18.11.2020 r.

Workflow - dokumenty pod kontrolą 

Szanowni Państwo
18 listopada 2020 roku odbyła się konferencja online "Workflow-dokumenty pod kontrolą". Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele.

Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku.

 
Wykłady poprowadzili:
 

Webinarium Baseline: "Home office – jak dobrać właściwe narzędzie aby praca była wydajna a dokumenty bezpieczne i pod kontrolą"
Michał Leśniewski i Bartłomiej Szczepaniak – Doradcy Klienta w firmie Baseline Sp. z o.o. Sp. K.

 

- mec. Rafał Skibicki - Prawnik, Szostek_Bar i Partnerzy
"E-podpis oraz rozporządzenie eIDAS w czasie COVID19"

- Mikołaj Machowski - St. specjalista ds. budowy repozytorium cyfrowego, Muzeum Narodowe w Warszawie
"Formaty plików graficznych do przechowywania zdigitalizowanej dokumentacji"
(TIF, JPG, PDF a może coś innego? Krótki rajd przez formaty plików jakich używać można w archiwizacji zdigitalizowanej dokumentacji.)

- Karol Wodecki - analityk i audytor ryzyka operacyjnego, BNP Paribas Securities Services
"Przyzwyczajenia, a nowe technologie które niechętnie zmieniamy"
(Wymieniamy samochody, telefony, komputery aby iść z trendami rynku, ale wciąż mamy przyzwyczajenia z którymi ciężko nam się rozstać. Drukowanie i ręczny podpis oraz fax to norma, która wciąż ma się dobrze nawet w nowoczesnych biurach. Na przykładzie własnego doświadczenia z wdrożeniem podpisu elektronicznego opowiem historię BNP Paribas Securities Services od kartek papieru po robotykę.)

 

- Agata Majchrowska - IT Project Manager, ekspert "The EU Observatory on the Online Platform Economy", wykładowca akademicki, adwokat
"Automatyzacja procesów biznesowych - w aspekcie decyzji i działań."
(Wsparcie technologii jest uznawane za pomoc w prowadzeniu działalności. Nie wszystkie decyzje mogą być podjęte niezależnie od dodatkowych procesów lub celów. Strategie, cele społeczne, oczekiwania, regulacje prawne, ograniczenia, weryfikacja danych, ... - czyli co jest ważne przed decyzją o automatyzacji procesów, na co zwrócić uwagę w trakcie wdrożenia rozwiązań i o jakich polach nienaruszalności sfery decyzyjnej należy pamiętać.)

 

- Monika Pietruszyńska - Senior Sales Manager,ASTRAFOX Sp. z o.o.
"Koniec ery dokumentów papierowych, czyli elektroniczny obieg dokumentów w firmie."
(Digitalizacja dokumentów przechodzi przez kolejne działy w firmach. Wynika to z wielu aspektów. Kwestią czasu jest całkowite wyeliminowanie dokumentów papierowych i zastąpienie ich przez dokumenty elektroniczne.)

 

- Bartosz Kwieciński - OPTeam S.A.
"Platforma nAxiom. Nowe podejście do digitalizacji procesów z wykorzystaniem rozwiązań low-code."
(Digitalizacja procesów niejednokrotnie kojarzy się ze skomplikowanym przedsięwzięciem, które wymaga zaangażowania sztabu inżynierów i specjalistów IT oraz zastosowania wielu rozwiązań informatycznych. Wyobrażenie to potęgowane jest przez obawy dotyczące czasu, kosztów wdrożenia czy możliwości rozwoju implementowanych rozwiązań. Dzięki zastosowaniu platformy low-code możemy w krótszym czasie i mniejszym kosztem zdigitalizować dowolną liczbę procesów biznesowych oraz dla każdego z nich budować dedykowane aplikacje obsługujące zadania wykonywane dotąd w różnych narzędziach informatycznych.)


- Stanisław Klunder - Process Automation Solution Architect, BUSINESS ONLINE SERVICES Sp. z o.o.
"Hiperautomatyzacja - kompleksowa automatyzacja procesów. Jak zwiększyć wydajność procesów optymalnie wykorzystując ludzi, roboty i inteligentne algorytmy?"
(Na początku był dokument z pieczątką i podpisem. Potem pojawiły się systemy informatyczne workflow/BPM przyspieszające wymianę informacji między ludźmi. Dzisiaj łączymy ze sobą ludzi, roboty i inteligentne algorytmy, aby jeszcze głębiej automatyzować i optymalizować procesy. Zapraszamy do wejścia w świat hiperautomatyzacji procesów biznesowych.)

- Elke Schoenemann - Sales Manager Poland, ELO Digital Office
"Pracować w firmie - czy pracować zdalnie?"
(Przy korzystaniu z ELO ECM Suite nie ma różnicy. Bezpieczny dostęp do wszystkich informacji jest gwarantowany i wszystkie procesy są pod kontrolą. Zgodnie z uprawnieniami użytkownicy mają zawsze dostęp do aktualnej wersji danego dokumentu, mogą swoje opinie wyrażać, faktury potwierdzić w obiegach, wspólnie opracować ofertę. Wszyscy korzystają z centralnego repozytorium i pracują na zadaniach dostarczonych wewnątrz systemu.)

 

- Jacek Rakoczy - Group CEO, Bpower2
"Jak podnieść produktywność pracowników zdalnych poprzez wdrożenie EIM."
(Jak zwiększyć produktywność pracowników zdalnych z naciskiem na działy : sprzedaży, marketingu, serwisu oraz pracownikami partnerów handlowych – dostawców i klientów. Szczególnie ważnym elementem jest współpraca wszystkich osób ze sobą, tak aby zoptymalizować przepływ informacji od rynku do produkcji i w drugą stronę w sposób możliwie lean.)

 
Tematyka konferencji:

- Czym jest e-dokument i jak go wykorzystać?
- Jakie są wady i zalety systemów EOD i workflow?
- Jak to robią inni? - case study
- Zarządzanie dokumentacją w nowoczesnym przedsiębiorstwie
- Wykorzystanie e-faktury do generowania oszczędności
- Podpis elektroniczny i jego zastosowanie
- Zarządzanie uprawnieniami i dostępem
- Systemy archiwizacji
- Digitalizacja dokumentów
- Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- Systemy faksowe, skaner, mail
- Workflow - automatyzacja procesów biznesowych
- Portale korporacyjne inter/intra/extranet

Grupa docelowa:
- CIO, Dyrektorzy i Kierownicy działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii
- Dyrektorzy i Kierownicy Administracyjnych
- Dyrektorzy i Kierownicy odpowiedzialni za zarządzanie drukiem i korespondencją
- Osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami
- Dyrektorzy i Kierownicy ds. operacyjnych
- Kierownicy ds. zakupów

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY 

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Image
Image

PRELEGENCI

mec. Rafał Skibicki - Prawnik, Szostek_Bar i Partnerzy

Monika Pietruszyńska - Senior Sales Manager,ASTRAFOX Sp. z o.o.

Jacek Rakoczy - Group CEO, Bpower2

Karol Wodecki - analityk i audytor ryzyka operacyjnego, BNP Paribas Securities Services

Agata Majchrowska IT Project Manager, ekspert "The EU Observatory on the Online Platform Economy", wykładowca akademicki, adwokat

Elke Schoenemann - Sales Manager Poland, ELO Digital Office

Mikołaj Machowski - St. specjalista ds. budowy repozytorium cyfrowego, Muzeum Narodowe w Warszawie

Bartosz Kwieciński, OPTeam S.A.

Wojciech Siemiątkowski - Współzałożyciel, CTO w firmie Shodann Sp. z o.o.

© 2020 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.