Program - Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion 23.11.2017
09:00 – 09:30 Rejestracja uczestników
09:30 – 10:00 Wykład Inauguracyjny: Prorektor do spraw dydaktycznych dr inż. Marzanna Lesiakowska – Jabłońska w VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie
(Pomysł na indywidualizację ubiorów wytwarzanych w warunkach przemysłowych jest od pewnego czasu silnie podkreślanym trendem, mającym z jednej strony na celu dostosowanie produktu do potrzeb i oczekiwań klienta, z drugiej wpisanie się działań firm w tendencję slow fashion poprzez unikanie nadprodukcji oraz oferowanie wyrobów, które np. z powodów rozmiarowych czy estetycznych nie znajdują nabywców. Część firm funkcjonujących na rynku proponuje usługę dopasowania modeli odzieży do danego klienta. Wymaga to jednak wizyty w sklepie lub pracowni krawieckiej, często nawet kilkukrotnej oraz wiąże się z wyższą ceną. Czy możliwa jest realizacja indywidualnych zamówień przez Internet w cenach wyrobów dostępnych na masowym rynku? Czy realne jest wykorzystanie programów do symulacji odzieży w 3D oraz skanatarów klientów do projektowania, konstrukcji i sprzedaży ubrań za pośrednictwem sieci? Prelegentka spróbuje odpowiedzieć na te i wiele innych pytań związanych z zagadnieniem kastomizacji wpisanej w e-commerce.)
10:00 – 10:30 Wykład Eksperta: Aleksandra Maciejewicz - Prawnik, partner w kancelarii LAWMORE
(Walka o klienta trwa. Sprzedawcy i producenci starają w coraz bardziej wyrafinowany lub odważny sposób przyciągać jego uwagę. Zdarza się jednak, iż niektórzy tworzą reklamę, nie znając jej prawnych granic. Walka o klienta wciąż się zaostrza, dlatego warto wiedzieć, które manewry są prawnie dozwolone, aby nasza reklama nie stała się bronią w rękach konkurencji. Porozmawiajmy więc o reklamie, która jest czynem nieuczciwej konkurencji.)
10:30 – 11:00 Wykład Partnera: Patrycja Kuba - eCommerce Marketing Manager, Dotpay Sp. z o.o. & eCard S.A.
11:00 – 11:05 Prezentacja Wystawców
11:05 – 11:20 Przerwa Kawowa
11:20 – 11:50 Wykład Partnera: Marcin Rutkowski - Marketing & PR Manager i-systems
11:50 – 12:20 Wykład Eksperta: Magdalena Urbaniak - Global Communications Manager w Brand24, prowadzi bloga Tractormania.pl
12:20 – 12.50 Wykład Eksperta: Marcin Nawrocki - CRM Marketing Manager, WEARCO (www.answear.com)
(Zanim wystartujemy. Jak dobrze przeprowadzić wdrożenie i dobrać odpowiednie narzędzia? Automatyzacje, które dopasowują się do klienta. Optymalizacja procesu sprzedażowego – wiarygodne testy skuteczności kampanii. Case Study.)
12:50 – 13:20 Wykład Eksperta: Kinga Miller - Dyrektor Polsko-Włoskiego Instytutu Designu i Managementu w VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie
(Czy z pozoru zupełnie sprzeczne zjawiska jak masowy Internet i niedostępny luksus mogą iść nagle ze sobą w parze? Zachowania konsumentów odzieżowych marek luksusowych w Internecie.)
13:20 – 13:30 Przerwa Kawowa
13:30 – 14:00 Wykład Eksperta: Agnieszka Samborska - Legal Adviser, Accace Legal A. Samborska Sp.k.
(W dniu 25 maja 2018 r. w życie wchodzi nowe Rozporządzenie unijne dotyczące ochrony danych osobowych (RODO). Wskazuje się, iż rozporządzenie to zrewolucjonizuje obecne zasady rządzące przetwarzaniem danych osobowych. Podczas prezentacji znajdziemy odpowiedź na pytanie czy tak jest w istocie oraz przedstawione zostaną nowe zasady i obowiązki, które zostały nałożone na administratorów danych ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce.)
14:00 – 15:30 Warsztaty: Marcin Gieracz - CEO&Strategy Director, Rubikom Strategic Thinking
(Aby promować markę w świecie hiper konkurencji oraz w kanałach mediów społecznościowych potrzeba przede wszystkim pomysłu już na poziomie konceptu całościowego. Wszystko zaczyna się już na etapie modelowania biznesu i projektowania komunikacji opartej na przewadze i wyróżniku rynkowym. Wtedy o wiele prościej jest stworzyć Big Idee na potrzeby komunikacji Marki, a w konsekwencji Storytelling, który idealnie wpisuje się w charakterystykę social mediów. Jeśli nasza Marka ma pomysł na siebie to działania marketingowe i te wspierające sprzedaż po prostu będą realizowane z należytą lekkością i z odpowiednimi efektami. A i kreatywność oraz twórcze podejście do komunikacji staną się swoistym dopełnieniem planu sprzedażowego / planu komunikacji Marki)
Podczas warsztatów zostaną omówione następujące zagadnienia:
- projektowanie komunikacji opartej na Big Idei oraz wyróżniku komunikacyjnym marki
- modelowanie komunikacji dopasowanej do oczekiwań i potrzeb nabywców
- twórcze podejście w kreowaniu przekazu marki
15:30 Zakończenie konferencji
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie.