Systemy IT w relacjach Klient - Firma

25.02.2022

 

Rok 2020 był rokiem, który wymusił i przyspieszył zmiany w wielu obszarach związanych z prowadzeniem biznesu. W tym również w obsłudze klienta. Zmiany dotyczyły samego sposobu pracy, podejścia do klienta, jak i wykorzystywanych narzędzi. Jak był 2021? Co przyniosą kolejne lata?

Zapraszamy do debaty o nowych standardach w obsłudze klienta, nowoczesnej sprzedaży i technologiach wspieracjących przedsiębiorców podczas konferencji online: "Systemy IT w relacjach Klient - Firma" już 25 lutego 2022r.

 

W programie:

- Karol Wąsowski - Project and Process Director (Corporate Customers), Alior Bank SA
"Jakość danych w analizach biznesowych (Data Governance w praktyce)"
(Informacja jest ważna w życiu, podobnie jak w funkcjonowaniu instytucji finansowych. Źródeł informacji jest wiele, jednak odpowiedni poziom jej jakości, dostępności oraz wiarygodności zależy w wielu przypadkach od osób odpowiedzialność za ich poprawność. Finalnie informacje wykorzystywane są przez ograniczoną liczbę użytkowników, którzy na podstawie uzyskanych danych przygotowują analizy, podejmują decyzje finansowe, co ma wpływ na wynik finansowy firmy. Podczas krótkiej prelekcji, prelegent pokaże skąd pochodzi wymóg poprawności danych, sposoby weryfikacji oraz jak niska jakość danych wpływa na pracę w bazodanową.)

 

- Krzysztof Cieślik - Customer Support Specialist, Firmao
"Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta na przykładzie Firmao CRM"
(Podczas prezentacji prelegent opowie o szybkich oraz efektywnych sposobach pozyskiwania leadów za pomocą funkcjonalności systemu Firmao. A także pokaże przydatne funkcje do stałej współpracy klientami oraz narzędzia przy śpieszące sprzedaż w firmach.)

 

- Aneta Dąbrowska - Wicedyrektor Departamentu Obsługi Klientów w Centrali ZUS
"ZUS dla klientów – doświadczenia, działania, perspektywy"
Ostatnie dwa lata był okresem bezprecedensowych wyzwań dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i zmian w obsłudze klientów. ZUS wziął na siebie ciężar nowych zadań związanych nie tylko z zabezpieczeniem społecznym, ale także z innymi obszarami działania państwa. Aby zrealizować te nowe zadania, konieczne było przygotowanie odpowiednich narzędzi, dostosowanie ich do istniejącej infrastruktury informatycznej oraz zapewnienie obsługi milionów dodatkowych spraw. Trzeba było także opracować i prowadzić ciągłą kampanię informacyjną, by w przyjazny i prosty sposób przybliżyć wszystkim zainteresowanym korzyści, prawa i obowiązki, jakie wynikają z nowych rozwiązań. Jak ZUS poradził sobie z nowymi wyzwaniami? Co nowego oferuje swoim klientom i co planuje w kolejnych latach?

 

- Joanna Lisiecka-Pytlakowsk - V&P Sales & Marketing, Comtrust
"Współpraca ludzi i sztucznej inteligencji. Najlepsze praktyki z wdrożeń SAP AI dla obsługi klienta i sprzedaży."
(Ludzie i AI współpracują i tworzą mieszane zespoły. Już nikt nie pyta „czy AI”, ale „kiedy i jak”. Opowiemy, jak firmy organizują środowisko pracy dla takich mieszanych zespołów, jak wygląda ich praca i zarządzanie nimi oraz jak najlepiej wykorzystać potencjał jednych i drugich. Oczekuj ciekawych wskazówek i podpowiedzi z wdrożeń systemów SAP w relacji klient-firma.)

 

- Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, BRAND24
"Różnica między feedbackiem zamówionym a nie zamówionym - rzecz o zaangażowaniu klientów w Internecie"
(Kilka słów o wykorzystaniu feedbacku, ale nie tego na który liczymy, a tego którego się nie spodziewamy. Co z nim zrobić, jak reagować, a przede wszystkim jak go znaleźć a finalnie również przekuć na sprzedaż.)

 

- Tomasz Szwelnik - CEO, VoiceLab
"Conversational Intelligence - wykorzystanie sztucznej inteligencji w sprzedaży i obsłudze klienta"
(Czy zastanawiałeś się, jak można wpływać na wyniki rozmów sprzedażowych w czasie rzeczywistym. Spraw, aby interakcje z klientami były automatycznie ocenione w 100% przypadków, przeszukuj treść po frazach i słowach kluczowych, sprawdzaj do jakich kategorii należą rozmowy Twoich klientów. Dowiedz się jakie odpowiedzi, argumenty agentów generują najlepsze wyniki, aby poprawiać efektywność sprzedaży i obsługi klienta. Na prezentacji dowiesz wię więcej o systemie Conversational Intelligence, dzięki któremu możesz mieć automatyczną weryfikację jakości obsługi klienta i możliwości ustawienia automatycznych podpowiedzi dla Twoich agentów podczas rozmowy)

 

- Michał Wolszlegier - Prezes, AUTOMADE
"Jak przyspieszyć procesy, poprawić ich jakość i wygenerować oszczędności w Twojej organizacji dzięki robotom softwarowym?"
(Wysyłka korespondencji, weryfikacja danych, sporządzanie umów, tworzenie zestawień, uzupełnianie formularzy, kopiowanie informacji ze stron internetowych to tylko niektóre z monotonnych i powtarzalnych operacji na które codziennie skazani są pracownicy działów BACK i FRONT OFFICE. Dzisiaj rzeczywistość nie musi już tak wyglądać. Pokażemy jak w kilku krokach przekazać realizację tych czasochłonnych operacji robotowi software'owemu. Na żywo będziecie mogli Państwo zobaczyć robota AUTOMADE, który realizuje codzienne zadania biurowe, przyspiesza procesy, generuje oszczędności i pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w organizacji.)

 

 

Tematyka konferencji:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Badanie satysfakcji i zaangażowania klientów
  • Obsługa i automatyzacja procesów klienta
  • Omnichannel vs. multichannel
  • Sytemy CRM
  • AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
  • Automatyczna dystrybucja komunikatów i wiadomości
  • Podpis elektroniczny (podpisywanie umów, dokumentów)
  • Systemy Conatact center
  • Wideokonferencje
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Bezpieczeństwo danych
  • Systemy w chmurze
  • Integracja rozproszonych danych
  • Data Analytics
  • Digitalizacja dokumentów
  • Paperless

 

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele Zarządu
  • Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów w firmie


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne,możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNER SREBRNY

Image

PARTNERZY

Image
Image
Image

PRELEGENCI

Aneta Dąbrowska - wicedyrektor Departamentu Obsługi Klientów w ZUS

Karol Wąsowski - Project and Process Director (Corporate Customers), Alior Bank SA

Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, BRAND24

Krzysztof Cieślik - Customer Support Specialist, Firmao

Joanna Lisiecka-Pytlakowska - V&P Sales & Marketing, Comtrust

Michał Wolszlegier - Prezes, AUTOMADE

Tomasz Szwelnik - CEO, VoiceLab 

© 2021 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki