PRELEGENCI

Kamil Bolek, Head of Communication indaHash

Ekspert w zakresie influencer marketingu. Tworzy strategie komunikacji, doradza w zakresie wideomarketingu i nowych mediów. Łączy PR, psychologię i najnowsze technologie. Markom pomaga opowiadać historie, zarażać innych ideą, przeprowadzać odbiorcę od zainteresowania – przez entuzjazm – do zaufania. Jako brand manager odpowiadał m.in. za markę LifeTube – największą jednonarodową sieć partnerską YouTube w Europie. Obecnie odpowiedzialny za wizerunek i komunikację indaHash – globalnej platformy łączącej marki z influencerami. Szkoli z tworzenia prezentacji i wystąpień publicznych. Wykładowca akademicki i stały prelegent konferencji, juror konkursów branżowych.

Barbara Stawarz-García, CEO Happy Content

Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Specjalistka w zakresie e-marketingu i komunikacji internetowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży od 2005 roku. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, IDEA Bank czy Hestia. Prowadzi agencję Happy Content specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz współpracy z influencerami.
W 2016 roku została wyróżniona przez magazyn BRIEF w rankingu 50 najbardziej kreatywnych osób w biznesie.

Ewa Małecka - Główny Projektant Produktu w marce Reserved, firmy LPP

Obecnie zajmująca stanowisko Głównego Projektanta Produktu w marce Reserved, firmy LPP. Absolwentka Wydziału Architektury i Wzornictwa gdańskiej ASP. Już w czasie studiów zdecydowała się związać swoje wykształcenie projektowe z branżą modową. Z marką Reserved związana od 2012 roku.

Paweł Gruszecki - Radca prawny, Partner, Kancelaria Kochański Zięba i Partnerzy

Radca prawny, Partner. Szef Praktyki Nowych Technologii i Telekomunikacji. Paweł posiada szerokie doświadczenie w zakresie wykonywania skomplikowanych projektów wymagających wiedzy z zakresu prawa IT, prawa autorskiego, prawa mediów oraz prawa telekomunikacyjnego takich jak: współudział w prowadzeniu negocjacji umowy o zarządzanie oraz rozwój infrastruktury telekomunikacyjnej (ang. „managed service agreement”), współudział w opracowywaniu założeń prawnych modelu biznesowego podmiotu mającego oferować usługę telewizji mobilnej w standardzie DVB-H, prowadzenie negocjacji umowy mającej na celu wdrożenie platformy OTT, a także opracowanie założeń prawnych kompleksowego systemu logistyczno-płatniczego mającego na celu zwiększenie sprzedaży w e-commerce. Dodatkowo ma doświadczenie w obsłudze podmiotów znajdujących się na wczesnym etapie rozwoju (start-up), które wprowadzają na rynek rozwiązania z zakresu Internetu rzeczy (ang. Internet of things), zapewniania bezpieczeństwa sieci, tworzenia zaawansowanych produktów cyfrowych (agencje digital), oprogramowania (softwarehouse), e-sportu, chmury obliczeniowej czy brokeringu baz danych.

Ewa Czertak - Ekspert personal branding, prezes Akademii Marki z Klasą

Mentor biznesu, ekspert i praktyk personal brandingu, buduje autentyczne marki osobiste, prowadzi kurs dla przedsiębiorców, prezes Akademii Marki z Klasą, twórczyni konceptu Marka z Klasą w biznesie, mówca, trener wystąpień publicznych oraz konsultant ds. komunikacji w międzynarodowych korporacjach. Od 2012 roku uczestniczy w przebudowie lub tworzeniu ponad 200 marek przedsiębiorczych kobiet w Polsce, prowadzi bloga “Master Personal Branding” o tym, jak budować markę osobistą prawdziwą, wartościową, silną. Zachęca do myślenia w wielkim stylu i brania odpowiedzialności za swoje życie i sukces zawodowy.
Współtworzyła Polski znak towarowy Marka z Klasą, zarejestrowany w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej. Znak powstał w 2012 roku, a po raz pierwszy został przyznany w roku 2013. Jest przekonana, że budowanie marki własnego nazwiska wymaga odwagi, za tym stoją bowiem właściwe wybory w biznesie, odpowiedzialność i etyka.

Ireneusz Klimczak Ekspert ds. Content Marketingu w GetResponse Sp.z o.o.

Pomaga klientom w prowadzeniu skutecznych kampanii online marketingowych. Pisze dla NowyMarketing.pl, Interaktywnie.com, Online Marketing Polska, Marketer+. Znajdź go na Twitterze - @irekklimczak chętnie rozmawia o online marketingu.

Tomasz Zwierzchoń, Head of Front End, ORBA Sp. z o.o.,

Z branżą internetową związany od blisko 20 lat. W ORBA zarządza projektami oraz zespołem programistów frontend, działem UX i kreacji. Twórca wielu stron internetowych, również z czasów przeglądarki NCSA Mosaic. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu serwerami. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec trójki dzieci. Tęskni za wolnym czasem i tangiem argentyńskim.

Szymon Tyniec - Kancelaria Everberg

Członek Izby Adwokackiej w Warszawie. Absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Prelegent na licznych konferencjach i wydarzeniach o tematyce związanej z innowacyjnym prowadzeniem działalności gospodarczej. Doradca w wielu procesach inwestycyjnych na niepublicznym rynku kapitałowym, związanych z finansowaniem podmiotów z branży IT. W kręgu jego zainteresowań badawczych pozostają zagadnienia związane z reglamentacją działalności gospodarczej oraz prawem nowych technologii.

Anna Szczygieł - Prawnik,Kancelaria Everberg

absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz była Prezes Koła Naukowego Prawa Własności Intelektualnej „IP” na tym Wydziale. Doświadczenie zawodowe zdobyła między innymi w dziale prawnym Harvard Business Review Polska. Doradza podmiotom prowadzącym handel elektroniczny w zakresie opracowania zgodnej z prawem dokumentacji sklepu internetowego, w tym regulaminów i wdrożeniu prawnych rozwiązań optymalizacyjnych. Swoje zainteresowania koncentruje wokół prawa własności intelektualnej, danych osobowych oraz e-commerce.

Izabela Sękowska - Marketplace Manager, Brand24

Od 2 lat specjalizuje się w online marketingu, zasilając globalny dział Brand24 - firmy dostarczającej aplikację do monitoringu Internetu. Wcześniej, od czasu ukończenia studiów na Akademii Leona Koźmińskiego i Instytucie VIAMODA, na kierunku Zarządzanie w sektorach mody, ściśle związana z branżą fashion. Zajmowała się produkcją największych komercyjnych wydarzeń modowych stolicy oraz współprowadziła własną agencję organizującą targi, sesje i pokazy promujące polskich projektantów. Suma zdobytych doświadczeń przerodziła się w prywatną fascynację tematyką łączącą jej ukochane światy - marketing i nowe technologie z modą.

Maciej Jasiaczyk - Senior Key Account Manager w PayU

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Zarządzania Sprzedażą. Od 6 lat w działach sprzedaży, swoje doświadczenie zdobywał m. in. w takich firmach jak Makro Cash&Carry, Johnson&Johnson, L’Oreal. W PayU odpowiada za promowanie nowych rozwiązań PayU, budowanie i rozwój istniejących relacji z kluczowymi klientami.
W wolnym czasie pasjonat piłki nożnej oraz aktywnego wypoczynku.

Agnieszka Bokłaga - Manager Sprzedaży, Quartic Sp. z.o.o

Manager sprzedaży z ponad dwunastoletnim doświadczeniem, od prawie dwóch lat działająca w branży e-commerce. Swoje doświadczenie zdobywała w takich firmach jak m.in. Agora, Benefit Systems, Frisco.pl. W QuarticON zajmuje się rozwojem rynku polskiego, nawiązywaniem długotrwałych relacji biznesowych z kluczowymi klientami oraz budowaniem przewagi konkurencyjnej swoich klientów. Prywatnie pasjonatka mody, sztuki i designu.

© 2019 PRIB All Rights Reserved. Designed By