Systemy IT w relacjach Klient - Firma

24.05.2023

 

Rok 2020 był rokiem, który wymusił i przyspieszył zmiany w wielu obszarach związanych z prowadzeniem biznesu. W tym również w obsłudze klienta. Zmiany dotyczyły samego sposobu pracy, podejścia do klienta, jak i wykorzystywanych narzędzi. Jak był 2021? Co przyniosą kolejne lata?

Zapraszamy do debaty o nowych standardach w obsłudze klienta, nowoczesnej sprzedaży i technologiach wspieracjących przedsiębiorców podczas konferencji: "Systemy IT w relacjach Klient - Firma", która odbędzie się 24 maja 2023 roku w Warszawie.

 

Tematyka konferencji:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Badanie satysfakcji i zaangażowania klientów
  • Obsługa i automatyzacja procesów klienta
  • Omnichannel vs. multichannel
  • Sytemy CRM
  • AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
  • Automatyczna dystrybucja komunikatów i wiadomości
  • Podpis elektroniczny (podpisywanie umów, dokumentów)
  • Systemy Conatact center
  • Wideokonferencje
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Bezpieczeństwo danych
  • Systemy w chmurze
  • Integracja rozproszonych danych
  • Data Analytics
  • Digitalizacja dokumentów
  • Paperless

 

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele Zarządu
  • Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów w firmie


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne,możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

PRELEGENCI

© 2022 PIRB. All Rights Reserved.