11.04.2018 r.

VII LAW SUMMIT 

Szanowni Państwo
11 kwietnia 2018 roku w Warszawie odbyła się konferencja LAW SUMMIT.
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.

Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku.


Wykłady poprowadzili:

- Tomasz Sęk - Wspólnik zarządzający w Naveo Sowiński i Sęk sp.j.
"Co jest ważne w skutecznym i efektywnym pozyskaniu klienta? Fakty i mity dotyczące psychologii sprzedaży i inżynierii sprzedaży usług prawniczych."

(Co w sferze psychologii i zarządzania jest kluczem do skutecznej sprzedaży usług prawniczych? Dlaczego niektórzy sprzedają swoje usługi efektywniej niż inni? Czy istnieje idealny typ osobowości sprzedawcy? Jak można poprawić swoje wyniki w sprzedaży usług prawniczych, używając psychologii i inżynierii sprzedaży? Na te i inne pytania prelegent odpowie podczas wystąpienia.)

- dr hab. Ryszard Sowiński - Wspólnik Naveo Sowiński i Sęk sp. j.
"Trendy w marketingu kancelarii prawnych 2018 – co robić aby zdobywać nowych klientów?" 
(Jakie zmiany zachodzą w marketingu usług prawniczych? Co robią liderzy branży w Polsce i za granicą? Czy moja kancelaria nadąża za zmianami i wprowadza nowe metody działania w obszarze marketingu? Czego powinniśmy się nauczyć, aby kancelaria nadal się rozwijała? Na powyższe i wiele innych pytań prelegent odpowie podczas swojej prelekcji.)

- Jerzy Zientkowski - Członek zespołu Naveo Sowiński i Sęk sp. j.
"Retoryka w biznesie – niedocenione narzędzie marketingu prawnika"
(Od czasów pierwszych osad, plemion, kultur – do dziś podstawową formą wpływu na innych ludzi jest nie tylko to, co mówimy, ale przede wszystkim – jak mówimy. Same suche fakty, paragrafy, czy reguły nie przemawiają aż tak do wyobraźni, jak te same dane wsparte odpowiednio sformułowanym przekazem.
... Prelegent opowie o tym, jak podejść do przygotowania rozmowy z klientem, żeby wiedzieć nie tylko, co mówić, ale i jak mówić.)

- Bartłomiej Majchrzak - Doradca w Naveo Sowiński i Sęk sp. j.
"5 sprawdzonych sposobów na pozyskanie klientów dla kancelarii prawnych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii"
(Prawników zachęca się do przeróżnych działań marketingowych jak interaktywne strony www, pozycjonowanie, SEO, kampanie adwords, wdrożenia CRM, networking itp. Lista jest długa… Od czego zacząć? Co wybrać? Lata doświadczeń w realizacji projektów marketingowych pozwoliły ocenić skuteczność różnych narzędzi i kanałów komunikacji pod kątem pozyskiwania klientów dla kancelarii prawnych. Podczas konferencji prelegent na konkretnych przykładach pokaże sprawdzone sposoby na pozyskiwanie klientów.)

- Rafał Chmielewski - Twórca i zarządzający web.lex
"Skuteczny blog prawniczy - narzędzie budujące markę i wspierające procesy biznesowe w kancelarii prawnej."
(Kancelarie prawne inwestują pieniądze, czas i energię w różnego rodzaju narzędzia promocji. Żadne z nich nie jest jednak tak efektywne, jak prawniczy blog. Z tego powodu blogów prawniczych jest coraz więcej. Nie wszystkie jednak blogi będą działały tak, jak trzeba. Blog jest jedynie narzędziem, które trzeba umieć zrozumieć i obsłużyć. Podczas prelekcji prelegent odpowie na następujące pytania: Co stanowi źródło sukcesu takiego bloga w kancelarii prawnej? Na co należy zwracać uwagę w trakcie jego prowadzenia i użytkowania? W jaki sposób blog prawniczy buduje markę i wizerunek kancelarii, wspierając jej biznes w rozwoju?)

- dr Andrzej Kras – Kancelaria Radcy Prawnego Andrzej Kras
"Nowoczesne kanały dystrybucji wartości merytorycznej w działalności marketingowej kancelarii"
(Publiczna prezentacja wartości merytorycznej stanowi jeden z efektywnych sposobów promocji kancelarii prawnej i jej ekspertów. Jednakże jej skuteczność jest zależna od kanałów komunikacji, jakie w tym celu zostaną wykorzystane. Celem prezentacji będzie wskazanie tych środków przekazu, które mają największy potencjał w działalności marketingowej przedstawicieli wolnych zawodów prawniczych. Prelegent poruszy również kwestię nowoczesnych standardów obsługi klientów, pozyskanych wskutek zastosowania omówionych narzędzi.)

- Sebastian Zieliński Prezes Kambit Sp. z o.o. 

- Monika Markisz - Radca prawny i doradca podatkowy, autorka bloga Podatki dla Prawnika
"Współpraca radcy prawnego (adwokata) i doradcy podatkowego. Sojusznicy czy przeciwnicy?"
(Przedmiotem prelekcji będzie wskazanie możliwości współpracy radców prawnych (adwokatów) z doradcami podatkowymi i osobami prowadzącymi biura rachunkowe. Prowadząca postara się odpowiedzieć na pytanie, czy w tej relacji można mówić o symbiozie, czy są to raczej profesje antagonistyczne? Zastanowimy się także, na jakiej płaszczyźnie radcowie prawni (adwokaci) mogą oczekiwać korzyści płynących ze współpracy z doradcami prawnymi i osobami prowadzącymi biura rachunkowe.)

- Katarzyna Królak - Doradca i interim manager, Pure Concept Brand Management & Advisory
"Strategiczne podejście w kancelarii prawnej - marketing & business development - spójność, wzrost i bezpieczeństwo marki."

(Strategie drogą do celu: od pomysłu na biznes przez koncepcję kreatywną marki po optymalne procesy, spójność i bezpieczeństwo działań oraz skuteczne wykorzystanie potencjału. O strategicznym podejściu i gotowości na zmiany od teorii po przykłady z branży.)

- Maciej Oniszczuk - Prezes Zarządu/Managing Partner, Oniszczuk & Associates 
"Robot w todze. Prawnicy u progu cyfrowej rewolucji"


Tematyka konferencji:
  • Trendy w marketingu kancelarii prawnych
  • Marketing a etyka
  • Business development
  • Sprzedaż usług kancelarii prawnej
  • Skuteczne i efektywne pozyskanie klienta
  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • Promocja i wizerunek w social media
  • Blogi prawnicze
  • Storytelling w biznesie
  • Optymalne zorganizowanie struktury kancelarii i wykorzystanie potencjału
  • Rozwiązania IT usprawniające pracę prawnika i zarządzanie kancelarią prawną
  • Ochrona danych w kancelarii prawnej

Grupa docelowa:

  • Partnerzy
  • Adwokaci
  • Radcowie Prawni
  • Dyrektorzy Administracyjni Dyrektorzy ds. marketingu i PR
  • Kierownicy kancelarii/sekretariatu

PARTNER STRATEGICZNY

PARTNERZY 

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PRELEGENCI

Katarzyna Królak - Doradca, PURE CONCEPT
Maciej Oniszczuk - Prezes Zarządu/Managing Partner, Oniszczuk & Associates
dr Andrzej Kras - Kancelaria Radcy Prawnego Andrzej Kras
Monika Markisz - Radca prawny i doradca podatkowy, autorka bloga Podatki dla Prawnika
Tomasz Sęk - Wspólnik zarządzający w Naveo Sowiński i Sęk sp.j.
Jerzy Zientkowski - Członek zespołu Naveo Sowiński i Sęk sp. j. 
Bartłomiej Majchrzak - Doradca w Naveo Sowiński i Sęk sp. j.
dr hab. Ryszard Sowiński - Wspólnik Naveo Sowiński i Sęk sp. j.
Rafał Chmielewski - Twórca i zarządzający web.lex
© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki