Program -  Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta 22.10.2020

   
   

GODZINA


 

PUNKT PROGRAMU


 

08.30 – 09.00

Logowanie do platformy, powitanie, rozpoczęcie konferencji


09.00 – 09.30





 

Urszula Antonkiewicz-Kotla – Senior Vice President, Dyrektor Departamentu Zarządzania Decyzjami Biznesowymi Citi Handlowy Bank Handlowy w Warszawie S.A.

„AI w CRM jako narzędzie wspomagające sprzedaż, marketing i obsługę klienta”


 

09.30 – 10.00

Tomasz Szwelnik, Prezes Zarządu VoiceLab.AI, Dyrektor Komercjalizacji Innowacji w Digital Innovation Hub DIH4.AI
"Sztuczna inteligencja w cyfrowej transformacji obsługi klienta"


 

10.00 – 10.30

Piotr Kaniewski - Associate, Spaczyński Szczepaniak i Wspólnicy sp.k.
"Wymagania prawno-regulacyjne wobec sztucznej inteligencji w sektorze finansowym"


10.30 – 11.00


Damian Prokopowicz - Główny Specjalista ds. E-learningu, PZU S.A./PZU Życie S.A.

"VR – nowy wymiar w biznesie"

 

11.00 – 11.30

 Anna Krawczyk - Ekspert ds. Rekrutacji i Employer Brandingu,Departament HR , Bank Gospodarstwa Krajowego
"Chatbot w procesie rekrutacji – case study Banku Gospodarstwa Krajowego"

   


11.30 – 11.50


Łukasz Grala -mentor & futurolog, prezes firmy TIDK Sp. z o.o. 
"Inteligentne podejście do klienta"


11.50

Podsumowanie i zakończenie konferencji/networking/wideospotkania/chat

 

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.