PRELEGENCI

Norbert Redkie - restaurator, założyciel Grupa Warszawa

Jeden z najczęściej nagradzanych polskich przedsiębiorców młodego pokolenia. Koordynator i wykładowca technologii blockchain na prestiżowym wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Znany warszawski restaurator i uczestnik biznesowo–naukowych konferencji na całym świecie.
Założył Grupę Warszawa – firmę efektywnie zarządzającą najbardziej pożądanymi na mapie stolicy obiektami gastronomicznymi, takimi jak: Warszawa Powiśle. Wielokrotnie zapraszany do udziału w panelach dyskusyjnych i konferencjach na temat przyszłości technologii blockchain współorganizowanych przez takie instytucje jak Stanford University w USA.

 

 

Justyna Wysocka-Zając - doradca podatkowy, Dyrektor Departamentu Doradzctwa Podatkowego.

radca prawny, doradca podatkowy, doktorantka w Zakładzie Prawa Finansowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Członek zarządu w Małopolskim Instytucie Studiów Podatkowych sp. z o.o. Wieloletni współpracownik polskich i międzynarodowych fi rm doradczych. Jeden z założycieli Stowarzyszenia Doktorantów i Doktorów Prawa Podatkowego z siedzibą w Krakowie. Członek polskiego Oddziału IFA (International Fiscal Association). Uczestnik licznych konferencji naukowych z zakresu prawa podatkowego. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów gospodarczych w zakresie doradztwa prawno-podatkowego oraz obsługi sporów podatkowych. Interesuje się również opodatkowaniem spółek kapitałowych oraz procedurą sądowo-administracyjną

 

Adam Latek - hotelarz, właściciel firmy doradczej Latek Hotels.

Ukończył Wyższą Szkołę Hotelarstwa i Turystyki w Warszawie i Wyższą Szkołę Ekonomiczną o specjalności hotelarstwo. Związany z branżą od blisko 25 lat. Pracował w sieciach Accor, Hilton, IHG, Choice Hotels. Brał udział w otwarciach 15 hoteli w Polsce i zagranicą. Absolwent profesjonalnych szkoleń w Irlandii organizowanych przez spółkę Tifco LTD. Wspiera i doradza hotelarzom w Polsce i zagranicą. Doradca hotelarski i inspirator młodych hotelarzy. Juror w 2016 roku w wyborze najlepszego recepcjonisty roku przez A.I.C.R. Od kilku lat pracuje z inwestorami hotelarskimi i współpracuję z szerokim gronem hotelarzy. Wykłada hotelarstwo na wyższej uczelni w języku polskim i angielskim. Koordynator kierunku Intertour hospitality - konkurencyjnego kierunku dla światowych uczelnii hotelarskich.

 

Edyta Duchnowska -  Założycielka Kancelarii Radcy Prawnego Edyta Duchnowska, autorka bloga.

Radca prawny wpisany na listę Radców Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorców. Pasjonatka prawa własności intelektualnej, w szczególności prawa autorskiego. Zawodowo od ponad 12 lat zajmuje się świadczeniem wsparcia prawnego na rzecz przedsiębiorców, w tym również działających w branży HoReCa. Doradztwem zajmuje się od ponad 12 lat, jako ekspert od usług prawnych w gastronomii pomaga i reprezentuje przedsiębiorców gastronomicznych. min. z sukcesem od ponad 10 lat wspiera od strony prawnej wiodącą polską sieć restauracji. Autorka wielu publikacji z zakresu prawa cywilnego, handlowego i prawa własności intelektualnej. Prowadzi prelekcje o aspektach prawnych w gastronomii oraz pisze artykuły na temat prawa w gastronomii w prasie branżowej. Prowadzi bloga „Prawo w restauracji”.

Jacek Piasta - Senior expert w Instytucie Hotelarstwa

Doświadczony dyrektor oraz prezes zarządu wielu hoteli. Jest doradcą, co roku uczestniczy w kilkunastu procesach inwestycyjnych, organizacyjnych oraz szkoleniowych. Zajmuje się badaniami i monitoringiem rynku, trendów, potencjału. Tworzy analizy przekrojowe i obszarowe. Globalnie patrzy na polskie hotelarstwo posługując się międzynarodową perspektywą. Jako dyrektor hotelu zajmuje się operacyjnym zarządzaniem hotelu - od strategii i celów po nadzór nad ich realizacją przez poszczególne działy i komórki hotelu. Dba o jakość, przychody i koszty. Stale dąży do wzrostu rentowności i utrzymania jak najlepszych wyników. Zajmuje się też hotelarstwem z punktu widzenia odpowiedzialności prawnej, konsekwencji procesowych wszystkich działań i zaniechań hotelu. Dba też bezpieczeństwo transakcji i odpowiedzialność cywilną oraz skarbową, analogicznie jak karną. Procedury, reguły, regulaminy, umowy, zastrzeżenia, klauzule, kompetencje i odpowiedzialność to jego specjalność.

Krzysztof D. Kowalski - przedstawiciel Polskiej Izby Hotelarstwa, zarejestrowany w Urzędzie Ochrony Danych Osobowych Inspektor Ochrony Danych. Bezpieczeństwem informacji biznesowych zajmuje się od 2005 r., a ochroną danych osobowych od 2013 r. Ma za sobą kilkanaście projektów związanych z RODO. Należy do SABI czyli Stowarzyszenia Inspektorów Ochrony Danych 

 

 

Jacek Legendziewicz - Członek Zarządu Krakowskiej Izby Turystyki

W 1983 roku ukończył studia na kierunku Podstawowe Problemy Techniki a w 1987 zalożył biuro podróży, ktorym nadal zarządza. Zaczynajac od turystyki wyjazdowej obecnie organizacja ta jest organizatorem kongresów, posiada własny transport autobusowy, zarządza i jest wlaścicielem hoteli w Krakowie ( 330 pokoi), aktywnie działa w turystyce przyjazdowej. Firma nadal sie rozwija i w chwili obecnej rozwija nowe, własne produkty oraz następny hotel w Krakowie.

Małgorzata Konikiewicz - New Business Development Manager, Kinnarps Polska Sp. z o.o.

Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz Trenerka Biznesu. Od 2004 związana z branżąmebli biurowych. Obecnie pracuje na stanowisku New Business DevelopmentManagerw Kinnarps Polska sp.z o. o.Firma ta należydo szwedzkiego koncernu Kinnarps AB -największego dostawcy rozwiązań biurowych w Europie. Małgorzata Konikiewicz jest ekspertem koncepcji Next Office®, odpowiadaza strategię i rozwój sprzedaży efektywnych rozwiązań w środowisku pracy.

 

Mateusz Zieliński - New Business Director, Profitroom

Wiedzę z zakresu hotelarstwa zdobywał w USA, a następnie w wielu polskich hotelach i na Stadionie Narodowym w Warszawie realizujac założenia sprzedażowe budżetu w zakresie segmentu MICE. Specjalizuje się w uruchamianiu inwestycji i nowych technologiach wspierających sprzedaż i marketing w branży hospitality. Do najbardziej spektakularnych otwarć, w których uczestniczył można zaliczyć uruchomienie pierwszego w Polsce hotelu, dużej hiszpańskiej sieci NH Hotels w Poznaniu. Piastował również stanowisko City Venue Managera podczas UEFA EURO 2012, będąc odpowiedzialnym za hotelowe pobyty drużyn w Polsce Zachodniej.

 

 

Maciej Majewski - CEO In Hotel

14 lat w branży hotelowej jako integrator systemów kontroli dostępu, telewizorów B2B

 

Mariusz Chludziński - Sales Manager Philips Professional Displays

12 lat w branży Hotel TV / Digital Signage jako Sales Manager Philips Professional Displays. Udział w wyposażeniu około 70 tys. pokoi hotelowych w Polsce i innych krajach CEE.

Blanka Retmańska – Man - Prezes, Idea Profit
Jej pasją jest sprzedaż eventów w hotelach i centrach konferencyjnych. Praktyk. Na co dzień „siedzi” w działach sprzedaży i pomaga zwiększyć ich efektywność sprzedażową. Zna ich problemy od podszewki. Cieszy sukcesami. Przeszkoliła już setki sprzedawców w hotelach i centrach konferencyjnych.
Prezes spółki Idea Profit wprowadzającej nowe technologie dla branży Horeca oraz systemy CRM.
Współautorka systemu Horeca Idea, będącego dedykowanym programem do zarządzania eventami z rozbudowanym CRM. Jest on niezbędnym narzędziem dla hoteli i centrów konferencyjnych.
Szkoleniowiec, wykładowca, audytor. Jak mówi o sobie specjalizuje się w „naprawianiu” działów sprzedaży. Audytuje firmy w zakresie efektywnej sprzedaży eventów. Dokonuje analizy produktów pod kątem ich jakość i atrakcyjności, ceny sprzedaży oraz rentowności. Weryfikuje wewnętrzne procesy komunikacji między działami, proces kontaktu z klientem oraz skuteczność sprzedaży i znajomość oferty. Prowadzi szkolenia dla pracowników działu sprzedaży i gastronomii i managerów i dyrektorów działów sprzedaży, dla sieci hotelowych.
Współautor portalu do rezerwacji online imprez.
Współzałożyciel Stowarzyszenia Hotelarzy i Restauratorów Niezależnych.
Zajmuje się mapowaniem procesów rozszerzając funkcjonalności systemu Horeca Idea.
Realizuje coroczne badanie rynku w zakresie jakości oferty konferencyjnej hoteli i centrów konferencyjnych
Przeprowadza badanie: oferta eventowa oczami klienta biznesowego.
Z branżą Horeca związana od ponad 10 lat. Propagator idei: onlinowej rezerwacji sal i imprez, Events Revenue Managment oraz wprowadzenia na kierunki hotelarskie tematyki z zarządzania eventami.
Kładzie nacisk na edukacje rynku w zakresie sprzedaży i zarządzania eventami. Dlatego publikuje artykuły w czasopismach specjalistycznych i portalach branży horeca z zakresu m.in. procesów sprzedażowych eventów, technik sprzedaży, komunikacji między działami hotelowymi, umiejętności tworzenia skutecznych ofert, rentowności sprzedawanych eventów, zarządzania relacjami z klientem eventowym. Uczestniczy jako prelegent w konferencjach i szkoleniach branżowych, m.in. Zjazdach Dyrektorów Hoteli Niezależnych, Rentowny Hotel, Akademia Hotelarza, Forum Profit Hotel.
„Jestem dumna z tego, że mogę przyczynić się do rozwoju branży eventowej”.

© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki