25.08.2020

Kongres Księgowych i 
Ekspertów Finansowych

Poznaj najnowsze trendy i rozwiązania usprawniające pracę w księgowości!

Weź udział w wydarzeniu online:

Kongres Księgowych i Ekspertów Finansowych

25 sierpnia, godz.09.30 - 13.30

 

Prelekcje poprowadzą m.in.:

- Jacek Bajson – Doradca podatkowy, Grupa ETL
"Pozyskanie inwestora - jakie są etapy negocjacji"
(W dobie COVID-19 temat wsparcia finansowego spółek księgowych jest bardzo ważny. Wiele biur rachunkowych nie wie, że może pozyskać poza finansami dodatkowe korzyści. Jakie to mogą być korzyści oraz jakie są etapy negocjacji? - więcej dowiecie się Państwo podczas prelekcji.)

- Daniel Depa - Kierownik Projektów Księgowych systemu enova365, Soneta Sp. z o.o.
"Twoje Biuro Rachunkowe online - techniczne aspekty aktywnej współpracy z Klientem"

- Barbara Kałużna-Rokicka – Konsultant wdrożeniowy systemu AssetsNinja, Pirxon
"Automatyzacja procesów związanych z obsługą źródeł finasowania, ich wpływ na amortyzację oraz wykorzystanie schematów dekretacji"
(Funkcja Księgi pomocniczej w systemie AssetsNinja, do zarządzania aktywami przedsiębiorstwa. AssetsNinja jest systemem do zarządzania majątkiem, wspiera ewidencję aktywów zgodnie z UoR, KSR i ISO 55000. System w zakresie ewidencji środków trwałych pełni funkcję Księgi pomocniczej, w której opcje rejestracji ilościowej i wartościowej zostały zoptymalizowane i powiązane z rejestracją atrybutów finansowych składnika majątku. Do każdego składnika można przypisać wiele źródeł finansowania zarówno podczas przyjęcia składnika na ewidencję, jak również przy jego rozbudowie, automatycznie odnosząc to na amortyzację bilansową, podatkową i własną – zgodnie z wymogami stawianymi przez ustawodawcę. Dodatkowo system AssetsNinja daje możliwość automatycznej dekretacji wartości powiązanej z atrybutami i operacjami odnoszącymi się do składnika)

- Marta Zięba-Szklarska – CEO, Świat Kadr
"Rozwiązania wspomagające codzienną pracę biura rachunkowego oraz kwestie automatyzacji"

- Marcin Kopczyk - Doradca podatkowy, Kancelaria GWW
"Rewolucyjne zmiany w JPK_VAT. Praktycznie o zautomatyzowanym procesie tworzenia i weryfikacji deklaracji VAT"

- Tomasz Chrabałowski – Dyrektor Finansowy, CREAM oraz Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, Finexa


Tematyka konferencji:

- Elektroniczny obieg dokumentów
- Podpis elektroniczny
- Dotarcie do klienta, sprzedaż usług
- Zarządzanie kosztami
- Digitalizacja i automatyzacja
- Robotyzacja w księgowości?
- Zarządzanie dokumentacją
- Rozwiązania wspomagające codzienną pracę biura rachunkowego
- Bezpieczeństwo danych
- Dostęp do danych wrażliwych
- Optymalizacja czasu i pracy
- Wykorzystanie social media w sprzedaży usług
- Zintegrowana komunikacja
- Zarządzanie dynamiczną dekretacją środków trwałych
- Zarządzanie źródłami finansowania środków trwałych

Do udziału zapraszamy:
- Dyrektorów Finansowych
- Głównych Księgowych
- Finance Managerów
- Właścicieli biur rachunkowych i podatkowych

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.*

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

 

PARTNERZY

pirxon_200.jpg
assets_ninja_180.png
enova_250.png

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Image

PRELEGENCI

Jacek Bajson - Doradca podatkowy, Grupa BSJP

Daniel Depa - Kierownik Projektów Księgowych systemu enova365, Soneta Sp. z o.o.

Barbara Kałużna-Rokicka - Konsultant wdrożeniowy systemu AssetsNinja, Pirxon

Tomasz Chrabałowski - Dyrektor Finansowy – CREAM oraz Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, Finexa

Mirosław Siwiński – Partner, Advicero Nexia

Marcin Kopczyk - Doradca podatkowy, Kancelaria GWW

© 2020 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.