Rok 2020 był rokiem, który wymusił i przyspieszył zmiany w wielu obszarach związanych z prowadzeniem biznesu. W tym również w obsłudze klienta. Zmiany dotyczyły samego sposobu pracy, podejścia do klienta, jak i wykorzystywanych narzędzi. Jak był 2021? Co przyniosą kolejne lata?
Zapraszamy do debaty o nowych standardach w obsłudze klienta, nowoczesnej sprzedaży i technologiach wspieracjących przedsiębiorców podczas konferencji: "Systemy IT w relacjach Klient - Firma", która odbędzie się 31 maja 2023 roku w Warszawie.
Tematyka konferencji:
- Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
- Badanie satysfakcji i zaangażowania klientów
- Obsługa i automatyzacja procesów klienta
- Omnichannel vs. multichannel
- Sytemy CRM
- AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
- Automatyczna dystrybucja komunikatów i wiadomości
- Podpis elektroniczny (podpisywanie umów, dokumentów)
- Systemy Conatact center
- Wideokonferencje
- Aplikacje sprzedażowe
- Bezpieczeństwo danych
- Systemy w chmurze
- Integracja rozproszonych danych
- Data Analytics
- Digitalizacja dokumentów
- Paperless
Grupa docelowa:
- Przedstawiciele Zarządu
- Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK
- Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
- Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów w firmie
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne,możliwość konsultacji z Ekspertami.
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.