30.10.2019 r.
Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych

Nowoczesne technologie zaczynają już trafiać do hoteli: tablety zamiast folderów informacyjnych, smartfony zamiast kluczy do pokoju, aplikacje zamiast pilotów. W ten sposób branża hotelarska dostosowuje się do nowych wymagań. Coraz więcej gości oczekuje innowacyjnych technologii w hotelach. Już 34% gości w Polsce wolałoby obsługiwać światło, klimatyzację i telewizję poprzez smartfona lub tablet. Wiele hoteli bierze pod uwagę nowoczesne rozwiązania i już zaczęło podwyższać swój technologiczny standard.

Zapraszamy do udziału w wyjątkowym wydarzeniu, podczas którego najlepsi eksperci w branży będą dyskutowali o nowinkach technicznych, które powinny zostać zastosowane w obiektach hotelowych i gastronomicznych: "Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych" - 30 października 2019 r., Warszawa

 

Prelekcje podczas wydarzenia poprowadzą m.in.:

  • Warsztaty: Kacper Jarocki - Senior Sales Specialist, Profitroom
    "Jak kupić sobie czas w hotelu?"
    (Czas to pieniądz. Hotelarze potrzebują go, żeby skutecznie zapełniać obiekt gośćmi. Współczesna sprzedaż wymaga od hotelarza dobrania odpowiednich kanałów sprzedaży, synergii działań sprzedażowo-marketingowych i optymalizacji kosztów procesu. Dowiedz się, jak odnieść sukces na współczesnym rynku hotelarskim.)

  • Warsztaty: mec. Mikołaj Ostrowski - Partner Zarządzający, OWIW Legal
    "Zatrudnianie i zwalnianie pracowników w obiektach hotelowych okiem prawnika"
    (Podczas prelekcji poruszone zostaną zagadnienia dotyczace:
    - specyfiki zatrudniania w hotelarstwie
    - rodzajów umów i ich zagrożenia
    - zatrudniania cudzoziemców
    - kontroli PIP oraz Straży Granicznej)

  • Piotr Lenczewski - Market Director of Sales, Marriott International
    "Nowoczesne technologie w hotelarstwie na przykładzie Marriott International"
    (Prelegent opowie o trzech spojrzeniach na nowoczesne technologie w hotelarstwie. Pierwsze dotyczyć będzie tego, co klienci widzą i czego doświadczają przed przyjazdem, drugie w trakcie pobytu, a trzecie już po wyjeździe. Analizie podda systemy, które wspomagają funcjonowanie obiektu, tj.: Revenue Management System, Enhance Reservation System, M Live marketing i Hyper (Online Reputation Management). Opowie na podstawie Sheraton Warsaw Hotel o: Mobile check-in / check-out, Mobile Key, Mobile Dining / room service, Press Reader, Zarzadzaniu parkingiem i energią, Eksploatacji i konserwacji.)

  • Piotr Gajewski - Dealer Account Manager, Corporate & Education Solutions Business Unit, Professional Solutions Europe, a division of Sony Europe Ltd
    "Zarządzanie informacją w obiektach hotelowych"

  • Aneta Stępkowska - General Manager, Courtyard by Marriott Warsaw Airport
    "Jakie inwestycje hotelowe przekładają się na realny zysk w postaci klientów?"

  • Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
    "Co hotel powinien wiedzieć z Internetu ale jeszcze o tym nie wie?"

  • Krzysztof Nowak - Property Manager, CBRE Sp. z o.o.
    "Bezpieczne i płynne funkcjonowanie obiektu"
    (Prelegent poruszy tematykę serwisów, BMS i modernizacji w aspekcie nowych technologii. Podczas prelekcji poruszona zostanie tematyka wytwarzania energii i obniżenia energochłonności. Całość wystąpienia przedstawiona będzie jako element rachunku ekonomicznego.)

  • mec. Szymon Zięba - Radca Prawny, Patrimonium Kancelaria Prawnicza
    "Dane osobowe w działalności hotelarskiej i gastronomicznej"

    (Problematyka związana z ochroną danych osobowych w kontekście działalności hotelarskiej i gastronomicznej. Podstawowe zagadnienia związane z ochroną danych i ich przetwarzaniem.)

 


Tematyka konferencji:

  • Dane osobowe w hotelach i pensjonatach a RODO
  • Bezpieczne i płynne funkcjonowanie obiektu
  • Systemy teleinformatyczne i automatyka budynku odpowiedzialne za monitorowanie i optymalizacje działań (zasilanie awaryjne, system przeciwpożarowy, system alarmowy i monitoring, system kontroli dostępu, ogrzewanie i klimatyzacja, oświetlenie)
  • Zintegrowane systemy do zarządzania wieloma obiektami
  • Ochrona informacji i zasobów
  • Architektura, wyposażenie i planowanie przestrzeni
  • Rozwiązania zwiększające komfort i nowoczesność obiektów
  • Technologie mobilne
  • Check-in kioski
  • Aplikacje rezerwacyjne
  • Social media w branży hotelarskiej
  • Strony internetowe budowane w technologii RWD
  • Szerokopasmowy dostęp do sieci
  • Beacony w hotelach


Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele sektora hotelarskiego oraz gastronomicznego.

 Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom zapewniamy:materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

*Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia.

PARTNERZY

Image
Image

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Image

PATRONI HONOROWI

Image
Image

PRELEGENCI

Mikołaj Ostrowski - Adwokat, Partner Zarządzający OWIW Legal

Szymon Zięba - Radca Prawny, Patrimonium Kancelaria Prawnicza

Piotr Gajewski - Dealer Account Manager, Corporate & Education Solutions Business Unit, Professional Solutions Europe, a division of Sony Europe Ltd

Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24

Piotr Lenczewski - Market Director of Sales, Sheraton Warsaw Hotel

Krzysztof Nowak - Property Manager, CBRE Sp. z o.o.

Kacper Jarocki - Senior Sales Specialist, Profitroom

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki