05.07.2017r

Szanowni Państwo
5 lipca 2017 roku w Warszawie odbyła się konferencja "Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion ".
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.

Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku



Wykłady poprowadzili:

- Ewa Czertak -  Ekspert personal branding, prezes Akademii Marki z Klasą
"Marka osobista - Prawdziwa wartość nie uznaje ściemy"

(Prelegentka odpowie na istotne dla branży pytania: Czy zawsze marka osobista wspiera biznes właściciela? Koszyk wartości marki osobistej i jak przekłada się na Twoją rynkową pozycję? Błękitny Ocean czyli jak wykreować nową przestrzeń dla marki?)

-Izabela Sękowska - Marketplace Manager, Brand24
"10 powodów, dla których monitoring internetu to must-have (każdego) sezonu"
(Prelegentka opowie o szerokim, często nieoczywistym i zaskakującym zastosowaniu monitoringu internetu do rozwoju biznesów modowych. Jak dowiedzieć się cennych insightów nie tylko o swojej marce, ale także grupie docelowej i jej potrzebach? Jak znaleźć kanały i influencerów do jej promocji? Jak sprzedawać wykorzystując media społecznościowe? Odpowiedzi na te i więcej pytań zostaną zaprezentowane w oparcu o 10 solidnych kejsów z branży)

-  Szymon Tyniec , Anna Szczygieł, kancelaria Everberg
"Regulamin sklepu – dlaczego "standardowy wzór" to ryzykowne rozwiązanie?"
(Prelegent omówi znaczenia regulaminu jako części umowy zawieranej z konsumentem, w konsekwencji uświadamiającej przedsiębiorcom działającym na rynku e-commerce, że każdy regulamin musi być odpowiednio dopasowany do specyfiki danej działalności. Prezentacja stanowić będzie próbę przedstawienia argumentów przemawiających za tym, aby tworzyć regulaminy „szyte na miarę”, zamiast korzystać ze „standardowych wzorów”. Ekspert zaprezentuje najważniejsze elementy regulaminu, procedurę jego zmiany i częste błędy popełniane w tym zakresie. Przedstawione zostaną również sposoby minimalizacji ryzyka uznania postanowienia za klauzulę abuzywną. Myślą przewodnią prezentacji będzie przedstawienie regulaminu sklepu internetowego jako swoistej "instrukcji postępowania", dzięki której możliwe jest zminimalizowanie wystąpienia sporu z konsumentem lub nałożenia kary przez organy administracji publicznej)

- Barbara Stawarz-García - CEO, Happy Content
"Szyk social media w branży fashion. Jak budować zasięg i zaangażowanie?"
(Prelegentka udzieli wyczerpującej odpowiedzi na nurtujące pytana: Czy moda lubi marketing? Jak budować silną markę - ile zasłaniać, a ile odsłaniać w działaniach marketingowych w social media? Które działania content marketingowe w branży fashion są najlepsze i gdzie są konsumenci? Dowiedz się i działaj skutecznie!)

- Paweł Gruszecki - Radca prawny, Kochański, Zięba i Partnerzy
"Nowe wyzwania w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa serwisów – aspekty prawne – RODO i Dyrektywa NIS"

- Kamil Bolek - Head of Communication, indaHash
"Dlaczego branża modowa uwielbia influencerów (z wzajemnością)."
(Prelegent opowie o nowym wymiarze influencer marketingu w Polsce i na świecie. Na wielu przykładach z branży modowej i sportswear prelegent pokaże, jak efektywnie wykorzystywać treści tworzone przez użytkowników w komunikacji marki, jak współpracować jednocześnie z kilkuset ambasadorami i jak kreować trendy w sieciach społecznych.)

- Ewa Małecka - Główny Projektant Produktu w marce Reserved, firmy LPP
"TRENDY W MODZIE - proces ich śledzenia oraz globalny zasięg w epoce e-commerce"
(Prelegentka opowie o Procesie Budowania Trendów jako pierwszym i najważniejszym etapie tworzenia kolekcji - na podstawie swojego doświadczenia zawodowego zdobytego w marce Reserved. Gdzie szukać trendów? Skąd się biorą? Jak epoka e-commerce wpływa na ich błyskawiczne rozpowszechnienie w sieci?)

- Ireneusz Klimczak - Ekspert ds. Content Marketingu w GetResponse Sp.z o.o.
"Komunikacja szyta na miarę - jak za pomocą marketing automation spełniać potrzeby odbiorców i realizować cele biznesowe"
(Prelegent opowie jak za pomocą marketing automation można lepiej poznać swoich odbiorców i dopasować komunikację do ich potrzeb. Podczas swojej prezentacji pokaże, w jaki sposób wykorzystać tagowanie, scoring oraz narzędzia dla e-commerce, aby skutecznie pozyskiwać lojalnych klientów)

- Maciej Jasiaczyk - Senior Key Account Manager, PayU S.A.
„Nowoczesny produkt na rynku e-commerce”

- Tomasz Zwierzchoń - Head of Front End w ORBA Sp. z o.o
"e-commerce – jak to łatwo powiedzieć…"
(Prelegent podczas wystąpienia omówi zagadnienia: Offline i online – duet doskonały. Omnichannelowe wyzwania, klient w świecie marki – możliwości dzięki e-commerce, nie taki diabeł straszny – handel transgraniczny ,e-commerce: to żyje! Zmiany w dążeniu do doskonałości)
 
 - Agnieszka Bokłaga - Manager Sprzedaży, Quartic Sp. z.o.o
"Rekomendacje szyte na miarę, czyli jak personalizacja oferty zwiększa sprzedaż w sklepach fashion."
(Prelegentka opowie o tym jak Wykorzystując moc big data i sztucznej inteligencji, można wykreować doświadczenie zakupowe, które doceni nawet najbardziej wymagający klient. Pokaże jak spersonalizowane rekomendacje pomogą Twojemu klientowi szybko znaleźć interesujący go produkt, a Tobie - zwiększyć sprzedaż nawet o 15%.)

Tematyka konferencji:

1. E-commerce:
-multichannel commerce vs. agile commerce
-wyszukiwanie i nawigacja w sklepie internetowym - pomóż klientom znaleźć to czego szukają
-systemy b2b b2c
-bezpieczne płatności (on-line, poprzez tablet, smartfon)
-e-procurement
-automatyzacja obsługi zamówień
-social commerce
-mobile commerce
-programy lojalnościowe i programy partnerskie
-zjawisko social shoppingu
-uwarunkowania prawne
2. Rola BigData w analizie danych z portali społecznościowych:
-jak dostosować swój produkt do zmieniających się trendów?
-jak przewidywać przyszłe trendy?
3. Wearables
4. Znaczenie IT w branży fashion
5. Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
6. Technologie CAD I 3D
7. Logistyka w branży modowej
8. Narzędzia wsparcia sprzedaży

Grupa docelowa:
-właściciele i menedżerowie sklepów internetowych
-właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
-osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
-szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
-osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
-projektanci mody
-blogerzy
-start'upowcy z branży modowej

PARTNERZY

qon_logo-1-5231.png
kopia-gr_logo_light_jpg.jpg
orba-logo-cmyk-kopia-1.jpg
setugo.png
250kopia-payu-logo_gradient_rgb.jpg

PARTNERZY MERYTORYCZNI

indahash_logo_fiolet.png
happy-contetnt.png
lpp_200.jpg
reserved200.png
kzp.png
amk_logo-czarne-jpg---200.jpg
everberg_logo-250.jpg

PATRON HONOROWY

lewiatan.jpg

PRELEGENCI

Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży od 2005 roku. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce.
Radca prawny, Partner. Szef Praktyki Nowych Technologii i Telekomunikacji. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie wykonywania skomplikowanych projektów wymagających wiedzy z zakresu prawa IT, prawa autorskiego, prawa mediów oraz prawa telekomunikacyjnego.
Mentor biznesu, ekspert i praktyk personal brandingu, buduje autentyczne marki osobiste,Prezes Akademii Marki z Klasą. Od 2012 roku uczestniczy w przebudowie lub tworzeniu ponad 200 marek przedsiębiorczych kobiet w Polsce, prowadzi bloga “Master Personal Branding” o tym, jak budować markę osobistą prawdziwą, wartościową, silną.
Ekspert w zakresie influencer marketingu. Tworzy strategie komunikacji, doradza w zakresie wideomarketingu i nowych mediów. Łączy PR, psychologię i najnowsze technologie.
Od 2 lat specjalizuje się w online marketingu, zasilając globalny dział Brand24, ściśle związana z branżą fashion. Zajmowała się produkcją największych komercyjnych wydarzeń modowych stolicy oraz współprowadziła własną agencję organizującą targi, sesje i pokazy promujące polskich projektantów. 
Z branżą internetową związany od blisko 20 lat.Twórca wielu stron internetowych, również z czasów przeglądarki NCSA Mosaic. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu serwerami.
Członek Izby Adwokackiej w Warszawie.Doradca w wielu procesach inwestycyjnych na niepublicznym rynku kapitałowym, związanych z finansowaniem podmiotów z branży IT. Prelegent na licznych konferencjach.
Absolwentka Wydziału Architektury i Wzornictwa gdańskiej ASP. Już w czasie studiów zdecydowała się związać swoje wykształcenie projektowe z branżą modową. Z marką Reserved związana od 2012 roku.
Od 6 lat w działach sprzedaży, swoje doświadczenie zdobywał m. in. w takich firmach jak Makro Cash&Carry, Johnson&Johnson, L’Oreal. W PayU odpowiada za promowanie nowych rozwiązań PayU, budowanie i rozwój istniejących relacji z kluczowymi klientami.
Pomaga klientom w prowadzeniu skutecznych kampanii online marketingowych. Pisze dla NowyMarketing.pl, Interaktywnie.com, Online Marketing Polska, Marketer+. 
Manager sprzedaży z ponad dwunastoletnim doświadczeniem, od prawie dwóch lat działająca w branży e-commerce. Swoje doświadczenie zdobywała w takich firmach jak m.in. Agora, Benefit Systems, Frisco.pl.
© 2019 PRIB All Rights Reserved. Designed By