21.05.2024

Obowiązkowy KSeF – przygotowania krok po kroku

Wkrótce przedsiębiorcy staną przed obowiązkiem korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). To rewolucyjna zmiana. Przeskok w kierunku nowoczesności, usprawnienia procesów, ochrony przed ryzykiem i oszczędności – KSeF nie jest kosztem, tylko inwestycją. To narzędzie, które ma za zadanie zwiększyć bezpieczeństwo transakcji i przyspieszyć zwrot VAT.

W związku ze zbliżającymi się zmianami przedsiębiorców trapią pytania:
Czy KSeF wpłynie pozytywnie na poziom cyfryzacji w polskich przedsiębiorstwach?
Czy KSeF jest szansą na oszczędność czasu i szybszy zwrot VAT?
Ile będzie kosztować przystosowanie firmy do Krajowego Systemu e-Faktur?

Dowiedz się więcej, weź udział w konferencji online

"Obowiązkowy KSeF – przygotowania krok po kroku", która odbędzie się 21 maja 2024 roku.

 

W programie:

- Patrycja Kubiesa - Doradca Podatkowy, Kancelaria podatkowa Kubiesa i Brzostowska
"KSeF w elektronicznym obiegu dokumentów w firmie"

 

- Jacek Bajson - partner | doradca podatkowy, ETL TAX Sp. z o.o.
"Perspektywy rynku usług księgowych: konsolidacja, pozyskiwanie inwestorów? wyzwania sukcesyjne"
(Kiedy rozważać możliwość wsparcia inwestorskiego dla biura rachunkowego? Jak wygląda proces negocjacji z inwestorem i ustalania celów biznesowych? Korzyści i ryzyka związane z wejściem inwestora; Sprzedaż biura rachunkowego jako alternatywa; Wycena biura rachunkowego)

 

Tematyka konferencji:

- Krajowy System e-Faktur (KSeF) – założenia

  • Jak wdrożyć Krajowy System e-Faktur (KSeF)?
  • Kto będzie zobowiązany do stosowania e-faktur?
  • Okres przejściowy
  • Korzyści z wdrożenia KSeF
  • Kary pieniężne

- KSeF w elektronicznym obiegu dokumentów
- Integracja systemu ERP z Krajowym Systemem e-Faktur
- Poziom cyfryzacji w przedsiębiorstwach
- Usprawnianie i automatyzacja procesów w przedsiębiorstwie
- Podpis elektroniczny
- Digitalizacja i automatyzacja
- Bezpieczeństwo danych
- Dostęp do danych wrażliwych
- Aspekty prawne

 

Grupa docelowa:

- CIO, Dyrektorzy i Kierownicy działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii
- Dyrektorzy i Kierownicy Administracyjni
- Dyrektorzy Finansowi
- Główni Księgowi
- Finance Managerowie
- Właściciele biur rachunkowych i podatkowych

 

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

PRELEGENCI

© 2023 PIRB. All Rights Reserved.