Kryzys w szkolnictwie wyższym, m.in. niż demograficzny oraz rosnące wymagania rynkowe stawiają władze uczelni przed ważnymi wyzwaniami. Uczelnia musi konkurować i nadążać za zmianami i potrzebami rynku - studentów. Młody człowiek jest coraz bardziej wymagający. Jak kierować swoją ofertę do pokolenia Z? W jaki sposób przekonać nowe pokolenie do podjęcia nauki właśnie w tej konkretnej uczelni, szkole wyższej, akademii? To właśnie jedne z licznych problemów z jakimi borykają się kadra zarządzajaca i prawnicy marketingu. Aby rozpocząć skuteczną promocję najpierw należy zrozumieć zasady jakimi kierują się: Generacja X, millenialsi i pokolenie Z.
Zapraszamy do debaty z Ekspertami podczas której odpowiemy sobie na pytania:
Jak reklamować uczelnie?
Jak zadbać o studenta z zagranicy ?
Jak pozyskać i komunikować się z "Klientem" - studentem ?
Co to znaczy nowoczesne metody kształcenia?
Z jakimi problemami borykają się polskie uczelnie?
Czy szkolnictwo wyższe można porównywać do działalności biznesowej?
Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konferencji ONLINE „Uczelnia na miarę potrzeb”, która odbędzie się już 4 czerwca 2020 roku.
Prelekcje poprowadzą m.in.:
- Bartłomiej Serafinowicz - Adwokat, LAWMORE
"Narzędzia cyfrowe stosowane przez uczelnie w zdalnej rzeczywistości. Legalność, ryzyka, bezpieczeństwo"
(W trakcie prelekcji poruszone zostaną następujące zagadnienia:
- czym kierować się przy wyborze narzędzi;
- na co zwracać analizując regulamin lub umowę licencyjną;
- jakie są najważniejsze zagrożenia w relacji uczelnia - dostawca narzędzia;
- narzędzia cyfrowe a ochrona danych osobowych;
- prawa własności intelektualnej uczelni i innych użytkowników narzędzi - jak je chronić.) - dr Izabela Mrochen - certyfikowany ekspert ds. dostępności cyfrowej (WCAG)
"Nowoczesna uczelnia dostępna cyfrowo - standard WCAG w świetle nowych przepisów" - Anna Kiryjow-Radzka - Prezes Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom"
"Komunikacja kryzysowa uczelni. Epidemia COVID-19 – przed, w trakcie i po"
(Rosnąca liczba ludzi zainfekowanych koronawirusem połączone z ciągłym poczuciem zagrożenia sprawia, że wiele firm i instytucji staje w obliczu kryzysu. Nie omija to również uczelni. Poczucie zagrożenia należy do obszarów związanych z percepcją i osobistą reakcją na bodźce, które odbieramy. W swoim wystąpieniu skoncentruje się na konkretnych działaniach, które podjęły polskie uczelnie w procesie komunikacji kryzysowej związanej z epidemią. Wskażę pozytywne przykłady, jak również te, które mogły się przyczynić lub rzeczywiście przyczyniły się do kolejnych fal kryzysu. W sposób szczególny skoncentruję się na tych działaniach, których celem było obniżanie poczucia lęku i zagrożenia. Wskażę, dlaczego tak ważne w czasach niepewności jest utrzymanie i/lub wprowadzanie do oficjalnej komunikacji uczelni treści o swobodnym, a nieraz humorystycznym wydźwięku.) - Beata Rutkowska - Jaros - Key Account Manager, Betacom S.A.
Janusz Sawicki – Sales Account Executive, Micro Focus Security
"Szczepić czy nie szczepić, czyli jak zabezpieczyć swoje aplikacje"
(Recepta na ochronę aplikacji przed infekcją już na etapie tworzenia jej kodu. Rozwiązania dla edukacji - Micro Focus Fortify) - Piotr Wojtasik - Inżynier Sprzedaży, Axence; certyfikowany trener Axence nVision®
"Zarządzanie i bezpieczeństwo IT dla uczelni" - Paweł Chrobak - Kierownik Działu Serwerów i Wirtualizacji - Architekt Systemowy, Advatech
"Wirtualizacja laboratoriów akademickich – jak funkcjonują Uczelnie Wyższe, które wykorzystują technologie VDI. Doświadczenia z wdrożeń" - Dariusz Kąkol – Pełnomocnik Zarządu, PIRXON S.A.
"Wartości niematerialne i prawne - jak zarządzać licencjami?"
(Na zarządzanie licencjami oprogramowania trzeba spojrzeć pod różnym kątem, z różnych perspektyw. To nie jest dziedzina wyłącznie dyrektorów IT i administratorów systemów. Ten temat dotyczy w równym stopniu użytkowników oprogramowania, jak i zarządu każdej organizacji. W przypadku uczelni to również sprawa dla JM Rektora, Kwestora i Kanclerza. Na tym nie koniec. Prawidłowe użycie praw do licencji na oprogramowanie, to także przedmiot uwagi producentów oprogramowania, których chroni ustawa o prawach autorskich. W trakcie prezentacjiprzedstawimy jak wspieramy procesy zarządzania licencjami z użyciem systemu AssetsNinja) - Artur Kisiołek - Dziekan i Profesor Wydziału Ekonomicznego Wielkopolskiej Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Środzie Wlkp.
"Wykorzystanie Internetu do działań marketingowych na przykładzie uczelni polskich i ukraińskich"
(Szkolnictwo wyższe w Polsce przechodzi transformację w wymiarze organizacyjnym, społecznym oraz technologicznym. Przemiana idei uniwersytetu liberalnego w uniwersytet przedsiębiorczy, a także współczesny rynek usług edukacyjnych wymaga podejścia menedżerskiego, którego istotną część stanowi aktywność marketingowa. W wystąpieniu zaprezentowane zostaną wybrane rezultaty wieloletnich badań autora w zakresie marketingu internetowego uczelni polskich i ukraińskich, ze szczególnym uwzględnieniem działań w kanale mobilnym. Autor odniesie się także do problematyki komunikacji marketingowej w czasie pandemii.)
Tematyka konferencji:
1.Kreowanie wizerunku uczelni wyższej w Polsce i zagranicą
- Nowoczesne formy promocji uczelni i rekrutacji studentów
- Rola serwisu internetowego w komunikacji
- Marketing w sektorze szkolnictwa wyższego(marketing szeptany SERM)
- Media społecznościowe jako główne źródło informacji
- Najnowsze technologie, cyfryzacja i automatyzacja a kreatywny i spersonalizowany przekaz
- E-learning - więcej nauki przez Internet na uczelniach
- Fundusze unijne dla uczelni - pozyskanie i rozliczenie
2. Najnowsze technologie w zarządzaniu uczelnią
- Integracja systemów ICT
- Bezpieczeństwo danych i informacji
- Zarządzanie licencjami i ich inwentaryzacja, przygotowanie do audytu
- Oprogramowanie antyplagiatowe
- System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Karty Pracowniczej
- Systemy kontroli dostępu
- Infrastruktura PKI
- Zarządzanie zasobami uczelni
- Systemy ERP do zarządzania uczelnią
- Systemy zarządzania dokumentami i ich obiegiem
- Budowa profesjonalnej serwerowni
- Bezpieczeństwo sieci i systemów teleinformatycznych
- Backup i archiwizacja dokumentów
Grupa docelowa:
Przedstawiciele publicznych i niepublicznych szkół wyższych:
- Rektorzy
- Kanclerze
- Dziekani
- Dyrektorzy/Kierownicy działów: technicznych, administracyjnych, bezpieczeństwa, kadrowych, obsługi studentów/dziekanatów, centrum informatyki.
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
PARTNERZY
PATRONI HONOROWI
PRELEGENCI
Anna Kiryjow-Radzka - Prezes Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom"
Janusz Sawicki – Micro Focus Security Sales Account Executive
Artur Kisiołek - Dziekan i Profesor Wydziału Ekonomicznego Wielkopolskiej Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Środzie Wlkp.
Paweł Chrobak - Kierownik Działu Serwerów i Wirtualizacji - Architekt Systemowy, Advatech
Dariusz Kąkol – Pełnomocnik Zarządu PIRXON S.A.
Bartłomiej Serafinowicz - Adwokat, LAWMORE
Beata Rutkowska - Jaros - Key Account Manager, Betacom S.A..
dr Izabela Mrochen - certyfikowany ekspert ds. dostępności cyfrowej (WCAG)
Piotr Wojtasik - Inżynier Sprzedaży, Axence; certyfikowany trener Axence nVision®