21.02.2019 r.

Marketing w branży health & beauty

Eksperci od marketingu twierdzą, że zasięgi organiczne Facebooka spadną, ceny reklam wzrosną, strony nieprzystosowane do mobile nie będą miały racji bytu. Jak powyższe doniesienia wprowadzić do standardowej, regularnej komunikacji małych przedsiębiorstw, wktórych niejednokrotnie nie ma pracownika odpowiedzialnego za PR?

Jeżeli chcesz się dowiedzieć:
Jak zbudować własną, silną markę w branży health&beauty?
W jaki sposób prowadzić działania promocyjne i reklamowe przy ograniczonym budżecie?
Jak efektywnie wykorzystać tradycyjne i nowoczesne narzędzia promocji?
Czy organiacja pracy i komunikacja z klientami może wpłynąć na Twój sukces?

weź udział w konferencji: Marketing w branży health & beauty, która odbędzie się 21 lutego w Warszawie.


W programie m.in.:

- Kamil Wasilewski - adwokat, Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Wasilewski
"Ochrona prawna marki w branży health & beauty"
(Z roku na rok wrasta wśród konsumentów zapotrzebowanie na usługi health&beauty. W celu przekonania klienta do wyboru swoich usług firmy powinny główny nacisk położyć na wysoką jakość świadczonych przez nich usług oraz na rozpoznawalność firmy na rynku. Jak zatem skutecznie chronić markę firmy? Jakich zagrożeń spodziewać się ze strony konkurencji w walce o klienta? O tym i nie tylko dowiesz się podczas wykładu.)

- Bartosz Paczyński - Prezes Zarządu, Content Hero
"Skuteczne techniki zwiększenia sprzedaży i budowania lojalności Klientów w branży beauty"

- Patrycja Górecka-Butora - Project Manager, WhitePress sp. z o.o.
"Influencer marketingu"
(Influencer marketing to jeden z najpopularniejszych trendów marketingowych ostatnich lat. Czy to kolejny buzz word czy działanie, które przekłada się na sprzedaż? Jak prowadzić kampanię z twórcami i jakie narzędzia wykorzystać aby zoptymalizować efekty? Jakie formaty i kanały influencerów będą przodować w 2019 roku, a jakie stracą na wartości? Prelegentka odpowie na  więcej pytań na podstawie case studies polskich marek i wyników badania "Influencer marketing - efektywność i trendy 2019")

- Anna Miotk - dyrektor ds. komunikacji, Polskie Badania Internetu
"Kim są użytkownicy serwisów health and beauty na podstawie danych z badania Gemius/PBI"
(Serwisy health and beauty w polskim internecie. Liczba użytkowników i ich profil, rankingi serwisów, najciekawsze przykłady serwisów, trendy. Który serwis warto wybrać pod kątem prowadzenia swoich działań marketingowych?)

- Marek Baron - współzałożyciel serwisu Marketingbeauty.pl
"Jak się przygotować i skutecznie wprowadzać na rynek nową markę"
(Mamy pomysł stworzenia od zera lub wprowadzenia już istniejącej marki np. z innego kraju. Pojawia się pytanie jak się do tego przygotować? i jak to zrobić najlepiej oraz jakich użyć w tym celu narzędzi i kanałów? Dowiesz sie również o tym czego nie wolno pominąć aby mieć szansę odnieść sukces w tej branży. Po prelekcji każdy będzie wiedział jak etap po etapie wprowadzić i wypromować markę na polskim rynku branży beauty i zdrowego stylu życia.)

- Maciej Sznitowski - Brandoholik. Projektant i niezależny konsultant w zakresie brandingu.
"Jak budować markę związana z branżą health&beauty"
(Wokół tematu budowania marki krąży wiele mitów oraz ładnie brzmiących haseł, ale brakuje konkretów. Zmienimy to! Omówimy praktyczne działania, które każda (nawet bardzo mała) firma może wdrożyć od zaraz. Dowiecie się, jak własnymi siłami i prostymi zasobami można budować silną markę swojego biznesu.)

