PRELEGENCI

Patrycja Górecka-Butora - Project Manager, WhitePress sp. z o.o.

Od 5 lat związana z WhitePress, gdzie jako Project Manager brała udział w tworzeniu platformy content marketingowej, a następie zarządzała działem influencer marketing. Koordynowała kampanie dla takich marek jak Allegro, Purina, BP czy Netto. Rozwija projekt edukacyjny Akademia WhitePress i prowadzi autorskie szkolenia z influencer marketingu. Po godzinach prelegent i uczestnik konferencji marketingowych, a także blogerskich, na których edukuje twórców z dobrych praktyk współpracy. Wykładowca influencer marketingu na kierunku Social Media&Content Marketing na AGH.

Kamil Wasilewski - adwokat, Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Wasilewski

Prawnik branży fitness. Prowadzi blog prawniczy Prawo dla Fitnessu poświęcony branży fitness Autor wielu publikacji o tematyce prawnej dla branży fitness, które można odnaleźć w czasopismach takich jak Body Life, Trainer czy Perfect Body. Jest uczestnikiem i prelegentem największych branżowych konferencji w kraju takich jak Kongres Bodylife, Kongres FEM, FIWE czy Kongres Fit-Expo Trendy i Innowacje.

Bartosz Paczyński - Prezes Agencji Social Media Content Hero

Trener marketingu internetowego i sprzedaży. Zwolennik analizy behawioralnej użytkownika pod kątem decyzji zakupowych. Prezes w agencji Social Media Content Hero wyspecjalizowanej w sprzedaży online. Od ponad 10 lat wspiera firmy w zwiększeniu sprzedaży i optymalizacji kosztów pozyskania klienta w kanale e-commerce, Social Media i SEM. W portfolio Bartosza Paczyńskiego znajdują się takie firmy jak: Onet.pl, Huawei, Axel Springer Polska, Techland, Akademia Leona Koźmińskiego.

Anna Miotk - dyrektor ds. komunikacji, Polskie Badania Internetu

Od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR.
Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl.

Maciej Sznitowski - Brandoholik. Projektant i niezależny konsultant w zakresie brandingu.

Pomaga budować marki oraz ich komunikację. Podpowiada małym i średnim firmom jak ogarnąć świat marketingu. Specjalizuje się w rebrandingu. W swoim portfolio ma projekty brandingowe dla małych i dużych, początkujących i bardzo znanych. W ciągu ostatnich 10 lat zaprojektował logo dla ponad 300 marek.

Marek Baron - współzałożyciel serwisu Marketingbeauty.pl

Wieloletni menedżer w kilku znaczących korporacjach mędzynarodowych. Od 5 lat ściśle związany z branżą beauty&health. Pomaga markom zbudować pozycje na rynku lub rozwinąć skrzydła jeszcze szerzej. Jego pasją są social media a w szczególności realizacja kampanii reklamowych zarówno dla salonów, instytutów, klinik i marek kosmetycznych, stomatologicznych. Uwielbia budować ludzi w obszarze skutecznego marketingu. Z pasji i wygody wykorzystuje internet w celach biznesowych. Twórca kilku projektów dedykowanych głównie płci pięknej.

Emilia Bartosiewicz - Założycielka i Prezes Lady Business Club, właścicielka Imagine Yourself Sp. z o. o.

Ekspert osobistego PR w sieci. Twórczyni i redaktor naczelna portalu (www.ladybusiness.pl). Pomysłodawczyni plebiscytu dla kobiet biznesu Lady Business Awards. Od 2012 pracuje z ludźmi biznesu nad skutecznym zwiększaniem ich rozpoznawalności w internecie. Tworzy strategie PR i prowadzi konsultacji z zakresu spójnej i autentycznej komunikacji marki w sieci oraz tworzenia profesjonalnych profili publicznych. Doradza w wyborze odpowiednich kanałów social media i narzędzi zwiększających zasięgi widzialności marki w sieci.

Monika Apitz - Dyrektor Generalny Best Brands PR, autorka bloga ekspertmarketingu.pl

Założycielka Best Brands PR oraz Best Brands Marketing, firm specjalizujących się w strategicznym doradztwie wizerunkowym, kryzysowym i marketingowym.

Od prawie 20 lat związana z branżą komunikacji, marketingu i dziennikarstwa. Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego - jako magister dziennikarstwa ze specjalizacją public relations oraz podyplomowe studia menadżerskie na SGH. Realizowała projekty m.in. dla: mBanku , Malmy, PKN Orlen Team czy Malboro Racing Team. Z zamiłowania szkoleniowiec i wykładowca.

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki