25.08.2021

Kongres Księgowych i 
Ekspertów Finansowych

Szanowni Państwo
25 sierpnia 2021 roku odbyła się konferencja online "Kongres księgowych i ekspertów finansowych". Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele.

Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku.

W programie m.in.:

  • Tomasz Chrabałowski – Dyrektor Finansowy, CREAM oraz Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, Finexa
    "Miejsce controllingu w przedsiębiorstwie"

    (-Rola controllingu w przedsiębiorstwie
    -Jak zbudować system
    -Procedury i narzędzia
    -Porozumienia pomiędzy planowaniem i kontrolą
    -Zarządzanie projektowe a wynagrodzenia
    -Współpraca controllingu z szefami projektów)


  • Emilia Adamiec-Brancewicz – Zastępca Dyrektora Działu Biura Rachunkowego, Prokurent, MOORE REWIT
    "Zarzadzanie procesowe w księgowości i wykorzystane narzędzi lean management"


  • Arkadiusz Lewandowski  – Prezes Zarządu, Altera sp. z o.o
    "Optymalizacja czasu i pracy w księgowości. Jak wykorzystać technologię i przejść od chaosu do harmonii i automatyzacji."
    (Wiele osób zastanawia się nad optymalizacją pracy lub automatyzacją w swoim dziale księgowym lub biurze rachunkowym, jednak brakuje wiedzy jak się do niej przygotować, a to przygotowanie jest kluczowe. Jak skutecznie się przygotować, a następnie wykorzystać nowinki techniczne żeby zautomatyzować pracę i... zyskać spokój? Podczas prelekcji słuchacze dowiedzą się czego należy unikać przy wdrożeniu optymalizacji i automatyzacji, czy roboty zabiorą pracę księgowym oraz co jest fundamentem sprawnie działającego działu księgowego i biura rachunkowego.)


  • Marta Zięba-Szklarska – CEO, Świat Kadr
    "Digitalizacja i automatyzacja w Biurach Rachunkowych."


  • Robert Zarański – Prezes, współwłaściciel, Przemysław Bartkowiak – V-ce prezes, współwłaściciel KSIEGOWYDORADCA
    "Jak generować dodatkowe przychody z obsługiwanych klientów? – nowe oblicze sprzedaży i doradztwa kosztowego. Technologia, która pomaga klientom biur rachunkowych."
    (W świecie cyfrowej rewolucji klienci sektora MŚP mają ogromne możliwości wyszukiwania ofert dopasowanych do swoich potrzeb. Tylko czy, któryś z nich to robi? Czy mają czas na to, aby szukać i negocjować dla siebie oferty pozwalające im optymalizować koszty. Odpowiedź brzmi nie, ale chętnie by to robili … a najchętniej, gdyby robiła to ich własna księgowa, do której mają 100% zaufanie. Tylko czy ona będzie miała na to czas? Tak, jeśli wszystko będzie zautomatyzowane i proste. Jest wiele procesów i algorytmów, które za księgową to zrobią – generując im dodatkowe przychody, a klientom oszczędności. O tym jak skracać procesy przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji Prelegenci opowiedzą podczas swojego wystąpienia.)


  • Krzysztof Wolski – Dyrektor IT, Tomasz Pieniążek – członek zarządu, dyrektor ds. rozwoju biznesu, Archivio sp. z o.o.
    "Jak szybko, prosto i przyjemnie automatycznie pozyskiwać dane z faktur do systemu księgowego."
    (Dokumenty finansowe przepływające pomiędzy przedsiębiorstwami charakteryzują się zarówno różną formą fizyczną (papierowa lub elektroniczna), jaki i wyglądem i strukturą. Bardzo często zawierają dane prawnie nieobowiązkowe, ale istotne dla odbiorcy, jak nr dostawcy, nr zamówienia, kod kosztowy itp. W konsekwencji sam proces klasyfikacji dokumentów oraz wpisania danych do systemów księgowych zabiera istotną część czasu wykwalifikowanego personelu księgowego firm. W naszej prezentacji pokażemy wybrane, proponowane przez nas sprawdzone rozwiązania automatyzacji tego procesu. Na przykładach z naszego doświadczenia powiemy o warunkach skutecznego wdrożenia.)


  • Elke Schoenemann - Sales Manager Poland, ELO Digital Office
    "Księgowość – to nie tylko przeklepanie danych z faktur."
    (Chyba już nie ma księgowych, które pracują wyłącznie na papierze i nie korzystają z żadnego oprogramowania, ale do dziś dużo robią na papierze i trzymają je w segregatorach. Czemu tego nie cyfrować? Tu może pomóc ELO ECM Suite - system do zarządzania dokumentami i obieg dokumentów. Mamy dziś : faktury ustrukturyzowane, faktury odebrane mailem jako PDF i naturalnie jeszcze te na papierze. Poszczególne dane z tych faktur trzeba przenosić do formy elektronicznej i najlepiej automatem przekazać je do ERP. Faktury też muszą być opisane. To wszystko musi funkcjonować również w czasie jeżeli część pracowników pracuje zdalnie. A tu pomaga moduł ELO Invoice.)

 

Tematyka konferencji:

- Elektroniczny obieg dokumentów
- Podpis elektroniczny
- Dotarcie do klienta, sprzedaż usług
- Zarządzanie kosztami
- Digitalizacja i automatyzacja
- Robotyzacja w księgowości?
- Zarządzanie dokumentacją
- Rozwiązania wspomagające codzienną pracę biura rachunkowego
- Bezpieczeństwo danych
- Dostęp do danych wrażliwych
- Optymalizacja czasu i pracy
- Wykorzystanie social media w sprzedaży usług
- Zintegrowana komunikacja
- Zarządzanie dynamiczną dekretacją środków trwałych
- Zarządzanie źródłami finansowania środków trwałych

Do udziału zapraszamy:

- Dyrektorów Finansowych
- Głównych Księgowych
- Finance Managerów
- Właścicieli biur rachunkowych i podatkowych

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.*

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

Image
Image
Image

PRELEGENCI

Robert Zarański - Prezes, współwłaściciel KSIEGOWYDORADCA

Tomasz Pieniążek – Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Archivio sp. z o.o.

Arkadiusz Lewandowski  – Prezes Zarządu, Altera sp. z o.o

Przemek Bartkowiak - V-ce prezes, współwłaściciel KSIEGOWYDORADCA

Krzysztof Wolski – Dyrektor IT, Archivio sp. z o.o. 

Tomasz Chrabałowski – Dyrektor Finansowy, CREAM oraz Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, Finexa

Elke Schoenemann - Sales Manager Poland, ELO Digital Office 

© 2021 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.