Zapraszamy do udzialu w konferencji online o najnowszych trendach w branży e-commerce już 30 marca ONLINE.
Prelekcje poprowadzą m.in.:
- Michał Kluska - Senior Associate, Data Privacy Team, Domański Zakrzewski Palinka sp. k.
"Zarządzanie naruszeniami ochrony danych osobowych w e-sklepie."
(Prawidłowa reakcja na naruszenie ochrony danych osobowych (np. wyciek danych) staje się jednym z najważniejszych obszarów generujących ryzyko. Szczególnie bolesne mogą być ew. błędy popełniane przez podmioty prowadzące biznes online. Wystąpienie poświęcone będzie pokazaniu prawidłowych ścieżek postępowania oraz potencjalnej reakcji organu ochrony danych osobowych.)
- Marcin Maj - Business Development Director / Partner, H2O Creative
"Bać się czy śmiać? Czyli w świecie marek, jak i w świecie ludzi - każdy reaguje inaczej. Przynajmniej w ciągu dnia."
( Na tym wystąpieniu:
- poznasz najróżniejsze reakcje i strategie marek w świecie pandemii
- dowiesz się dlaczego ostatnio źle sypiasz. I nie tylko ty.
- uświadomisz sobie jak bardzo nie znasz swoich konsumentów
- i zainspirujesz się do działania)
- Joanna Drabik - Dyrektor w HC Sp. z o.o., Influencer, Social Media Marketing Wojas S.A. Miraculum S.A.
"Influencer Marketing. Influencer przyjacielem Twojej firmy. Nano, micro, macro - który rodzaj współpracy jest najbardziej skuteczny."
( Na tym wystąpieniu poznasz:
- Pozytywne aspekty influencer marketingu
- Rodzaje influencerów
- Dobierz influencera dla Twojego produktu
- Kiedy warto współpracować z agencją
- Złote rady)
- Magdalena Staszczyk - Ecommerce Manager CEE, Tous Polska
- Monika Fibor - analityk biznesowo-systemowy w Firmao Polska Sp. z o. o.
"Efektywna sprzedaż w internecie z wykorzystaniem Firmao CRM"
(W obecnych czasach coraz więcej przedsiębiorców przenosi swoją działalność do internetu, a e-commerce jeszcze nigdy nie było tak popularne. Poznaj platformy, z których informacje przeniosą się do systemu Firmao, dzięki czemu skrócisz czas obsługi klienta. Automatycznie przenoszone zamówienia usprawnią przygotowanie produktów, kontakt z klientem, a także w szybki sposób sporządzisz fakturę lub paragon dla klienta. Wszystkie Twoje działania mogą być wykonane w jednym systemie, który dodatkowo pokaże Ci historię kontaktów z danym klientem.)
Tematyka konferencji:
- Rozwiązania dla sklepów internetowych w tym oprogramowanie
- Narzędzia wsparcia sprzedaży
- Platformy dla e-sklepów
- Logistyka
- Omnichannel
- Obsługa klienta
- Analityka
- Płatności
- Infrastruktura
- Ekologiczny e-commerce
Grupa docelowa:
- właściciele, managerowie sklepów internetowych
- szefowie sklepów stacjonarnych, planujących wdrożenie sprzedaży w kanałach internetowych
- kadra zarządzająca, odpowiedzialną za strategię i rozwój ecommerce, IT
- reprezentanci branży ecommerce oraz retail, odpowiedzialni za strategię i rozwój firmy
- managerowie departamentów sprzedaży, promocji oraz marketingu
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie sprzedażą w organizacji
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
PARTNERZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PRELEGENCI
Michał Kluska - Senior Associate, Data Privacy Team, Domański Zakrzewski Palinka sp. k.
Marcin Maj - Business Development Director / Partner, H2O Creative
Monika Fibor - analityk biznesowo-systemowy w Firmao Polska Sp. z o. o.
Joanna Drabik - Dyrektor w HC Sp. z o.o., Influencer, Social Media Marketing Wojas S.A. Miraculum S.A.