Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego
10.02.2022

Zarządzanie kryzysowe to działalność organów administracji publicznej, obejmująca szereg działań związanych z zapobieganiem sytuacjom kryzysowym oraz odpowiednim reagowaniem w przypadku zaistnienia zagrożenia.
Jak wygląda kooperacja służb ratunkowych i administracji publicznej?
Jakie są zasady opracowywania planów zarządzania kryzysowego?

Zapraszamy do udziału w konferencji online "Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego", która odbędzie się 10 lutego 2022 roku.

 

Tematyka konferencji:

  • Łączność specjalna – współdziałanie i skuteczna komunikacja służb administracyjnych, służb mundurowych i ratowników
  • Systemy teleinformatyczne dla zarządzania kryzysowego i ratownictwa
  • Bezpieczeństwo i ochrona infrastruktury krytycznej
  • Systemy mobilne dla służb szybkiego reagowania
  • Rozwiązania dla służb ratowniczych
  • Informacja przestrzenna – podstawa akcji ratunkowych
  • Telemedycyna w zarządzaniu kryzysowym, transmisja informacji medycznej w diagnostyce i systemach ratownictwa medycznego


Grupa docelowa:

  • przedstawiciele jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego
  • funkcjonariusze służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Państwowej Straży Pożarnej
  • osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo kraju i obywateli
  • specjaliści ds. zarządzania kryzysowego, ochrony infrastruktury krytycznej i bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • koordynatorzy zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

PRELEGENCI