Informatyzacja administracji publicznej

27 lutego 2024

Informatyzacja ma służyć usprawnieniu i efektywności działania administracji. Powinna umożliwić załatwianie spraw przez obywatela również bez wychodzenia z domu. Informatyzacja urzędów administracji publicznej jest bardzo ważnym i kluczowym wyzwaniem. Coraz więcej albo niemal wszystkie usługi świadczone na rzecz ludności są realizowane z wykorzystaniem systemów informatycznych. Postęp technologiczny oraz oczekiwania mieszkańców wymagają dostosowania się do nich urzędów publicznych.

Dowiedz się więcej, weź udział w webinarium "Informatyzacja administracji publicznej" -  27 lutego 2024 r.

 

W programie:

- Piotr Nepelski - Radca prawny, Managing Associate - Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy sp. j.
"Wytyczne UZP dot. zamawiania systemów IT przez sektor publiczny ze szczególnym uwzględnieniem kwestii cyberbezpieczeństwa"

- Paweł Najsarek - Security Engineer, Ingram Micro
"Budowanie bezpiecznej infrastruktury z rozwiązaniami Sonicwall"

 

- Marcin Pera - Statlook Expert, Media-press.tv S.A.
"Ulecz swoje IT. Statlook jako kompleksowy program do zarządzania i obsługi zasobów IT"

- Natalia Kotłowska-Wochna - Partner, Head NewTech M&A, Kochański & Partners
"Nagrywanie i transmisja sesji rady miasta/gminy/powiatu"


- Marcin Marczewski - Prezes Zarządu i architekt odporności biznesu, Resilia
"Wyzwania w obszarze cybersecurity i metody uzyskiwania odporności organizacyjnej"

- dr Dominika Skoczylas - Wydział Prawa i Administracji, Uniwersytet Szczeciński
"Cyfryzacja jednostek publicznych - praktyczne i prawne aspekty cyberbezpieczeństwa w samorządzie terytorialnym"

 

 

 

Tematyka webinarium:

- Cyfryzacja jednostek publicznych - sprzęt IT i oprogramowanie
- Sprzęt IT dla szkół i placówek specjalnych, domów pomocy społecznej
- Cyberbezpieczeństwo samorządowych systemów informatycznych
- E-usługi w administracji
- Szeroki dostęp do ultra-szybkiego internetu
- Bezpieczeństwo danych i informacji
- Cloud computing
- Niezawodność infrastruktury informatycznej
- Elektroniczny obieg i archiwizacja dokumentów
- Systemy wideokonferencyjne
- Nagrywanie i transmisja sesji rady miasta/gminy/powiatu
- Kwalifikowany podpis elektroniczny
- Czytniki kodów kreskowych
- Zarządzanie zasobami infrastruktury gminy, miasta i powiatu
- Podstawy prawne informatyzacji w samorządzie terytorialnym

Grupa docelowa:
Przedstawiciele administracji samorządowej, odpowiedzialni za:
- teleinformatykę
- planowanie i zakup infrastruktury
- bezpieczeństwo IT, danych, informacji
- komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji
- zarządzanie dokumentacją
- usprawnienie procesów
- przetargi

 

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

 

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, możliwość konsultacji z Ekspertami i nagranie webinarium.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

Image
Image
Image

PRELEGENCI

Natalia Kotłowska-Wochna - Partner, Head NewTech M&A, Kochański & Partners

Piotr Nepelski - Radca prawny, Managing Associate - Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy sp. j.

Marcin Pera - Statlook Expert, Media-press.tv S.A.

dr Dominika Skoczylas - Wydział Prawa i Administracji, Uniwersytet Szczeciński

Marcin Marczewski - Prezes Zarządu i architekt odporności biznesu, Resilia

Paweł Najsarek - Security Engineer, Ingram Micro

© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki