Przyszłość administracji to dokumenty elektroniczne. Można je łatwo przygotowywać, podpisywać, wysyłać, wyszukiwać, segregować i archiwizować, dzięki czemu stanowią nowoczesną alternatywę dla dokumentów papierowych.
Już od 2025 roku wszystkie podmioty publiczne w Polsce będą miały obowiązek stosowania systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD). Udostępnienie jednolitego, bezpłatnego systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją ma na celu usprawnienie procesów administracyjnych. Szacuje się, że docelowo z wdrożonego EZD RP będzie korzystało ponad milion użytkowników.
Zapraszamy do udziału w konferencji ONLINE - "Zarządzanie dokumentami w administracji publicznej", która odbędzie się już 30 listopada 2023 roku.
Wykłady poprowadzą:
- dr Beata Konieczna-Drzewiecka - adiunkt w Katedrze Prawa Informatycznego WPIA UKSW
"Ochrona danych osobowych przetwarzanych w środowisku chmury obliczeniowej w administracji publicznej"
(Podczas wykładu prelegentka poruszy następujące zagadnienia: Inicjatywa "Wspólna Infrastruktura Informatyczna Państwa"; Modele przetwarzania danych w chmurze proponowane administracji publicznej; Projektowane zmiany w inicjatywie; Stopień realizacji programu; Standardy Cyberbezpieczeństwa Chmur Obliczeniowych)
- Dariusz Krawczuk - Security Engineer, Nomios Poland Sp. z o.o.
"Klasyfikacja danych i dokumentów jako element zabezpieczenia, obiegu i archiwizacji dokumentów firmy"
- Piotr Świstak - Adwokat, certyfikowany Approved Compliance Officer (ACO),
partner GWW
"Wyzwania i pułapki związane z wdrożeniem Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF)"
- Nadia Bouacid – Kierowniczka Zespołu Wsparcia Wdrożeń i Renata Włodarczyk - Starszy Specjalista, Centralny Ośrodek Informatyki
"E-doręczenia- co trzeba wiedzieć"
(Najważniejsze informacje dotyczące wchodzącego w życie obowiązku. Gdzie znaleźć potrzebne informacje? jak założyć i aktywować adres do doręczeń?)
- e-Doręczenia - nowy sposób komunikacji z administracją publiczną
- Systemy ERP w erze cyfryzacji urzędów
- Dobre praktyki przy wdrożeniu EZD
- Jak przygotować jednostkę do pełnej elektronizacji procedur
- Elektroniczny obieg dokumentów a EZD - różnice
- Prawne aspekty zarządzania dokumentacją
- Zarządzanie dokumentacją w nowoczesnym urzędzie
- E-faktura i Krajowy System e-Faktur (KSeF)
- Podpis elektroniczny i jego zastosowanie
- Systemy archiwizacji
- Digitalizacja dokumentów
- Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- Automatyzacja procesów
- Portale korporacyjne inter/intra/extranet
- Cyberbezpieczeństwo i bezpieczeństwo danych w urzędzie
Grupa docelowa:
Przedstawiciele administracji publicznej, odpowiedzialni za:
- zarządzanie dokumentacją
- usprawnienie procesów
- przetargi
- kwestie finansowe i organizacyjne
- zarządzanie kadrami
- planowanie i zakup infrastruktury
- bezpieczeństwo IT, danych, informacji
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, nagranie webinarium i możliwość konsultacji z Ekspertami.
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
PARTNERZY
PRELEGENCI
dr Beata Konieczna-Drzewiecka - adiunkt w Katedrze Prawa Informatycznego WPIA UKSW
Renata Włodarczyk – Starszy Specjalista, Centralny Ośrodek Informatyki
Piotr Świstak - Adwokat, certyfikowany Approved Compliance Officer (ACO), partner GWW
Dariusz Krawczuk - Security Engineer, Nomios Poland Sp. z o.o.
Nadia Bouacid – Kierowniczka Zespołu Wsparcia Wdrożeń, Centralny Ośrodek Informatyki