Szanowni Państwo
25 czerwca 2019 roku w Warszawie odbyła się konferencja "Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta"
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.
Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku.
- Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski
"CRM i jego „okolice” w ING – jak to wygląda i gdzie tam jest AI?
(Na start krótkie wprowadzenie o tym jak definiujemy AI, oraz co obejmuje (a co nie) obszar CRM-owy. Potem opisane będą rozwiązania z tej domeny wdrożone w ING Banku Śląskim. Szczególny nacisk będzie na wykorzystanie technologii związanych z szeroko pojętym AI, uczeniem maszynowym oraz data science. Na zakończenie o pomysłach jakie mamy, ale które na razie są wyłącznie w fazie… pomysłów) - Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
"Wartość zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Propozycja modelu"
(Celem wystąpienia jest prezentacja modelu pomiaru wartości zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Zaangażowanie obejmuje ogół aktywności behawioralnych klienta, takich jak zakupy, rekomendacje, aktywność w social media, dzielenie się wiedzą, wspieranie innych klientów itp.Model umożliwia wycenę każdej z tych form dzięki połączeniu metod analizy marketingowej, finansowej i statystycznej. Otrzymane wyniki umożliwią plasowanie klientów jako mniej bądź bardziej wartościowych pod względem wszystkich działań wykonywanych w związku z ich relacją z przedsiębiorstwem.) - Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
"Jak obsługiwać klientów w Internecie, a przede wszystkim jak znaleźć nowych czyli socialcrm w praktyce"
(Kilka słów o pozyskiwaniu klientów w sieci - jak ich szukać, jak obsługiwać, po co rozmawiać. Dlaczego warto poświęcić trochę czasu na to aby monitorować internet.) - Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao
Piotr Kurecki - Kierownik Projektu, RPA, Bank Pekao S.A.
"Automatyzacja i robotyzacja procesów w Banku Pekao"
(Jak wyglądała nasza droga automatyzacji procesów biznesowych? W jaki sposób podeszliśmy do robotyzacji i zbudowaliśmy fabrykę robotów, która wykonuje codziennie ponad 6 tys. zadań? W jaki sposób szukamy rozwiązań i kompromisów w zakresie integracji systemów (ESB), implementacji procesów (BPM) i wdrażaniu kolejnych robotów (RPA)?) - Jacek Szafader - Dyrektor Zarządzający, Atteli
"Jak zbudować przewagę w sprzedaży dokonując transformacji cyfrowej?" - Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.
"Zanim nadejdzie SUPERINTELIGENCJA" - Krzysztof Gwardys - CEO, Promity
„Customer eXperience oraz podniesienie efektywności sprzedaży z wykorzystaniem AI”
(Przedstawione zostaną studia przypadków związane z analizą CX oraz cech klienta z wykorzystaniem kamer sklepowych oraz zastosowanie technik cross-sell oraz up-sell na bazie danych CRM i algorytmów uczenia maszynowego.) - Tomasz Szwelnik - CEO, VoiceLab
Adam Smółkowski - CEO, Aspartus (Grupa ProService Finteco)
"Korzyści wykorzystania AI w sprzedaży i obsłudze klienta"
(Podczas prezentacji dowiemy się o rozwiązaniach wykorzystujących sztuczną inteligencję do automatyzacji procesów sprzedażowych oraz obsługi klienta w oparciu o rozwiązania VoiceLab oraz doświadczenia firmy Aspartus. Voicelab zaprezentuje korzyści z wykorzystania analizy mowy w rozmowach telefonicznych oraz zastosowanie voicebotów oraz chatbotów do automatyzacji obsługi klienta. Aspartus przedstawi zastosowanie AI/ML w procesach sprzedaży i zarządzania relacją z klientem.)
-
Anna Gomza - Ekspert komunikacji omnichannel, Tide Software Sp. z o.o.
Kamil Paduch - Kierownik Zespołu Sprzedaży, Tide Software Sp. z o.o.
"Omnichannel - mów do klientów tak jak chcą i kiedy chcą" -
Ambroży Rybicki – CEO, ARP Ideas
"Future Proof Implementation – czyli jak wdrożyć CRM, aby zawsze pozostawał nowoczesny."
(Na przykładzie uruchomienia usług Cognitive Services w Microsoft Azure dowiesz się, jak projektować i wdrażać CRM, aby zawsze pozostał nowoczesny i w pełni wykorzystywał swój potencjał technologiczny.
Prawo, technologie i otoczenie nieustannie ewoluują. W większości przypadków przebudowanie systemu, tak aby nadążyć za zmianami oraz konkurencją, wiąże się z wysokimi kosztami i dużymi nakładami pracy.
Architektura oparta o zasady FPI umożliwia bezbolesną wymianę każdego z poszczególnych elementów systemu, tak aby zawsze pozostawał aktualny względem wymagań, które stawia rynek.) -
Michał Lipiecki - Prezes Zarządu, bs4
"Bs4 mobile – wielofunkcyjne narzędzie do pracy w terenie"
(bs4 mobile to aplikacja dla telefonów Android i IOS, która sprawia, że po raz pierwszy użytkownicy mogą polubić swój CRM. Daje szybki dostęp do informacji zgromadzonych o klientach, raportów, widoku 360 stopni, panelu menedżera. Mobilny asystent wspomaga handlowca w trakcie rozmów telefonicznych. Notatki o klientach można wprowadzać głosowo. W czasie prezentacji przedstawimy potężne możliwości tego narzędzia adresowanego dla każdej branży)
Tematyka konferencji:
- Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
- Podnoszenie satysfakcji klienta
- Omnichannel Customer Management
- Sytemy CRM
- AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
- Systemy Conatact center
- Aplikacje sprzedażowe
- Bezpieczeństwo danych
- Integracja rozproszonych danych
- Data Analytics
Grupa docelowa:
-
Przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, portali internetowych
-
Managerowie i kierownicy zarządzający działami: marketingu, sprzedaży, IT, BOK, HR, e-commerce
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
PARTNERZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PRELEGENCI
Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.
Krzysztof Gwardys - CEO, Promity
Piotr Kurecki, Kierownik Projektu, RPA, Bank Pekao S.A
Kamil Paduch - Kierownik Zespołu Sprzedaży, Tide Software Sp. z o.o.
Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski
Tomasz Szwelnik - CEO, VoiceLab
Jan Maria Kowalski, Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao S.A
Michał Lipiecki - Prezes Zarządu, bs4
Jacek Szafader- Dyrektor Zarządzający, Atteli
Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski
Adam Smółkowski - CEO, Aspartus (Grupa ProService Finteco)
Anna Gomza - Ekspert komunikacji omnichannel, Tide Software Sp. z o.o.
Ambroży Rybicki – CEO, ARP Ideas