19.09.2019r.
Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży

W obecnym mobilno-multimedialnym świecie płynnie poruszamy się pomiędzy różnymi kanałami komunikacji. Dzisiaj wszyscy jesteśmy „omnichannel”. Preferencje dotyczące kanału komunikacji zmieniają się w zależności od realizowanych działań i sytuacji..
Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług.
Dobra oferta musi być wielokanałowa. Ponadto, komunikacja we wszystkich kanałach powinna być treściowo spójna, inaczej momentalnie straci wiarygodność. Musi charakteryzować się ciągłością, czyli procesy zapoczątkowane w jednym kanale powinny być płynnie kontynuowane we wszystkich innych, gdziekolwiek podejmie je klient.

Zapraszamy do udziału w konferencji "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży", która odbędzie się 19 września 2019 roku w Warszawie. Podczas wydarzenia najlepsi eksperci w branży będą doradzać i opowiadać między innymi o tym jakie są alternatywne kanały komunikacji i sprzedaży oraz jak usprawnić proces obsługi klienta.

 

 

Prelekcje podczas konferencji poprowadzą m.in.:

  • Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
     "Wartość zanagażowania klienta firmy ubezpieczeniowej"
    (Celem wystapienia jest prezentacja modelu pomiaru wartości klienta firmy ubezpieczeniowej. Model umożliwia identyfikację oraz analizę wartości klienta a także skuteczne budowanie z nim długookresowych relacji.)



  • Marta Zięba-Szklarska - Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego, €uropejska Federacja Doradców Finansowych Polska (€FFP POLSKA)
    „PIWOT czyli Robo-Advice w Ubezpieczeniach”
     (Nowoczesny Świat, Nowoczesne Pokolenia, Nowoczesne kanały komunikacji versus wzrastająca potrzeba kontaktu z drugim człowiekiem. Robo-Advice jest potężnym narzędziem w rękach pośredników, doradców i konsultantów, ale co można zrobić by takiego dobrego narzędzia nie zmarnować, korzystać z niego mądrze i z korzyścią dla wszystkich uczestników rynku usług finansowych.)


  • Ryszard Zawadzki - Mentor, twórca Akademii Ubezpieczeń (akademiaubezpieczen.eu), Prezes Stowarzyszenia Doradców Bezpieczna Perspektywa, 15 - krotny członek MDRT
    "Agent - recepta na SUKCES. Gotowy scenariusz 15 - krotnego członka MDRT"
    (Czy każdy Agent może stać się czołowym doradcą w Polsce i na Świecie? Konkretne i innowacyjne rozwiązania w drodze na szczyt dla początkujących i doświadczonych agentów ubezpieczeniowych. Żyjemy w czasach, w których wbrew pozorom każdy Agent może zostać czołowym doradca i właśnie podczas mojego wykładu przedstawię krok po kroku ścieżkę rozwoju, umożliwiającą wejście do Elity Agentów ubezpieczeniowych w Polsce i na świecie.)


  • Damian Zawadzki - Akademia Ubezpieczeń Sp. z o.o., autor bloga www.uczciwieoubezpieczeniach.pl
    "Kanały Przyszłości - Facebook, Linkedin, Instagram"
    (Budowanie marki osobistej Agenta Ubezpieczeniowego w Social Media, a przełożenie na sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i pozyskanie potencjalnych klientów.)


  • Wojciech Gaszewski - Ekspert ds Obsługi Ubezpieczeń, TUiR WARTA S.A.
    "Realizacja procesów biznesowych z wykorzystaniem narzędzi Robotic Process Automation (RPA)"


  • Sebastian Solecki - Menedżer zespołu sprzedażowego, Aviva Sp. z o.o., autor bloga www.soleckisebastian.pl

    "Menadżer Zespołu Sprzedaży w ubezpieczeniach 2.0"
    (Zmiany w świecie ubezpieczeń wymagają od nas menadżerów wykorzystania nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych oraz nowoczesnego podejścia do procesu wdrożenia młodego agenta do pracy. Nowoczesne technologię to absolutnie obowiązkowy element budowania marki menadżera. Menadżer 2.0 to nie tylko stanowisko to prawdziwa rola na którą składa się wiele niuansów i która wymaga ciągłej pracy oraz rozwoju. Z prelekcji dowiesz się jak konsekwentnie dążyć do menadżerskiego topu w branży ubezpieczeniowej.)

  • Paweł Odziemczyk - Head of Sales, Livespace
    "Jak poukładanie procesów wpływa na sprzedaż – case study brokera ubezpieczeniowego"

 

 

Tematyka konferencji:

1.Zarządzanie i bezpieczeństwo:

  • wsparcie procesów biznesowych – BPM
  • Business Intelligence – analizy i raporty- archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe
  • bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych
  • zapobieganie nadużyciom i oszustwom
  • rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
  • rozliczanie finansów – fakturowanie / rachunki cykliczne / abonamentowe

2.Narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i po sprzedażową oraz doradztwo około-ubezpieczeniowe:

  • systemy obiegu dokumentów jako narzędzie wsparcia sprzedaży
  • rozwój osobisty agentów ubezpieczeniowych
  • Unified communications
  • systemy Contact Center
  • systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
  • aplikacje do kalkulacji kosztów ubezpieczeń
  • zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR
  • systemy / aplikacje raportujące, zestawienia
  • rozliczanie prowizji
  • system powiadamia, przypomina
  • systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień
  • obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów
  • systemy mailingowe i SMS-owe

3. Praca w sieci i wsparcie internetowe – alternatywne kanały informacji i sprzedaży

  • porównywarki usług ubezpieczeniowych
  • elektroniczny kanał ubezpieczeń
  • social media w ubezpieczeniach 

4.Mobilny Agent

  • rozwiązania / aplikacje mobilne
  • usługi mobilne – mapy / lokalizacja
  • sprzęt agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne,komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto 


Grupa docelowa:

Kadra zarządzająca instytucji finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:

  • Dyrektorzy/ kierownicy placówek centralnych i oddziałów
  • Kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii
  • Przedstawiciele działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnego


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

logo-livespace_250.png

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PATRON HONOROWY

PRELEGENCI

Przemysław Tomczyk – Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego

Ryszard Zawadzki - Agent Ubezpieczeniowy Aviva, Mentor, 15 - krotny członek MDRT

Marta Zięba-Szklarska - Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego, €uropejska Federacja Doradców Finansowych Polska (€FFP POLSKA)

Damian Zawadzki - Akademia Ubezpieczeń Sp z o.o., autor bloga www.uczciwieoubezpieczeniach.pl

Sebastian Solecki - Menedżer zespołu sprzedażowego, Aviva Sp. z o.o., autor bloga www.soleckisebastian.pl

Paweł Odziemczyk - Head of Sales, Livespace

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki