Workflow - dokumenty pod kontrolą 

09.02.2023 r.

Współczesny biznes charakteryzuje się szybką reakcją na pojawiające się zmiany. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest posiadanie odpowiedniej informacji w odpowiednim czasie. Co jest nośnikiem informacji w przedsiębiorstwie? Dokumenty!
Sprawne zarządzanie dokumentami jest bardzo ważne. Uporządkowane dokumenty nie tylko ułatwiają pracę, ale przede wszystkim stanowią o powodzeniu przedsiębiorstwa. Każda firma potrzebuje odpowiednich narzędzi, by profesjonalnie prowadzić komunikację, nie tyko wewnątrz firmy, ale też na zewnątrz.
Co jest odpowiedzią na potrzeby polskich przedsiębiorców? Z pewnością są to systemy, które ułatwią, usprawnią, zautomatyzują pracę każdej firmy.

Już dziś zapraszamy Państwa do udziału w konferencji "Workflow – dokumenty pod kontrolą", która odbędzie się 9 lutego 2023 r. w Warszawie.
 
W programie m.in.:

- dr Radosław Bulejak - Senior Associate | Radca prawny, Kancelaria Ożóg Tomczykowski
"Komunikacja elektroniczna z organem administracji publicznej - wybrane zagadnienia"

- dr Danuta Kajrunajtys - dr nauk o zarządzaniu, wykładowca Akademii Ekonomicznej w Krakowie
"Cyfrowe ręce robotów w procesach workflow"
(Zmienność otoczenia wymaga zwinnego dostosowania: podejść, oferty, języka przekazu itd. Zmiany w zespole współpracowników wymagają wzajemnego dostosowania się, aby znów sprawnie tworzyć dobrze rozumiejący się zespół. Zarówno nowe dostosowanie się do rynku jak i nowy skład zespołu wymagają aby narzędzia IT dostarczały oczekiwanego wsparcia. Robotic Process Automation może nie było pomyślane jako zwinne podejście do wdrażania rozwiązań, ale tę cechę ma wbudowaną w fundament ideowy. Widać ją w wielu wymiarach: Przede wszystkim rozwiązania mogą powstać i zostać wdrożone nieporównywalnie szybciej niż realizowane metodami tradycyjnymi; Powalają organizacjom współpracować w czasie wspólnego realizowania przedsięwzięcia dostarczając potrzebnych rozwiązań w krótkim czasie. Z RPA wiążą się również pułapki, które skutkują niepowodzeniami. Prelegentka przedstawi 7 złotych kryteriów, które trzeba wziąć pod uwagę przy obioraniu azymutu na RPA. Źródłem kryteriów jest obserwacja rzeczywistych sytuacji, wdrożeń RPA w różnych firmach, również zachodnich.)

 

- Krzysztof Szmigielski - Kierownik Sekcji Informatyki w Szpitalu Wolskim, Prodziekan ds. Studenckich Wydziału Informatyki Europejskiej Uczelni w Warszawie
"Blaski i cienie wdrożenia systemu EZD PUW"
(Wdrożenie darmowego systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szpitalu Wolskim nie odbyło się bez problemów. W mojej prelekcji podzielę się moimi przemyśleniami na temat świeżo wdrożonego systemu, opowiem z jakimi problemami musieliśmy sobie radzić, co jest dobre w rozwiązaniu dostarczanym przez Podlaski Urząd Wojewódzki w współpracy z NASK, a co do dzisiaj odbija się czkawką. Omówię też przygotowania do takiego wdrożenia w jednostce)

 

- Lucyna Młodzianowska - BNP Paribas Bank Polska S.A.
"Wykorzystanie podpisu kwalifikowanego w organizacji na przykładzie procesu leasingu samochodowego"
(Po co nam e-dokumenty?; Podpisy elektroniczne w procesie leasingu samochodowego w Banku BNP Paribas; Projekt Paperless – leasing od kuchni; Proces sprzedaży leasingu samochodowego)

 
Tematyka konferencji:

- Czym jest e-dokument i jak go wykorzystać?
- Jakie są wady i zalety systemów EOD i workflow?
- Jak to robią inni? - case study
- Zarządzanie dokumentacją w nowoczesnym przedsiębiorstwie
- Wykorzystanie e-faktury do generowania oszczędności
- Podpis elektroniczny i jego zastosowanie
- Zarządzanie uprawnieniami i dostępem
- Systemy archiwizacji
- Digitalizacja dokumentów
- Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- Systemy faksowe, skaner, mail
- Workflow - automatyzacja procesów biznesowych
- Portale korporacyjne inter/intra/extranet

 

Grupa docelowa:

- CIO, Dyrektorzy i Kierownicy działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii
- Dyrektorzy i Kierownicy Administracyjni
- Dyrektorzy i Kierownicy odpowiedzialni za zarządzanie drukiem i korespondencją
- Osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami
- Dyrektorzy i Kierownicy ds. operacyjnych
- Kierownicy ds. zakupów

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

PARTNER MERYTORYCZNY

Image

PRELEGENCI

dr Danuta Kajrunajtys - Uniwerystet Ekonomiczny w Krakowie

 

Lucyna Młodzianowska - BNP Paribas Bank Polska S.A.

 

dr Radosław Bulejak - Senior Associate | Radca prawny, Kancelaria Ożóg Tomczykowski

 

Krzysztof Szmigielski - Kierownik Sekcji Informatyki w Szpitalu Wolskim, Prodziekan ds. Studenckich Wydziału Informatyki Europejskiej Uczelni w Warszawie

© 2022. All Rights Reserved.