Program - Nowe wyzwania w administracji publicznej 27.09.2022

   
   

GODZINA


 

PUNKT PROGRAMU


 

09.00 – 09.30

Rejestracja uczestników / wydanie materiałów konferencyjnych

09.30 – 10.00

 

Joanna Baranowska - Zastępca Dyrektora Departamentu Zarządzania Systemami w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów


 

10.00 – 10.30

Dominik Spodek - Key Account Manager - Business Channel, Brother Central and Eastern Europe GmbH
"Optymalizacja druku oraz przepływu dokumentacji w placówkach administracji publicznej"


10.30 – 11.00

Wykład Partnera


11.00 – 11.30

Tomasz Mackiewicz - Kierownik Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii
"Cyfrowy pracownik samorządowy"


 

11.30 – 12.00

Michał Gąsior - asystent dyrektora, Zespół Rozwoju Otoczenia Technicznego Innowacji, Departament GovTech Polska
"Projektowanie systemów informatycznych dla administracji publicznej."


12.00 – 12.30

Anna Orłowska - radczyni prawna, partnerka w Kancelaria Radców Prawnych Oczkowski i Partnerzy sp.p. i Marta Bytner - aplikantka radcowska, Kancelaria Radców Prawnych Oczkowski i Partnerzy sp.p.
"Sygnalista w administracji - jak zorganizować system zgłoszeń?"


12.30

Zakończenie konferencji

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.

© 2022 PIRB. All Rights Reserved.