14.11.2019 r.

"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

E-commerce niewątpliwie jest przyszłością handlu. Już dziś stanowi około 11% całości sprzedaży a według statystyk do 2022 roku ten udział ma wzrosnąć o kolejne 5%. Polska goni resztę świata nie tylko w procentach, ale i w przedsiębiorcach trudniących się handlem internetowym. Razem z nami „szyj na miarę” wiedzę na temat tworzenia i prowadzenia marek odzieżowych. 

Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję! Poznaj nowe technologie!
Jesteś projektantem mody?
Albo blogerem?
A może pracujesz w branży modowej?
Albo jesteś właścicielem sklepu?
Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!
„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion - 14 listopada 2019 r., Warszawa
 
W  programie nie zabraknie tematów dotyczących: e-commerce, mediów społecznościowych, marketingu, mody, trendów a nawet logistyki i grafiki.
 

Prelekcje podczas tego spotkania poprowadzą m.in.:

  • Gość specjalny: Joanna Jabłczyńska - Radca prawny, aktorka

  • Mirosław Skwarek - Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl

  • Klaudia Rogacz - Kierownik Działu Visual Merchandisingu, ETOS
    "Visual merchandising jako skuteczne narzędzie sprzedaży pośredniej"
    (- witryna jako wizytówka sklepu
     - prezentacja we wnętrzu a psychologia człowieka
     - kolory w visual merchandisingu
     - prezentacja a grupa docelowa
     - sezonowość jako wzbudzenie potrzeby człowieka
     - manekiny jako odbicie lustrzane człowieka
     - oświetlenie jako kierunek wzroku klienta)

  • Aleksandra Maciejewicz - Partner, LAWMORE
    "Sprzedaż produktów modowych przez Internet - wybrane prawne aspekty"
    (Sprzedaż przez Internet regulowana jest wieloma aktami prawnymi i obostrzona wieloma warunkami, w szczególności jeżeli kierowana jest do konsumentów. Sprzedawca musi dopilnować, aby nie tylko regulamin sklepu był zgodny z prawem, ale również cały proces sprzedażowy był dostosowany do wymogów prawnych. Tak więc musi zadbać o poprawne treści w zakładkach sklepu, właściwy przycisk kończący zamówienie, prawidłowy e-mail potwierdzający zamówienie i wiele innych. Wykład będzie koncentrował się na głównych aspektach prawnych sprzedaży produktów modowych przez Internet.)

  • Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
 

Tematyka konferencji:
  • E-commerce - jak prowadzić sklep internetowy by odnieść sukces
  • Skuteczne formy reklamy i promocji w Internecie
  • Pozycjonowanie strony www – jak pozyskać więcej klientów
  • Jak zaistnieć w social mediach - zbuduj markę osobistą
  • Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu
  • Content marketing - jak tworzyć treści, które się sprzedają
  • Kreacje graficzne - czym się kierować przy projektach materiałów reklamowych
  • Marketingowa współpraca z influenserami - jak pracować z vlogerami, blogerami i instagram personalities
  • Facebook Marketplace - jak to działa
  • Jak zbudować skuteczną strategię omnichanel
  • Personalizowana komunikacja z klientem
  • Marketing automation w praktyce
  • Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
  • Logistyka w branży modowej
  • Narzędzia wsparcia sprzedaży


Grupa docelowa:

  • właściciele i menedżerowie sklepów internetowych
  • właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
  • osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
  • szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
  • osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
  • projektanci mody
  • blogerzy
  • start'upowcy z branży modowej


Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 01.11.2019:*
- 199 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 02.11.2019:*
- 299 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
...
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Image

PARTNERZY

PRELEGENCI

Klaudia Rogacz - Kierownik Działu Visual Merchandisingu, ETOS

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.