18.09.2019 r.

Bankowe systemy informatyczne - bezpieczeństwo i obsługa klienta

Wykorzystanie technologii zbliżeniowej zajęło bankom prawie pół wieku. Wprowadzenie bankowości mobilnej na smartfony - zaledwie dwa lata. Nie będzie zaskoczeniem, jeśli za 5 lat komunikację z bankiem zdominują wirtualni asystenci, a płatności będziemy autoryzować skanem naszych twarzy. Jednocześnie z upowszechnieniem bankowości bezpośredniej zmieniły się perspektywy rozwoju dzisiejszych banków. Powstają nowe narzędzia, które umożliwiają usprawnienie obsługi klienta. Dotyczy to wszystkich kanałów, także tych związanych z obsługą w oddziale czy call center.

Weź udział w debacie o zastosowaniu nowych technologii, wprowadzeniu kolejnych cyfrowych innowacji w obsłudze klienta oraz cyberbezpieczeństwie w sektorze finansowym podczas konferencji  "Bankowe systemy informatyczne - bezpieczeństwo i obsługa klienta" już 18 września 2019 roku w Warszawie.

 

Prelekcje podczas tego wydarzenia poprowadzą m.in.:

  • Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski
    "Poznaj swoich klientów korzystając z narzędzi Service Design"
    (Czy wiesz, co Twoim klientom sprawia satysfakcję? Czy wiesz, na czym im zależy wybierając i używając Twoich produktów? Czy umiesz obsłużyć równie dobrze różne grupy swoich klientów? I czy w ogóle znasz ich potrzeby?  
    Współczesny klient to zupełnie inny klient niż jeszcze 5 lat temu. Dynamiczne zmiany zachodzą nie tylko w biznesie. Zmieniają się też nasi klienci i ich upodobania. Dzisiaj na rynku mamy cztery silne grupy klientów – Baby Boomers, pokolenie X, Millenialsów oraz wchodzące na rynek pracy pokolenie Z. To cztery grupy, które może obsługujesz. Czy ich znasz? Czy wiesz czego potrzebują? Co im brakuje? No właśnie, jeśli bazujesz na swojej ekspertyzie, może okazać się, że Twoje założenia mogą już być nieaktualne. Spójrz na siebie i na swoje preferencje zakupowe. Zmieniły się, prawda? Tak samo zmienili się Twoi klienci. Aby ich poznać i stale wiedzieć co u nich słychać warto być z nimi w kontakcie. Service Design to sposób, aby dostarczać do zespołów sprzedażowych i marketingowych świeżej dawki wiedzy o kliencie. Już nie poprzez firmy badawcze i ankiety, ale wysłanie pracowników do klientów – niech zobaczą ich w akcji, jak sobie radzą z Waszym produktem, kiedy go potrzebują, co im przeszkadza.)

 

Tematyka konferencji:

  • Zarządzanie tożsamością elektroniczną
  • Biometria
  • Narzędzia i aplikacje mobilne
  • AI
  • BI, Big Data
  • CRM, Obieg dokumentów
  • Unified Communications
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Fintech

Grupa docelowa:

Do udziału zapraszamy przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych:

  • Szefów Departamentów: Bezpieczeństwa, IT, Operacyjnych, Biznesowych, Bankowości Elektronicznej, Obsługi klienta
  • CIO, CSO, Audytorów, analityków biznesowych


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

250-logo-nlpexp.png

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PATRONI HONOROWI

PRELEGENCI

Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.