10.04.2019 r.

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta

Sztuczna inteligencja (AI) nie jest tylko wytworem bujnej wyobraźni, lecz bardzo poważnym pretendentem do zdobycia statuetki najważniejszej innowacji ostatnich lat. AI otwiera ogromne możliwości, więc inwestorzy od słów szybko przejdą do czynów, wykorzystując jej potencjał i przeliczając na realne zyski.AI to kluczowy termin dla wszystkich rozwijających się przedsiębiorstw, które nie zamierzają zostać w tyle, a wręcz przeciwnie – chcą dyktować warunki. W obsłudze klienta drzemie ogromny potencjał, który już za chwilę po raz kolejny zostanie wyrwany z zimowego snu za sprawą nowoczesnych technologii. 

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych nowinkami technologicznymi i możliwościami ich zastosowania w biznesie do udziału w konferencji "Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta", która odbędzie się 10 kwietnia 2019 roku w Warszawie.


Tematyka konferencji:
  • komunikacja telefonicza i czatowa
  • chatboty
  • self service
  • optymalizacja pracy i kosztów
  • analiza i rozpoznawanie mowy
  • wirtualni asystenci
  • bezpieczeństwo danych
  • aspekty prawne

Grupa docelowa:

Do udziału zapraszamy przedstawicieli:
  • instytucji finansowych
  • firm ubezpieczeniowych
  • operatorów telekomunikacyjnych
  • zakładów produkcyjnych i przemysłowych
  • działów e-commerce
  • portali internetowych

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PATRONI HONOROWI

PRELEGENCI

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki