprawniają funkcjonowanie podmiotów z branży FASHION"
- E-commerce - jak prowadzić sklep internetowy by odnieść sukces
- Skuteczne formy reklamy i promocji w Internecie
- Pozycjonowanie strony www – jak pozyskać więcej klientów
- Jak zaistnieć w social mediach - zbuduj markę osobistą
- Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu
- Content marketing - jak tworzyć treści, które się sprzedają
- Kreacje graficzne - czym się kierować przy projektach materiałów reklamowych
- Marketingowa współpraca z influenserami - jak pracować z vlogerami, blogerami i instagram personalities
- Facebook Marketplace - jak to działa
- Jak zbudować skuteczną strategię omnichanel
- Personalizowana komunikacja z klientem
- Marketing automation w praktyce
- Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
- Logistyka w branży modowej
- Narzędzia wsparcia sprzedaży
Grupa docelowa:
- właściciele i menedżerowie sklepów internetowych
- właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
- osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
- szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
- osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
- projektanci mody
- blogerzy
- start'upowcy z branży modowej
Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 20.06.2019:*
- 199 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji
Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 21.06.2019:*
- 299 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji
Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
...
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
PATRONI HONOROWI
PARTNER BRĄZOWY
PARTNERZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PRELEGENCI
Małgorzata Dumin - Business unit director w Glow by LifeTube
Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka - radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka
Katarzyna Kwiecień - Fashion Brand Manager, Fu-Ku oraz autorka bloga https://fashionbranding.pl/
Marcin Maj - Co-owner/ Business Development w H2O Creative
Agnieszka Parfienowicz- Partner Digital, Mindshare Poland
r.pr. Elżbieta Figat - Michalak - Kancelaria Radcy Prawnego Elżbieta Figat - Michalak
Łukasz Sztuczyński- Shop+ Head, Mindshare Poland
Agnieszka Chabrzyk - Facebook Marketing Partner & Google Premier Partner
Bartosz Majdański - Technical Support & Development Manager w Adtech S.C.