Szanowni Państwo
8 grudnia 2020 roku odbyła się konferencja online "Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta"
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.
Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku.
Prelekcje poprowadzili:
- Bartosz Witorzeńć - Head of CRM, Bank Pekao S.A.
"Jak posiadane dane w organizacji wpływają na sprzedaż i satysfakcję Klienta"
- Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist,Brand24
"Monitoring Internetu jako rozwiązanie do poznania potrzeb klientów"
(Wydajemy tysiące złotych na poznanie potrzeb naszych klientów, a tymczasem oni sami o tym piszą w sieci i dzięki możliwości monitorowania - możemy łatwo, samodzielnie dojść do tego czego potrzebują. Dzięki temu będziemy mieli dużo większe możliwości przygotowania odpowiedniej strategii działań, a finalnie lepszego trafienia do klientów.)
- Urszula Antonkiewicz-Kotla - Senior Vice President, Dyrektor Departamentu Zarządzania Decyzjami Biznesowymi Citi Handlowy Bank Handlowy w Warszawie S.A.
"AI i ML - narzędzia pozwalające osiągnąć sukces w obsłudze klienta i sprzedaży "
- Wojciech Glapa - Business Development Manager,Stanusch Technologies S.A.
"Robot prawdę Ci powie? - Ty Robotowi na pewno. Sukces robotów głosowych w windykacji i nie tylko"
(Czy my - ludzie - powinniśmy się obawiać robotów.
Rywalizacja ? - może synergia i współpraca „ramię w ramię”
Zawsze lepiej pogadać z drugim człowiekiem – czy aby na pewno.
Czas na PiP – tym razem nie kontrola, Procesy i Psychologia
Case study.)
Tematyka konferencji:
- Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
- Podnoszenie satysfakcji klienta
- Omnichannel Customer Management
- Sytemy CRM
- AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
- Systemy Conatact center
- Aplikacje sprzedażowe
- Bezpieczeństwo danych
- Integracja rozproszonych danych
- Data Analytics
Grupa docelowa:
-
Przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, portali internetowych
-
Managerowie i kierownicy zarządzający działami: marketingu, sprzedaży, IT, BOK, HR, e-commerce
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
PARTNERZY
PRELEGENCI
Bartosz Witorzeńć - Head of CRM, Bank Pekao S.A.
Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist,Brand24
Urszula Antonkiewicz-Kotla - Senior Vice President, Dyrektor Departamentu Zarządzania Decyzjami Biznesowymi Citi Handlowy Bank Handlowy w Warszawie S.A.