Program - Law Summit 11.04.2018
09:00 – 09:30 Rejestracja uczestników
09:30 – 09:55 dr hab. Ryszard Sowiński - Prof. WSB, wspólnik Naveo Sowiński i Sęk sp. j.
Jakie zmiany zachodzą w marketingu usług prawniczych? Co robią liderzy branży w Polsce i za granicą? Czy moja kancelaria nadąża za zmianami i wprowadza nowe metody działania w obszarze marketingu? Czego powinniśmy się nauczyć, aby kancelaria nadal się rozwijała? Na powyższe i wiele innych pytań prelegent odpowie podczas swojej prelekcji.
09:55 – 10:20 Tomasz Sęk - IESE MBA, wspólnik zarządzający w Naveo Sowiński i Sęk sp. j.
Co w sferze psychologii i zarządzania jest kluczem do skutecznej sprzedaży usług prawniczych? Dlaczego niektórzy sprzedają swoje usługi efektywniej niż inni? Czy istnieje idealny typ osobowości sprzedawcy? Jak można poprawić swoje wyniki w sprzedaży usług prawniczych, używając psychologii i inżynierii sprzedaży? Na te i inne pytania prelegent odpowie podczas wystąpienia.
10:20 – 10:45 Bartłomiej Majchrzak - Doradca w Naveo Sowiński i Sęk sp. j.
Prawników zachęca się do przeróżnych działań marketingowych jak interaktywne strony www, pozycjonowanie, SEO, kampanie adwords, wdrożenia CRM, networking itp. Lista jest długa… Od czego zacząć? Co wybrać? Lata doświadczeń w realizacji projektów marketingowych pozwoliły ocenić skuteczność różnych narzędzi i kanałów komunikacji pod kątem pozyskiwania klientów dla kancelarii prawnych. Podczas konferencji prelegent na konkretnych przykładach pokaże sprawdzone sposoby na pozyskiwanie klientów.
10:45 – 11:10 Jerzy Zientkowski - Członek zespołu Naveo Sowiński i Sęk sp. j.
Od czasów pierwszych osad, plemion, kultur – do dziś podstawową formą wpływu na innych ludzi jest nie tylko to, co mówimy, ale przede wszystkim – jak mówimy. Same suche fakty, paragrafy, czy reguły nie przemawiają aż tak do wyobraźni, jak te same dane wsparte odpowiednio sformułowanym przekazem.
... Prelegent opowie o tym, jak podejść do przygotowania rozmowy z klientem, żeby wiedzieć nie tylko, co mówić, ale i jak mówić.
11:10 – 11:20 Prezentacja Wystawców
11:20 – 11:40 Przerwa Kawowa
11:40 – 12:10 Wykład Partnera: dr Andrzej Kras – Kancelaria Radcy Prawnego Andrzej Kras
Publiczna prezentacja wartości merytorycznej stanowi jeden z efektywnych sposobów promocji kancelarii prawnej i jej ekspertów. Jednakże jej skuteczność jest zależna od kanałów komunikacji, jakie w tym celu zostaną wykorzystane. Celem prezentacji będzie wskazanie tych środków przekazu, które mają największy potencjał w działalności marketingowej przedstawicieli wolnych zawodów prawniczych. Prelegent poruszy również kwestię nowoczesnych standardów obsługi klientów, pozyskanych wskutek zastosowania omówionych narzędzi.
12:10 – 12:40 Wykład Partnera: Sebastian Zieliński-Prezes Kambit Sp. z o.o.
12:40 – 13:00 Przerwa Kawowa
13:00 – 13:30 Rafał Chmielewski - Autor poradnika dla blogujących kancelarii "Pamiętnik Adwokata", główny zarządzający w web.lex
Kancelarie prawne inwestują pieniądze, czas i energię w różnego rodzaju narzędzia promocji. Żadne z nich nie jest jednak tak efektywne, jak prawniczy blog. Z tego powodu blogów prawniczych jest coraz więcej. Nie wszystkie jednak blogi będą działały tak, jak trzeba. Blog jest jedynie narzędziem, które trzeba umieć zrozumieć i obsłużyć. Podczas prelekcji prelegent odpowie na następujące pytania: Co stanowi źródło sukcesu takiego bloga w kancelarii prawnej? Na co należy zwracać uwagę w trakcie jego prowadzenia i użytkowania? W jaki sposób blog prawniczy buduje markę i wizerunek kancelarii, wspierając jej biznes w rozwoju?
13:30 – 14:00 Monika Markisz - Radca prawny i doradca podatkowy, autorka bloga Podatki dla Prawnika
Przedmiotem prelekcji będzie wskazanie możliwości współpracy radców prawnych (adwokatów) z doradcami podatkowymi i osobami prowadzącymi biura rachunkowe. Prowadząca postara się odpowiedzieć na pytanie, czy w tej relacji można mówić o symbiozie, czy są to raczej profesje antagonistyczne? Zastanowimy się także, na jakiej płaszczyźnie radcowie prawni (adwokaci) mogą oczekiwać korzyści płynących ze współpracy z doradcami prawnymi i osobami prowadzącymi biura rachunkowe.
14:00 – 14:20 Przerwa Kawowa
14:20 – 14:50 Maciej Oniszczuk - Prezes Zarządu/Managing Partner, Oniszczuk & Associates
14:50 – 15:20 Katarzyna Królak - Doradca i interim manager, Pure Concept Brand Management & Advisory
Strategie drogą do celu: od pomysłu na biznes przez koncepcję kreatywną marki po optymalne procesy, spójność i bezpieczeństwo działań oraz skuteczne wykorzystanie potencjału. Prelegentka opowie o strategicznym podejściu i gotowości na zmiany od teorii po przykłady z branży.
15:20 - 15.30 Zakończenie i podsumowanie konferencji
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie.