17.11.2021 r.

Obsługa klienta bankowego - AI i bezpieczeństwo

Pandemia przyspiesza cyfryzację sektora finansowego!

Pandemia koronawirusa przyspieszyła cyfryzację sektora finansowego. Jednym z motorów napędowych bankowości przyszłości mają być rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji, które ułatwią wymianę informacji z klientem. Nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja, będą miały największy wpływ na bankowość w nadchodzących latach. W miarę postępującej cyfryzacji bankowości te nowe technologie mogą pomóc bankom w walce z fintechową konkurencją i uzyskaniu przewagi konkurencyjnej.

Weź udział w debacie o zastosowaniu nowych technologii, wprowadzeniu kolejnych cyfrowych innowacji w obsłudze klienta oraz cyberbezpieczeństwie w sektorze finansowym podczas konferencji "Obsługa klienta bankowego - AI i bezpieczeństwo" już 17 listopada 2021 r. w Warszawie.

 W programie m.in.:

  • Łukasz Czech - Biuro Informacji Kredytowej S.A.
    "Obsługa klienta bankowego we współpracy z BIK"
    (w ramach swojego wystąpienia omówię temat związany z bezpiecznym przekazywaniem danych pomiędzy BIK a Subsksrybentami i jak to wpływa na procesy oceny zdolności kredytowej uwzględniając wątki technologiczne, automatyzacji procesów itd)

 

  • Agata Ślusarek - Senior Cyber Threat Security Engineer,Santander Bank Polska S.A.

  • Tomasz Wilczyński - Director of Cybersecurity Architecture and Development, BNP Paribas Bank Polska S.A.
    "Bezpieczeństwo masz jak w Banku"

    (Przez lata banki były uważane za organizacje, w których poziom dojrzałości rozwiązań w obszarze cyberbezpieczeństwa stoi na najwyższym poziomie. Czy ta teza jest dalej aktualna? Nad czym obecnie pracują banki, aby w obliczu rosnącej skali zagrożeń być w stanie skutecznie chronić systemy, informacje i środki swoich klientów?)

 

Tematyka konferencji:

  • Zarządzanie tożsamością elektroniczną
  • Predictive Identity - zarządzanie tożsamością nowej generacji
  • Biometria
  • Narzędzia i aplikacje mobilne
  • AI
  • BI, Big Data
  • CRM, Obieg dokumentów
  • Unified Communications
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Fintech

 

Grupa docelowa:

Do udziału zapraszamy przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych:

  • Szefów Departamentów: Bezpieczeństwa, IT, Operacyjnych, Biznesowych, Bankowości Elektronicznej, Obsługi klienta
  • CIO, CSO, Audytorów, analityków biznesowych


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

PRELEGENCI

© 2021 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.