Zarządzanie dokumentami w administracji publicznej

30.11.2023 r.

Szanowni Państwo
30 listopada 2023 roku odbyło się webinarium "Zarządzanie dokumentami w administracji publicznej"
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele i rozgłos.

Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie, Facebooku i Linkedin.

 

Wykłady poprowadzili:

- dr Beata Konieczna-Drzewiecka - adiunkt w Katedrze Prawa Informatycznego WPIA UKSW
"Ochrona danych osobowych przetwarzanych w środowisku chmury obliczeniowej w administracji publicznej"
(Podczas wykładu prelegentka poruszy następujące zagadnienia: Inicjatywa "Wspólna Infrastruktura Informatyczna Państwa"; Modele przetwarzania danych w chmurze proponowane administracji publicznej; Projektowane zmiany w inicjatywie; Stopień realizacji programu; Standardy Cyberbezpieczeństwa Chmur Obliczeniowych)

Dariusz Krawczuk - Security Engineer, Nomios Poland Sp. z o.o.
"Klasyfikacja danych i dokumentów jako element zabezpieczenia, obiegu i archiwizacji dokumentów firmy"

 

- Piotr Świstak - Adwokat, certyfikowany Approved Compliance Officer (ACO),
partner GWW
"Wyzwania i pułapki związane z wdrożeniem Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF)"

 

- Nadia Bouacid – Kierowniczka Zespołu Wsparcia Wdrożeń i Renata Włodarczyk - Starszy Specjalista, Centralny Ośrodek Informatyki
"E-doręczenia- co trzeba wiedzieć"
(Najważniejsze informacje dotyczące wchodzącego w życie obowiązku. Gdzie znaleźć potrzebne informacje? jak założyć i aktywować adres do doręczeń?)

 
 
Tematyka konferencji:

- e-Doręczenia - nowy sposób komunikacji z administracją publiczną
- Systemy ERP w erze cyfryzacji urzędów
- Dobre praktyki przy wdrożeniu EZD
- Jak przygotować jednostkę do pełnej elektronizacji procedur
- Elektroniczny obieg dokumentów a EZD - różnice
- Prawne aspekty zarządzania dokumentacją
- Zarządzanie dokumentacją w nowoczesnym urzędzie
- E-faktura i Krajowy System e-Faktur (KSeF)
- Podpis elektroniczny i jego zastosowanie
- Systemy archiwizacji
- Digitalizacja dokumentów
- Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- Automatyzacja procesów
- Portale korporacyjne inter/intra/extranet
- Cyberbezpieczeństwo i bezpieczeństwo danych w urzędzie

 

Grupa docelowa:

Przedstawiciele administracji publicznej, odpowiedzialni za:
- zarządzanie dokumentacją
- usprawnienie procesów
- przetargi
- kwestie finansowe i organizacyjne
- zarządzanie kadrami
- planowanie i zakup infrastruktury
- bezpieczeństwo IT, danych, informacji

 

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, nagranie webinarium i możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

Image

PRELEGENCI

dr Beata Konieczna-Drzewiecka - adiunkt w Katedrze Prawa Informatycznego WPIA UKSW

Renata Włodarczyk – Starszy Specjalista, Centralny Ośrodek Informatyki

Piotr Świstak - Adwokat, certyfikowany Approved Compliance Officer (ACO), partner GWW

Dariusz Krawczuk - Security Engineer, Nomios Poland Sp. z o.o.

Nadia Bouacid – Kierowniczka Zespołu Wsparcia Wdrożeń, Centralny Ośrodek Informatyki

© 2022. All Rights Reserved.