18.09.2019 r.

Obsługa klienta bankowego -

AI i bezpieczeństwo

Szanowni Państwo
18 września 2019 roku w Warszawie odbyła się konferencja "Obsługa klienta bankowego - AI i bezpieczeństwo"
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.

Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku.

Prelekcje poprowadzili:

  • Łukasz Piechowiak - Redaktor naczelny Fintek.pl
    "Jak Fintech zmienił bankowość? Przegląd innowacji w Polsce i na świecie"
    (- Co rozumiemy pod pojęciem FinTech?
    - Charakterystyka sektora FinTech w Polsce. Czym polski sektor różni się od zagranicznych?
    - Innowacje technologiczne w polskim sektorze bankowym. Przegląd najważniejszych, ale nieoczywistych innowacji.
    - Sztuczna inteligencja w sektorze FinTech - przykłady zastosowania.
    - Transformacja FinTech. Gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?)



  • Tomasz Ćwik - Head of IT Strategy and Architecture Department, BNP Paribas Bank Polska
    "Czarnobyl – czyli jak przeprowadzić transformację digital aby uniknąć katastrofy i ewakuacji klientów"
    (Wszechobecna transformacja digital sprawia, że w wiele organizacji uruchamia duże programy transformacyjne w pośpiechu goniąc konkurencję, bez odpowiedniego przygotowania, co ma często znamienne skutki. Na co zwrócić uwagę podczas cyfrowej transformacji dużej organizacji w czasie gdy wszyscy wokół chcą:
    - korzystać z AI - gdyż rozwiąże każdy problem
    - wdrażać rozwiązania bigdata gdyż „data is the new oil” - stać nas na gromadzenie wszystkiego
    - zautomatyzować każdy proces poprzez RPA - w myśl kto ma roboty ten rządzi w gospodarce 4.0
    -
    nawiązać współpracę ze startup’ami, gdyż trzeba być innowacyjnym - zatem inwestujmy miliony
    -
    działać zwinnie, podobno inni tak pracują i działa lepiej – a u nas nie chce …

    Niestety bez spójnej wizji jak te wszystkie elementy połączyć i wdrożyć, efekt dla klienta może być odmienny od zamierzonego – zarówno w zakresie UX jak i bezpieczeństwa. Postaram zatem się podpowiedzieć jak w pogoni za sukcesem uniknąć spektakularnej katastrofy.)


  • Paulina Skrzypińska - Koordynator Laboratorium Innowacji, Pion Cyfrowej Transformacji, Bank BNP Paribas Polska S.A. i Michał Miszułowicz – Koordynator Zespołu Relacji z Fintech, Bank BNP Paribas Polska S.A.

    "Banki są jak słonie – czyli o tym jak skutecznie wdrażać innowacje w banku, na podstawie „Kodeksu Współpracy ze Startupami” Banku BNP Paribas Polska"
    („Banki są jak słonie” – to była jedna z pierwszych myśli, jaka pojawiła się w naszych głowach, gdy staraliśmy się znaleźć analogię do współpracy startupów z tak specyficzną korporacją jak bank. Wtedy, mierząc się z kolejnymi wzywaniami w ramach Cyfrowej Transformacji naszego Banku, widzieliśmy jak wiele dobrych praktyk rynkowych zawodzi. Byliśmy coraz bardziej przekonani, że musimy podejść do sprawy po swojemu, próbując, weryfikując i ponosząc porażki, ale w końcu też odnosząc pierwsze sukcesy - czyli o współpracy banków i startupów na przykładzie BNP Paribas Polska S.A.)

  • Wojciech Gargul - Sales Director, Managed Mobility Division, Innergo Systems
    "Chcesz skutecznie przenieść klientów do kanałów zdalnych? Zacznij od swoich pracowników!"
    (Aby przeprowadzić transformację cyfrową dla swoich klientów musimy najpierw być pewni, że nasi pracownicy sami przejdą przez ten proces i go zrozumieją. Nowoczesne narzędzia pracy są kluczem do sukcesu całego procesu. Dlaczego warto postawić pracownika w centrum uwagi podczas planowania transformacji cyfrowej? Dowiesz się podczas prelekcji.)


  • Marcin Łaziński - Menadżer Wydziału Doskonalenia Procesów Departament Produktów i Procesów Bankowości Detalicznej, mBANK
    "Jak w mBanku budujemy sprawne procesy?"



  • Aleksander Kijek - Chief Product Officer, Nethone
    "Identyfikacja użytkownika na podstawie dynamiki pisania na klawiaturze"
    (Prelegent opowie o zdolności zapewnienia bezpieczeństwa konta użytkownika i wprowadzeniu dodatkowych czynników bezpieczeństwa bez wpływania na interakcję użytkownika. Pokaże jak można to osiągnąć wykorzystując głębokie profilowanie urządzenia oraz analizę zachowania tego użytkownika. Przedstawi również dlaczego potrzebne jest uczenie maszynowe żeby robić to dobrze i nawiąże do tego jak jeszcze można wykorzystać analizę behawioralną.)

 

  • Paweł Wośko - Pre Sales & Technical Service Manager, Brother Central and Eastern Europe GmbH
    "Bezpieczeństwo drukowanych dokumentów oraz usługi zarządzania drukiem"

  • Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.
    "Zanim nadejdzie superinteligencja"

  • Maciej Bukowski - Engagement Manager, SailPoint
    "Predictive Identity - zarządzanie tożsamością nowej generacji"

  • Bartosz Baziński - COO, SentiOne
    "Boty, automaty i sztuczna inteligencja w służbie obsługi klienta finansowego"

  • Jakub Płonka - Starszy Ekspert ds. Rozwiązań Klienta, Samsung
    "Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych – Samsung Knox”

  • Paweł Burakowski - Starszy Ekspert ds. Rozwiązań Klienta, Samsung
    "Podpis biometryczny- optymalizacja kosztów zarządzania obiegiem dokumentów w firmie"

 

Tematyka konferencji:

  • Zarządzanie tożsamością elektroniczną
  • Predictive Identity - zarządzanie tożsamością nowej generacji
  • Biometria
  • Narzędzia i aplikacje mobilne
  • AI
  • BI, Big Data
  • CRM, Obieg dokumentów
  • Unified Communications
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Fintech

Grupa docelowa:

Do udziału zapraszamy przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych:

  • Szefów Departamentów: Bezpieczeństwa, IT, Operacyjnych, Biznesowych, Bankowości Elektronicznej, Obsługi klienta
  • CIO, CSO, Audytorów, analityków biznesowych


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNER PLATYNOWY

Image

PARTNER SREBRNY

brother-logo-blue-200.gif

PARTNERZY

innergo-logo-200.jpg
sentione_nastrone.png
250-logo-nlpexp.png
ovh130.png
alterkom_logo---kopia.jpg
nethone.png
sailpoint.png

PATRONI HONOROWI

pte-darka.png
effp.jpg
logotyp_eizba_nowe-2.jpg
fundacja_bezpieczna_cyberprzestzren.jpg

PRELEGENCI

Paweł Burakowski - Starszy Ekspert ds. Rozwiązań Klienta

Jakub Płonka - Starszy Ekspert ds. Rozwiązań Klienta, Samsung

Paulina Skrzypińska - Koordynator Laboratorium Innowacji, Pion Cyfrowej Transformacji, Bank BNP Paribas Polska S.A.

Aleksander Kijek - Chief Product Officer, Nethone

Bartosz Baziński - COO, SentiOne

Łukasz Piechowiak - Redaktor naczelny Fintek.pl

Michał Miszułowicz – Koordynator Zespołu Relacji z Fintech, Bank BNP Paribas Polska S.A.

Paweł Wośko - Pre Sales & Technical Service Manager, Brother Central and Eastern Europe GmbH

Maciej Bukowski - Engagement Manager, SailPoint

Tomasz Ćwik - Head of IT Strategy and Architecture Department, BNP Paribas Bank Polska

Wojciech Gargul - Sales Director, Managed Mobility Division, Innergo Systems

Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.