- Emilia Bartosiewicz - Założycielka i Prezes Lady Business Club, właścicielka Imagine Yourself Sp. z o. o.
 "Osobisty PR - profesjonalny wizerunek w internecie"
(Budowanie autentycznej marki osobistej i przekazu w sieci wymaga nie tylko odpowiedniej wiedzy i umiejętności, ale przede wszystkim dużej wiedzy o sobie.
Podczas wystąpienia prelegent odpowie m.in. na pytania: jak profesjonalnie prowadzić swój profil indywidualny w sieci (FB, Linkedin, Instagram), jak mówić o sobie w sieci w zgodzie ze sobą, tak aby pokazać innym swój świat i swoją życiową misję, jak przygotować skuteczną strategię PR (określi cele biznesowe i komunikacyjne, grupę docelową, jak dobrać odpowiednie kanały social media aby działać zgodnie ze swoim social mediowym DNA, na którym poziomie eksperta jest, a na którym chcesz być)

- Agnieszka Stelmaszczyk - Prezes agencji FENO, ekspert w obszarach komunikacji, mediów oraz komunikacji digital
"How NOT to FAIL in Social Media?"
(Wiele sobie obiecujemy po komunikacji w mediach społecznościowych.
W przeciwieństwie do innych mediów, przygotowywanie postów wydaje się banalnie proste, przecież wszyscy coś od czasu do czasu postujemy na Facebooku albo Instagramie.
Co zrobić, żeby nasza działalność w Social Media miała sens i służyła celom komunikacyjnym?)
 
- Monika Apitz - Dyrektor Generalny Best Brands PR, autorka bloga ekspertmarketingu.pl
"Gdzie jest Twój klient? O skutecznych sposobach dotarcia do grupy docelowej."
(Masz genialny i przemyślamy pomysł na usługę lub produkt, którego nie ma jeszcze na rynku. Jesteś przekonany o skuteczności jego działania i o tym, że ma ogromne przewagi konkurencyjne. Jak się okazuje – to nie wystarczy… O tym jak konstruować skuteczne kampanie komunikacyjne i docierać do Klientów, którzy będą zainteresowani Twoich produktem lub usługą dowiesz się z wykładu.)

Zagadnienia tematyczne:

  • Jak budować markę związana z branżą health&beauty
  • Jak zawierać umowy inwestycyjne - porady prawne, przepisy związane z prowadzeniem firmy
  • Jak skutecznie wprowadzać na rynek nową markę
  • Jak zaplanować kampanie marketingową i sprzedażową
  • Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną
  • Dotarcie do klienta - on-line czy offline
  • Trendy i rozwój branży health&beauty
  • Nowe technologie i narzędzia wspierające
  • Od czego zależy sukces nowych start up'ów? Im się udało - case study
  • Lojalność i zaangażowanie klienta


Grupa docelowa:

  • właściele i marketing managerowie siłowni, klubów fitness, salonów fryzjerskich i kosmetycznych, spa, cateringów dietetycznych, sklepów ze zdrową żywnością
  • trenerzy personalni
  • dietetycy
  • osoby zainteresowane prowadzeniem biznesu w branży health & beauty


Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 11.02.2019:*

  • 290 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
  • 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji


Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 12.02.2019:*

  • 390 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
  • 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY MERYTORYCZNI

pbi_190.jpg
marketing-beauty.jpg
contenthero_150.png
brandoholics_200.png
best-b-logo.jpg
adw_wasilewski.png
logo-lady-business-club-poziom1.png

PRELEGENCI

Kamil Wasilewski - Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Wasilewski
Anna Miotk - dyrektor ds. komunikacji, Polskie Badania Internetu
Agnieszka Stelmaszczyk - Prezes agencji FENO
Bartosz Paczyński - Prezes Zarządu, Content Hero
Maciej Sznitowski - Brandoholik, projektant i niezależny konsultant 
Emilia Bartosiewicz - Założycielka i Prezes Lady Business Club
Patrycja Górecka-Butora - Project Manager, WhitePress
Marek Baron - współzałożyciel serwisu Marketingbeauty.pl

Monika Apitz - Dyrektor Generalny Best Brands PR, autorka bloga ekspertmarketingu.pl

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki