Podczas konferencji Pan Bartosz Paczyński, Prezes Content Hero poprowadzi warsztat - "Lowcostowe" techniki sprzedaży i promocji w branży fashion"
Podczas prezentacji omówione zostaną następujące zagadnienia:- Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie
- Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne
- Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne
- Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram
- Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS
Prelekcje poprowadzą m.in.:
- Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
"7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku."
- Magda Staszczyk - Manager e-commerce, Tous Polska
"Nie można być premium tylko trochę czyli kreowanie marki premium w Internecie"
- Norbert Bomber - Regional Sales Director, Blue Media S.A.
"Automatyzacja zwrotów i konwersja sprzedaży"
- Dawid Fucia - New Business Manager, EDRONE Sp. z o.o.
"Naucz swój sklep sprzedawać, czyli Sztuczna inteligencja w eCommerce."
(Podczas swojego wystąpienia Prelegnet opowie o rozwiązaniach marketing automation, rekomendacjach oraz ewolucji sztucznej inteligencji w eCommerce, bazując na bardzo ciekawych case studies)
- Aleksandra Dziurkowska - Radca Prawny, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Spółka komandytowa
"Moda na dystrybucję selektywną"
(Podczask konferecji Prelegentka opowie o tym jak prawidłowo zorganizować system dystrybucji selektywnej, który pomoże nie tylko zapewnić kontrolę nad kanałami dystrybucji i obiegiem markowej odzieży, ale również może być wykorzystany na potrzeby budowania i utrzymania prestiżu oraz wizerunku marki. Należy jednak zadbać, żeby nasza polityka dystrybucyjna była w zgodności z prawem konkurencji.)
- Jadwiga Janik - Fashion50+
"50plus, ważni odbiorcy mody"
(Podczas prelekcji omówione zostaną:
- oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej
- oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus
- czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus
- obsługa sklepów i salonów mody
- zakupy w Internecie przez osoby 50plus
- reklama w Internecie skierowana do 50plus.)
- Aleksandra Koclejda - online marketing specialist, Domodi sp. z o.o.
"Zapomniane źródła promocji on-line, które pomoga Ci rosnąć"
(Marketing internetowy to już nie tylko Google Adwords oraz Facebook Ads.Prelegentka podczas wystąpienia opowie o tym jak dynamicznie zmienia się rynek reklamowy, gdzie szukać możliwości do wzrostu biznesu i jak je wykorzystać. Dzięki prezentacji dowiecie się:
- w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych,
- na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować
- jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej)
- Krzysztof Bitel - Dyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A.
"Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zwrotem."
(Podczas przezentacji zostaną omówione następujące zagadnienia:
- Zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny
- Porównanie logistyki własnej kontra outsourcing
- Skrócenie łańcucha dostaw
- Rola systemów IT w procesie)
Tematyka konferencji:
- E-commerce - jak prowadzić sklep internetowy by odnieść sukces
- Skuteczne formy reklamy i promocji w Internecie
- Pozycjonowanie strony www – jak pozyskać więcej klientów
- Jak zaistnieć w social mediach - zbuduj markę osobistą
- Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu
- Content marketing - jak tworzyć treści, które się sprzedają
- Kreacje graficzne - czym się kierować przy projektach materiałów reklamowych
- Marketingowa współpraca z influenserami - jak pracować z vlogerami, blogerami i instagram personalities
- Facebook Marketplace - jak to działa
- Jak zbudować skuteczną strategię omnichanel
- Personalizowana komunikacja z klientem
- Marketing automation w praktyce
- Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
- Logistyka w branży modowej
- Narzędzia wsparcia sprzedaży
Grupa docelowa:
- właściciele i menedżerowie sklepów internetowych
- właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
- osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
- szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
- osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
- projektanci mody
- blogerzy
- start'upowcy z branży modowej
Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 25.06.2018:*
- 199 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji
Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 26.06.2018:*
- 299 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji
Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.