Program - Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion 5.07.2018
09:00 – 09:30 Rejestracja uczestników
09:30 – 10:00 Wykład Inauguracyjny : Jadwiga Janik - Fashion50+
- oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej
- oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus
- czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus
- obsługa sklepów i salonów mody
- zakupy w Internecie przez osoby 50plus
- reklama w Internecie skierowana do 50plus
10:00 – 10:45 Wykład Eksperta: Krzysztof Bitel - Dyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A.
- Zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny
- Porównanie logistyki własnej kontra outsourcing
- Skrócenie łańcucha dostaw
- Rola systemów IT w procesie
10:45 – 11:15 Wykład Partnera: Dawid Fucia, New Business Manager, EDRONE Sp. z o.o.
(Podczas swojego wystąpienia Prelegnet opowie o rozwiązaniach marketing automation, rekomendacjach oraz ewolucji sztucznej inteligencji w eCommerce, bazując na bardzo ciekawych case studies)
11:15 – 11:35 Wykład Partnera: Norbert Bomber - Regional Sales Director, Blue Media S.A.
11:35 – 11:45 Prezentacja Wystawców
11:45 – 12:05 Przerwa Kawowa
12:05 – 12:35 Wykład Eksperta: Magda Staszczyk Manager e-commerce, ORIENS bijou Sp. z o.o. - przedstawiciel TOUS w Polsce
12:35 – 13:05 Wykład Eksperta: Aleksandra Koclejda - online marketing specialist, Domodi sp. z o.o.
- w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych,
- na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować
- jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej
13:05 – 13:35 Wykład Eksperta: Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
13:35 – 13:55 Przerwa Kawowa
13:55 – 14:25 Wykład Eksperta: Aleksandra Dziurkowska - Radca Prawny, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Spółka komandytowa
(Jak prawidłowo zorganizować system dystrybucji selektywnej, który pomoże nie tylko zapewnić kontrolę nad kanałami dystrybucji i obiegiem markowej odzieży, ale również może być wykorzystany na potrzeby budowania i utrzymania prestiżu oraz wizerunku marki.)
14:25 – 15:30 Warsztat: Bartosz Paczyński, Prezes Content Hero
Podczas warsztatów zostaną omówione zostaną następujące zagadnienia:
- Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie
- Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne
- Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne
- Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram
- Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS
15:30 – 15:40 Podsumowanie i zakończenie konferencji
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie.