18.09.2019 r.

Bankowe systemy informatyczne - bezpieczeństwo i obsługa klienta

Wykorzystanie technologii zbliżeniowej zajęło bankom prawie pół wieku. Wprowadzenie bankowości mobilnej na smartfony - zaledwie dwa lata. Nie będzie zaskoczeniem, jeśli za 5 lat komunikację z bankiem zdominują wirtualni asystenci, a płatności będziemy autoryzować skanem naszych twarzy. Jednocześnie z upowszechnieniem bankowości bezpośredniej zmieniły się perspektywy rozwoju dzisiejszych banków. Powstają nowe narzędzia, które umożliwiają usprawnienie obsługi klienta. Dotyczy to wszystkich kanałów, także tych związanych z obsługą w oddziale czy call center.

Weź udział w debacie o zastosowaniu nowych technologii, wprowadzeniu kolejnych cyfrowych innowacji w obsłudze klienta oraz cyberbezpieczeństwie w sektorze finansowym podczas konferencji  "Bankowe systemy informatyczne - bezpieczeństwo i obsługa klienta" już 18 września 2019 roku w Warszawie.

 

Prelekcje podczas tego wydarzenia poprowadzą m.in.:

  • Łukasz Piechowiak - Redaktor naczelny Fintek.pl
    "Jak Fintech zmienił bankowość? Przegląd innowacji w Polsce i na świecie"
    (- Co rozumiemy pod pojęciem FinTech?
    - Charakterystyka sektora FinTech w Polsce. Czym polski sektor różni się od zagranicznych?
    - Innowacje technologiczne w polskim sektorze bankowym. Przegląd najważniejszych, ale nieoczywistych innowacji.
    - Sztuczna inteligencja w sektorze FinTech - przykłady zastosowania.
    - Transformacja FinTech. Gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?)



  • Tomasz Ćwik - Head of IT Strategy and Architecture Department, BNP Paribas Bank Polska
    "Czarnobyl – czyli jak przeprowadzić transformację digital aby uniknąć katastrofy i ewakuacji klientów"
    (Wszechobecna transformacja digital sprawia, że w wiele organizacji uruchamia duże programy transformacyjne w pośpiechu goniąc konkurencję, bez odpowiedniego przygotowania, co ma często znamienne skutki. Na co zwrócić uwagę podczas cyfrowej transformacji dużej organizacji w czasie gdy wszyscy wokół chcą:
    - korzystać z AI - gdyż rozwiąże każdy problem
    - wdrażać rozwiązania bigdata gdyż „data is the new oil” - stać nas na gromadzenie wszystkiego
    - zautomatyzować każdy proces poprzez RPA - w myśl kto ma roboty ten rządzi w gospodarce 4.0
    -
    nawiązać współpracę ze startup’ami, gdyż trzeba być innowacyjnym - zatem inwestujmy miliony
    -
    działać zwinnie, podobno inni tak pracują i działa lepiej – a u nas nie chce …

    Niestety bez spójnej wizji jak te wszystkie elementy połączyć i wdrożyć, efekt dla klienta może być odmienny od zamierzonego – zarówno w zakresie UX jak i bezpieczeństwa. Postaram zatem się podpowiedzieć jak w pogoni za sukcesem uniknąć spektakularnej katastrofy.)


  • Paulina Skrzypińska - Koordynator Laboratorium Innowacji, Pion Cyfrowej Transformacji, Bank BNP Paribas Polska S.A. i Michał Miszułowicz – Koordynator Zespołu Relacji z Fintech, Bank BNP Paribas Polska S.A.

    "Banki są jak słonie – czyli o tym jak skutecznie wdrażać innowacje w banku, na podstawie „Kodeksu Współpracy ze Startupami” Banku BNP Paribas Polska"
    („Banki są jak słonie” – to była jedna z pierwszych myśli, jaka pojawiła się w naszych głowach, gdy staraliśmy się znaleźć analogię do współpracy startupów z tak specyficzną korporacją jak bank. Wtedy, mierząc się z kolejnymi wzywaniami w ramach Cyfrowej Transformacji naszego Banku, widzieliśmy jak wiele dobrych praktyk rynkowych zawodzi. Byliśmy coraz bardziej przekonani, że musimy podejść do sprawy po swojemu, próbując, weryfikując i ponosząc porażki, ale w końcu też odnosząc pierwsze sukcesy - czyli o współpracy banków i startupów na przykładzie BNP Paribas Polska S.A.)

  • Wojciech Gargul - Sales Director, Managed Mobility Division, Innergo Systems
    "Chcesz skutecznie przenieść klientów do kanałów zdalnych? Zacznij od swoich pracowników!"
    (Aby przeprowadzić transformację cyfrową dla swoich klientów musimy najpierw być pewni, że nasi pracownicy sami przejdą przez ten proces i go zrozumieją. Nowoczesne narzędzia pracy są kluczem do sukcesu całego procesu. Dlaczego warto postawić pracownika w centrum uwagi podczas planowania transformacji cyfrowej? Dowiesz się podczas prelekcji.)


  • Marcin Łaziński - Menadżer Wydziału Doskonalenia Procesów Departament Produktów i Procesów Bankowości Detalicznej, mBANK
    "Jak w mBanku budujemy sprawne procesy?"


  • Małgorzata Filipowska - Innovation & FinTech, Alior Bank S.A.


  • Aleksander Kijek - Chief Product Officer, Nethone
    "Identyfikacja użytkownika na podstawie dynamiki pisania na klawiaturze"

 

  • Paweł Wośko - Pre Sales & Technical Service Manager, Brother Central and Eastern Europe GmbH
    "Bezpieczeństwo drukowanych dokumentów oraz usługi zarządzania drukiem"

 

 

Tematyka konferencji:

  • Zarządzanie tożsamością elektroniczną
  • Biometria
  • Narzędzia i aplikacje mobilne
  • AI
  • BI, Big Data
  • CRM, Obieg dokumentów
  • Unified Communications
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Fintech

Grupa docelowa:

Do udziału zapraszamy przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych:

  • Szefów Departamentów: Bezpieczeństwa, IT, Operacyjnych, Biznesowych, Bankowości Elektronicznej, Obsługi klienta
  • CIO, CSO, Audytorów, analityków biznesowych


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNER SREBRNY

brother-logo-blue-200.gif

PARTNERZY

innergo-logo-200.jpg
250-logo-nlpexp.png
nethone.png

PATRONI HONOROWI

pte-darka.png
effp.jpg
logotyp_eizba_nowe-2.jpg
fundacja_bezpieczna_cyberprzestzren.jpg

PRELEGENCI

Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski

Paulina Skrzypińska - Koordynator Laboratorium Innowacji, Pion Cyfrowej Transformacji, Bank BNP Paribas Polska S.A.

Aleksander Kijek - Chief Product Officer, Nethone

Łukasz Piechowiak - Redaktor naczelny Fintek.pl

Michał Miszułowicz – Koordynator Zespołu Relacji z Fintech, Bank BNP Paribas Polska S.A.

Paweł Wośko - Pre Sales & Technical Service Manager, Brother Central and Eastern Europe GmbH

Tomasz Ćwik - Head of IT Strategy and Architecture Department, BNP Paribas Bank Polska

Wojciech Gargul - Sales Director, Managed Mobility Division, Innergo Systems

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.