Program - Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta 25.06.2019
09:00 – 09:30 Rejestracja uczestników
09:30 – 10:00 Wykład Inauguracyjny - Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
(Celem wystąpienia jest prezentacja modelu pomiaru wartości zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Zaangażowanie obejmuje ogół aktywności behawioralnych klienta, takich jak zakupy, rekomendacje, aktywność w social media, dzielenie się wiedzą, wspieranie innych klientów itp.Model umożliwia wycenę każdej z tych form dzięki połączeniu metod analizy marketingowej, finansowej i statystycznej. Otrzymane wyniki umożliwią plasowanie klientów jako mniej bądź bardziej wartościowych pod względem wszystkich działań wykonywanych w związku z ich relacją z przedsiębiorstwem.)
10:00 – 10:30 Wykład Partnera - Krzysztof Gwardys - CEO, Promity
(Przedstawione zostaną studia przypadków związane z analizą CX oraz cech klienta z wykorzystaniem kamer sklepowych oraz zastosowanie technik cross-sell oraz up-sell na bazie danych CRM i algorytmów uczenia maszynowego.)
10:30 – 11:00 Wykład Partnera - Anna Gomza - Ekspert komunikacji omnichannel; Kamil Paduch - Kierownik Zespołu Sprzedaży, Tide Software Sp. z o.o.
11:00 – 11:30 Wykład Partnera - Jacek Szafader - Dyrektor Zarządzający, Atteli
11:30 – 11:45 Prezentacja Wystawców
11:45 – 12:05 Przerwa Kawowa
12:05 – 12:35 Wykład Partnera - Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.
12:35– 13:05 Wykład Partnera - Ambroży Rybicki – CEO, ARP Ideas
(Na przykładzie uruchomienia usług Cognitive Services w Microsoft Azure dowiesz się, jak projektować i wdrażać CRM, aby zawsze pozostał nowoczesny i w pełni wykorzystywał swój potencjał technologiczny.
Prawo, technologie i otoczenie nieustannie ewoluują. W większości przypadków przebudowanie systemu, tak aby nadążyć za zmianami oraz konkurencją, wiąże się z wysokimi kosztami i dużymi nakładami pracy.
Architektura oparta o zasady FPI umożliwia bezbolesną wymianę każdego z poszczególnych elementów systemu, tak aby zawsze pozostawał aktualny względem wymagań, które stawia rynek.)
13:05 – 13.25 Wykład Partnera - Tomasz Szwelnik - CEO - VoiceLab, Adam Smółkowski - CEO - Aspartus (Grupa ProService Finteco)
(Podczas prezentacji dowiemy się o rozwiązaniach wykorzystujących sztuczną inteligencję do automatyzacji procesów sprzedażowych oraz obsługi klienta w oparciu o rozwiązania VoiceLab oraz doświadczenia firmy Aspartus. Voicelab zaprezentuje korzyści z wykorzystania analizy mowy w rozmowach telefonicznych oraz zastosowanie voicebotów oraz chatbotów do automatyzacji obsługi klienta. Aspartus przedstawi zastosowanie AI/ML w procesach sprzedaży i zarządzania relacją z klientem.)
13:25 – 13.40 Wykład Partnera - Michał Lipiecki - Prezes Zarządu, bs4
(bs4 mobile to aplikacja dla telefonów Android i IOS, która sprawia, że po raz pierwszy użytkownicy mogą polubić swój CRM. Daje szybki dostęp do informacji zgromadzonych o klientach, raportów, widoku 360 stopni, panelu menedżera. Mobilny asystent wspomaga handlowca w trakcie rozmów telefonicznych. Notatki o klientach można wprowadzać głosowo. W czasie prezentacji przedstawimy potężne możliwości tego narzędzia adresowanego dla każdej branży)
13:40 – 14:00 Przerwa Kawowa
14:00 – 14:30 Wykład Eksperta - Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Śląski
(Na start krótkie wprowadzenie o tym jak definiujemy AI, oraz co obejmuje (a co nie) obszar CRM-owy. Potem opisane będą rozwiązania z tej domeny wdrożone w ING Banku Śląskim. Szczególny nacisk będzie na wykorzystanie technologii związanych z szeroko pojętym AI, uczeniem maszynowym oraz data science. Na zakończenie o pomysłach jakie mamy, ale które na razie są wyłącznie w fazie… pomysłów)
14:30 – 15:00 Wykład Eksperta - Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Centrum IT; Piotr Kurecki - Kierownik Projektu, RPA, Bank Pekao S.A.
(Jak wyglądała nasza droga automatyzacji procesów biznesowych? W jaki sposób podeszliśmy do robotyzacji i zbudowaliśmy fabrykę robotów, która wykonuje codziennie ponad 6 tys. zadań? W jaki sposób szukamy rozwiązań i kompromisów w zakresie integracji systemów (ESB), implementacji procesów (BPM) i wdrażaniu kolejnych robotów (RPA)?)
15:00 – 15:30 Wykład Eksperta - Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
(Kilka słów o pozyskiwaniu klientów w sieci - jak ich szukać, jak obsługiwać, po co rozmawiać. Dlaczego warto poświęcić trochę czasu na to aby monitorować internet.)
15:30 – 15:40 Podsumowanie i zakończenie konferencji
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie.