04.07.2019 r.

"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

Szanowni Państwo
4 lipca 2019 roku w Warszawie odbyła się konferencja "Szyte na miarę" rozwiązania dla branzy fashion.
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.

Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku.

Prelekcję poprowadzili:

Gość Specjalny: Marcin Maj - Co-owner/ Business Development w H2O Creative
"Konsument Jutra, czyli jak mówić do klienta przyszłości, aby chciał słuchać w dobie totalnego kryzysu zaufania do reklamy"
(Podczas wystąpienia typu PowerSpeech dowiemy się: 
  • Jakie zwyczaje ma dzisiejszy konsument?
  • Z jakich narzędzi korzysta i dlaczego aż 85% z nich nie miałoby nic przeciwko, gdyby większość marek zniknęła jutro z ich życia?
  • Jak kreować marki w czasach kryzysu zaufania?
  • Dlaczego wady w branży FASHION i BEAUTY mogą okazać się skuteczniejsze od zalet?
  • Dlaczego zaufanie do marek FASHION jest dziś kluczowe dla sukcesu biznesowego (meaningful brands)?
  • Jakie są trzy kluczowe sposoby budowania zaufania?
  • Jak robią to dobrze największe, globalne marki jak Diesel, Nike, P&G, CCC czy L’oreal? )
 
- Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka - radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka
"E - commerce - wymagania jakie stawia prawo, aby łatwo i skutecznie sprzedawać."
(Wiadome jest, że polskim prawie to konsument znajduje się na uprzywilejowanej pozycji. Jak sprzedawcy mogą zabezpieczyć się przed nadużyciami, a przede wszystkim jak powinni działać w branży e-commerce w myśl obowiązującego prawa?
Podczas prelecji dowiemy się: 
  • Na co zwrócić uwagę przygotowując regulamin sklepu internetowego?
  • Na jakich zasadach należy oprzeć się, aby sprzedaż była bezpieczna? 
  • Jakie best practice są najbezpieczniejsze w branży e-Commerce?
  • Co może unieważnić e-sprzedaż - nowe klauzule abuzywne w transakcjach internetowych?
  • Jak branża fashion poradziła sobie z wdrożeniem RODO?
  • Każda firma ma inny, zindywidualizowany cel ukształtowany przez prowadzoną działalność. Czy prawidłowo oceniliśmy cel i podstawę prawną przetwarzania danych osobowych?
  • Czy prawidłowo realizujemy obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych?)
 
- Agnieszka Parfienowicz- Partner Digital, Mindshare Poland i Łukasz Sztuczyński- Shop+ Head, Mindshare Poland
"Dalekowschodni Social commerce. Sprzedaż, media społecznościowe i Chiny – czyli dlaczego myśląc o sprzedaży online warto patrzeć na Wschód."
(Chiny często kojarzą nam się z tanimi podróbkami i produktami niskiej jakości. Jednocześnie Chiny to również lider i najszybciej rozwijający się rynek e-commerce na świecie, w którym społeczność odgrywa kluczową rolę i bogate źródło inspiracji. Z prelekcji dowiesz się, czym jest social commerce oraz jakie działania warto wdrożyć w swojej strategii sprzedażowej na naszym rynku.
Podczas prezentacji dowiesz się: 
  • Czym jest social commerce i dlaczego warto się zainteresować tym trendem
  • Jakie są najlepsze praktyki i najciekawsze inspiracje na przykładzie rynku chińskiego – największego rynku e-commerce na świecie?
  • Jak social commerce wygląda na rynku polskim?
  • Jakie są możliwości sprzedaży w sieciach społecznościowych?
  • Czy warto współpracować z influencerami i na co zwrócić uwagę?)
 
- Elżbieta Figat - Michalak - radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Elżbieta Figat - Michalak
"Proces reklamacji i zwrotu ubrań zakupionych w sklepie internetowym w świetle obowiązujących przepisów." 
 (Reklamacje i zwrot towarów to podstawowe uprawnienie konsumentów, którzy kupują ubrania przez internet. W czasie prezentacji zostaną wskazanie i omówione przepisy prawa, stanowiące podstawę uprawnień konsumenta oraz obowiązków przedsiębiorców prowadzących sklepy internetowe.)
 
- Agnieszka Chabrzyk - Facebook Marketing Partner & Google Premier Partner
"Strategia skutecznych kampanii na Facebooku: od brandu po sprzedaż dla e-commerce/fashion"
(Podczas prelekcji dowiemy się jak wykorzystać social media, czyli siłę Facebooka i Instagrama, po to aby budować silną markę i zasięgi wśród grupy docelowej oraz generować i optymalizować ROI z konwersji online.
Podczas prelekcji poruszone zostaną m. in tematy:
  • jak kupować FB/IG aby budować parametry marki i sprzedaży
  • jakimi formatami: narracją i kreacją nawigować klientów do sklepu online
  • jakich zaawansowanych opcji targetowania używać
  • jak budować strategię dla fashion (etapy kampanii/narzędzia)
  • jak mierzyć zwrot z inwestycji z tych kampanii
    Wiedza ekspercka zostanie poparta case studies.)
 
- Małgorzata Dumin - Business unit director w Glow by LifeTube
"Influencer marketing - czy branża modowa go potrzebuje?"
 (Angażowanie influencerów do promocji marki to już nie tylko moda, a stały element w planowaniu kampanii reklamowych. Jak poradzić sobie z takim wyzwaniem? Jak dobrać influencera, czego od niego wymagać, jak sprawdzić jego wiarygodność, które formaty wybrać, aby osiągnąć zamierzony cel, współpracować z agencją czy realizować wszystko samemu i czy tak naprawdę branża modowa potrzebuje korzystać z tego typu działań? Prelegentka odpowie na wszystkie powyższe pytania i podzieli się swoim doświadczeniem w zakresie skutecznej realizacji kampanii z influencerami.)
 
- Katarzyna Kwiecień - Fashion Brand Manager, Fu-Ku oraz autorka bloga Fashionbranding.pl
"Po co marce dziś strategia?"
(Według słownika PWN strategia to  «dział sztuki wojennej obejmujący przygotowanie i prowadzenie wojny oraz poszczególnych jej kampanii i bitew». Ta właśnie wojna o klienta, miejsce na rynku i uwagę dzieje się każdego dnia. Pytanie, czy dziś warto jeszcze budować strategię? A może raczej, jaki ta strategia powinna przyjąć kształt?

W trakcie prelekcji opowiem o:

  • rozpoznawaniu i dotarciu do grup docelowych oraz tworzeniu brand person, czyli spojrzeniu w klientocentryzm,
  • celach,
  • pozycjonowaniu na rynku, tj. holistycznemu spojrzeniu na markę,
  • DNA i redefinicji statusu marki,
  • wartościach marki,
  • i co najważniejsze - wdrożeniu strategii w życie.

Wszystko po to, by Twoja marka miała znaczenie. Nie tylko dla Ciebie.)

- Bartosz Majdański - Technical Support & Development Manager w Adtech S.C.
"Jak nowoczesne technologie usprawniają funkcjonowanie podmiotów z branży FASHION"

 
 Tematyka konferencji:
  • E-commerce - jak prowadzić sklep internetowy by odnieść sukces
  • Skuteczne formy reklamy i promocji w Internecie
  • Pozycjonowanie strony www – jak pozyskać więcej klientów
  • Jak zaistnieć w social mediach - zbuduj markę osobistą
  • Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu
  • Content marketing - jak tworzyć treści, które się sprzedają
  • Kreacje graficzne - czym się kierować przy projektach materiałów reklamowych
  • Marketingowa współpraca z influenserami - jak pracować z vlogerami, blogerami i instagram personalities
  • Facebook Marketplace - jak to działa
  • Jak zbudować skuteczną strategię omnichanel
  • Personalizowana komunikacja z klientem
  • Marketing automation w praktyce
  • Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
  • Logistyka w branży modowej
  • Narzędzia wsparcia sprzedaży


Grupa docelowa:

  • właściciele i menedżerowie sklepów internetowych
  • właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
  • osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
  • szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
  • osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
  • projektanci mody
  • blogerzy
  • start'upowcy z branży modowej


Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 20.06.2019:*
- 199 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 21.06.2019:*
- 299 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
...
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PATRONI HONOROWI

Image
Image
Image
Image
Image

PARTNER BRĄZOWY

Image

PARTNERZY

Image
Image

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Image
Image
Image

PRELEGENCI

Małgorzata Dumin - Business unit director w Glow by LifeTube

Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka - radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka

Katarzyna Kwiecień - Fashion Brand Manager, Fu-Ku oraz autorka bloga https://fashionbranding.pl/

Marcin Maj - Co-owner/ Business Development w H2O Creative

Agnieszka Parfienowicz- Partner Digital, Mindshare Poland

r.pr. Elżbieta Figat - Michalak - Kancelaria Radcy Prawnego Elżbieta Figat - Michalak

Łukasz Sztuczyński- Shop+ Head, Mindshare Poland

Agnieszka Chabrzyk - Facebook Marketing Partner & Google Premier Partner

Bartosz Majdański - Technical Support & Development Manager w Adtech S.C.

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.