Program - Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta 10.04.2019
09:00 – 09:30 Rejestracja uczestników
09:30 – 10:00 Wykład Inauguracyjny: Marta Zięba-Szklarska - Dyrektor ds. Rozwoju w Europejskiej Federacji Doradców Finansowych
10:00 – 10:15 Wykład Partnera: Paweł Wałuszko - Solutions Engineer, AI FORCE 1. Sp. z o.o.
10:15 – 10:45 Wykład Partnera: Marcin Witold Pieniążek - Account Manager, Tide Software Sp. z o.o.
10:45 – 11:05 Wykład Partnera: Tomasz Szwelnik - Prezes Zarządu,Voicelab
11:05 – 11:20 Prezentacja Wystawców
11:20 – 11:40 Przerwa Kawowa
11:40 – 12:10 Wykład Partnera: Wojciech Siemiątkowski - Współzałożyciel, CTO w firmie Shodann
12:10 – 12:40 Wykład Partnera: Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.
12:40 – 13:00 Wykład Partnera: Ada Andruszkiewicz, Head of Product w Talkie.ai
13:00 – 13:20 Przerwa Kawowa
13:20 – 13:50 Wykład Eksperta: Wojciech Ogórek - Starszy Architekt, Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Śląski
13:50 – 14:10 Wykład Eksperta: Tomasz Witt - Menadżer Obsługi Multikanałowej – Santander Bank Polska S.A. i Patryk Goździk - Team Leader Zespołu Doradców Klienta - Santander Bank Polska S.A.
14:10 – 14:40 Wykład Eksperta: Krystyna Jarek – Expert - Innovation Lead, ING Bank Śląski
14:40 – 14:50 Podsumowanie i zakończenie konferencji
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie.