22.11.2018r.
"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion
Szanowni Państwo
22 listopada 2018 roku w Warszawie odbyła się konferencja "Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion.
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.
Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku
22 listopada 2018 roku w Warszawie odbyła się konferencja "Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion.
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.
Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku
Prelekcje poprowadzili:
- Bartosz Paczyński - Prezes Zarządu, Content Hero
"Trendy w sprzedaży online z wykorzystaniem Social Media."
(Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie; Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne; Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne; Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram; Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS)
- Michał Żmijewski - Adwokat, Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k.
"Jak bezpiecznie sprzedawać w Internecie? Prawo do odstąpienia od umowy, obowiązki informacyjne, prawo autorskie"
- Katarzyna Lebiedowicz-Grzanka - Radca Prawny, KLG Kancelaria
- Katarzyna Lebiedowicz-Grzanka - Radca Prawny, KLG Kancelaria
"Jak przygotować dokumenty sklepu internetowego by odnieść sukces? Regulamin sprzedaży i pierwsze doświadczenia RODO"
(W polskim prawie to konsument znajduje się na uprzywilejowanej pozycji. Jak sprzedawcy mogą zabezpieczyć się przed nadużyciami, a przede wszystkim jak powinni działać w branży e-commerce w myśl obowiązującego prawa? Jak „uszyć na miarę” swój sklep internetowy?
Najważniejszym elementem jest przygotowanie dokumentacji. To podstawa. Każdy brak w dokumentacji sklepu internetowego niesie za sobą ryzyko roszczeń nie tylko ze strony konsumentów, ale też organizacji reprezentujących interesy kupujących.
Dodatkowo brak dokumentów grozi dotkliwymi karami – karą grzywny w przypadku braku regulaminu lub wysokimi karami finansowymi w przypadku braku klauzul zgodnych z RODO. Na gruncie RODO, to do obowiązków administratora należy przyjęcie odpowiednich rozwiązań, które zapewnią pełną realizację zasad oraz całkowite bezpieczeństwo w zakresie przetwarzania danych.)
- Michał Jaskólski - Kierownik Marketingu, LSI Software S.A.
"Optymalizacja pracy w branży Retail"
(W prezentacji poruszony zostanie temat optymalizacji pracy w branży Retail. Skupimy się m.in. na zagadnieniu obsługi wielu kanałów sprzedaży w jednym zintegrowanym systemie oraz na sposobach wykorzystania zebranych dzięki temu podejściu danych przy realizacji złożonych celów marketingowych. Podczas spotkania przedstawimy także nowatorskie podejście do zarządzania oprogramowaniem i stanami magazynowymi z poziomu centrali. Pokażemy jak dzięki rozwiązaniu POSitive Retail można optymalizować koszty zarządzania towarem.)
Najważniejszym elementem jest przygotowanie dokumentacji. To podstawa. Każdy brak w dokumentacji sklepu internetowego niesie za sobą ryzyko roszczeń nie tylko ze strony konsumentów, ale też organizacji reprezentujących interesy kupujących.
Dodatkowo brak dokumentów grozi dotkliwymi karami – karą grzywny w przypadku braku regulaminu lub wysokimi karami finansowymi w przypadku braku klauzul zgodnych z RODO. Na gruncie RODO, to do obowiązków administratora należy przyjęcie odpowiednich rozwiązań, które zapewnią pełną realizację zasad oraz całkowite bezpieczeństwo w zakresie przetwarzania danych.)
- Michał Jaskólski - Kierownik Marketingu, LSI Software S.A.
"Optymalizacja pracy w branży Retail"
(W prezentacji poruszony zostanie temat optymalizacji pracy w branży Retail. Skupimy się m.in. na zagadnieniu obsługi wielu kanałów sprzedaży w jednym zintegrowanym systemie oraz na sposobach wykorzystania zebranych dzięki temu podejściu danych przy realizacji złożonych celów marketingowych. Podczas spotkania przedstawimy także nowatorskie podejście do zarządzania oprogramowaniem i stanami magazynowymi z poziomu centrali. Pokażemy jak dzięki rozwiązaniu POSitive Retail można optymalizować koszty zarządzania towarem.)
- Aleksandra Maciejewicz - Partner, LAWMORE
"W jaki sposób chronić się przed kradzieżą własności intelektualnej?"
"W jaki sposób chronić się przed kradzieżą własności intelektualnej?"
- Patrick Deba - Co-founder, Mustache.pl i Mustache Yard Sale
"Skuteczne budowanie strategii omnichanellowych"
- Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
"Dlaczego informacje z monitoringu mogą zmienić myślenie w każdej branży?"
- Wojciech Kliber - Wiceprezes,Sendit S.A.
"Przesyłki w punkt! Jak nadążać za trendami rynku przesyłek nie komplikując koszyka zakupowego."
Tematyka konferencji:
Tematyka konferencji:
- E-commerce - jak prowadzić sklep internetowy by odnieść sukces
- Skuteczne formy reklamy i promocji w Internecie
- Pozycjonowanie strony www – jak pozyskać więcej klientów
- Jak zaistnieć w social mediach - zbuduj markę osobistą
- Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu
- Content marketing - jak tworzyć treści, które się sprzedają
- Kreacje graficzne - czym się kierować przy projektach materiałów reklamowych
- Marketingowa współpraca z influenserami - jak pracować z vlogerami, blogerami i instagram personalities
- Facebook Marketplace - jak to działa
- Jak zbudować skuteczną strategię omnichanel
- Personalizowana komunikacja z klientem
- Marketing automation w praktyce
- Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
- Logistyka w branży modowej
- Narzędzia wsparcia sprzedaży
Grupa docelowa:
- właściciele i menedżerowie sklepów internetowych
- właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
- osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
- szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
- osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
- projektanci mody
- blogerzy
- start'upowcy z branży modowej
Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 12.11.2018:*
- 199 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji
Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 13.11.2018:*
- 299 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji
Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
PATRONI HONOROWI
PARTNER SREBRNY
PARTNER BRĄZOWY
PARTNERZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PRELEGENCI
Bartosz Paczyński - Prezes Zarządu, Content Hero
Aleksandra Maciejewicz - Partner, LAWMORE
Michał Jaskólski - Kierownik Marketingu, LSI Software S.A.
Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
Michał Żmijewski - Adwokat, Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k.
Wojciech Kliber-Wiceprezes,Sendit S.A.
Katarzyna Lebiedowicz-Grzanka - Radca Prawny, KLG Kancelaria