10.04.2019 r.

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta

Sztuczna inteligencja (AI) nie jest tylko wytworem bujnej wyobraźni, lecz bardzo poważnym pretendentem do zdobycia statuetki najważniejszej innowacji ostatnich lat. AI otwiera ogromne możliwości, więc inwestorzy od słów szybko przejdą do czynów, wykorzystując jej potencjał i przeliczając na realne zyski.AI to kluczowy termin dla wszystkich rozwijających się przedsiębiorstw, które nie zamierzają zostać w tyle, a wręcz przeciwnie – chcą dyktować warunki. W obsłudze klienta drzemie ogromny potencjał, który już za chwilę po raz kolejny zostanie wyrwany z zimowego snu za sprawą nowoczesnych technologii. 


Zapraszamy wszystkich zainteresowanych nowinkami technologicznymi i możliwościami ich zastosowania w biznesie do udziału w konferencji "Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta", która odbędzie się 10 kwietnia 2019 roku w Warszawie.

Prelekcje podczas wydarzenia poprowadzą m.in.:

  • Marta Zięba-Szklarska - Dyrektor ds. Rozwoju w Europejskiej Federacji Doradców Finansowych
    "Future in finance services. 
    Co zrobisz gdy stracisz pracę przez Roboty - śmierć i narodziny nowej kariery zawodowej.”
    (Sektor finansowy funkcjonuje w  coraz lepszych warunkach makroekonomicznych, ale stoi w obliczu nowych trudnych warunków. Perspektywy gospodarcze znacznie się poprawiły, a jednocześnie innowacje technologiczne i presja rentowności zmuszają rynek do kolejnych automatyzacji procesu usług finansowych. Wraz z zakończeniem głównych aspektów regulacji rynku finansowego, otwiera się przestrzeń, dla banków i innych instytucji finansowych, do dalszego rozwoju. A co z pracującymi tu ludźmi, ich ogromną wiedzą oraz kwalifikacjami? Co w dobie zanikania zapotrzebowania na usługi finansowe dostarczane przez specjalistów, pośredników i doradców finansowych? Kto przetrwa, a kto zmieni swoją profesję? Co robić i jak myśleć by dostosować się do zmieniającego się rynku?)

  • Tomasz Witt - Menadżer Obsługi Multikanałowej – Santander Bank Polska S.A. i Patryk Goździk - Team Leader Zespołu Doradców Klienta - Santander Bank Polska S.A.
    "Technologie biometryczne w bankowości"
    (- Czym jest Biometria?
    - Czy Biometria może budować biznes?
    - Czy Biometria to kolejny gadżet?
    - Czy Biometria to przyszłość?)

  • Iwona Muskalska - Direct Interactions Chapter, Customer Experience Centre of Expertise, ING Bank Śląski

  • dr inż. Olga Sobolewska - Katedra Systemów Zarządzania, Wydział Zarządzania, Politechnika Warszawska
    „Gdzieś musi być lepiej” czyli cierpienia optymalizacji
    (Usprawnienie i optymalizacja pracy we wszelkich wymiarach jest tematem, z którym nauki o zarządzaniu borykają się od początków nauki. Metody te, wraz z rozwojem technologii, ulegają nieustannym zmianom. Współcześnie, w dobie sieci komputerowych i powszechnego dostępu do infrastruktury ICT organizacje dysponują szeregiem rozwiązań, których zadaniem jest wspieranie organizacji w sprawniejszym i bardziej ekonomicznym realizowaniu jej celów. Prelegentka przedstawi ewolucję rozwiązań wspierających zarzadzanie organizacjami, a także na podstawie Gartner’s Hyle Cycle 2019 zastanowi się nad rozwiązaniami aktualnie stosowanymi w organizacjach.
    Poruszane w trakcie wystąpienia zagadnienia:
    - optymalizacja pracy i kosztów
    - metody optymalizacji i rozwiązania IT wspierające zarządzanie organizacją
    - wiedza w zarządzaniu
    - współczesne trendy w rozwoju ICT na podstawie Gartner’s Hype Cycle 2019
    - pytanie – co dalej – inteligencja sztuczna vs. naturalna)

  • Wojciech Ogórek - Starszy Architekt, Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Śląski

    „AI w Banku ING”
    (Po krótkim wstępie – co w ogóle rozumiemy pod pojęciem AI w ING, pokazane będą dwie grupy tematów:
    1.       Fundamenty – czyli w jaki sposób promujemy i budujemy środowisko w którym rozwiązania bazujące na takich „technologiach”/”trendach” jak Sztuczna Inteligencja mogą w łatwy sposób powstawać i być rozwijane (będzie trochę o organizacji, podwoziu technologicznym, zarządzaniu backlog-iem spraw AI itd…)
    2.       Zastosowania – czyli dość zgrubnie (niestety czas L ) o tym gdzie w Banku i do rozwiązywania jakich problemów używamy mechanizmów które można określić mianem Sztucznej Inteligencji.)


  • Magdalena Żyta-Wójcik - IT Architect, ING Bank Śląski
    "Od chatbotów do wirtualnego asystenta – jak chatboty wpływają na Twoje procesy"
    (- Jak skutecznie wdrażać rozwiązania wykorzystujące AI
    - Jak zbudować zespół chatbotowy
    - Jakie wyzwania stoją przed wdrażającymi chatboty.)

  • Przedstawiciel firmy Voicelab
    "Sztuczna inteligencja w zastosowaniach biznesowych, czyli jak voiceboty automatyzują pracę człowieka"

 Tematyka konferencji:

  • komunikacja telefonicza
  • systemy call center
  • AI w CRM jako narzędzie wspomagające sprzedaż,marketing i obsługę kilenta
  • chatboty
  • self service
  • optymalizacja pracy i kosztów
  • analiza i rozpoznawanie mowy
  • wirtualni asystenci
  • bezpieczeństwo danych
  • aspekty prawne


Grupa docelowa:

Do udziału zapraszamy przedstawicieli:

  • instytucji finansowych
  • firm ubezpieczeniowych
  • operatorów telekomunikacyjnych
  • zakładów produkcyjnych i przemysłowych
  • działów e-commerce
  • portali internetowych


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

logo-ai-force-1---200.png
n200kopia-logo_vl.png
250-logo_tidesoftware_black-1.jpg

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PATRONI HONOROWI

effp.jpg

PRELEGENCI

Marta Zięba Szklarska - Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego w Europejskiej Federacji Doradców Finansowych Polska (€FFP Polska) 

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki