E-commerce to w tym momencie jeden z kluczowych kanałów komunikacji z klientem. Według szacunków wynika, że co drugi Polak kupuje online, a sprzedaż internetowa w Polsce jest najszybciej rozwijająca się ze wszystkich krajów Europy.
Na co zwrócić uwagę sprzedając online?
Jak dotrzeć do klientów w sieci?
Jak eksponować i pozycjonować swoje towary?
Jak nawiązywać trwałe relacje oraz efektywnie sprzedażać?
Jak wykorzystać synergię kanałów offline i online?
Na te i wiele innych pytań odpowiedzą Eksperci podczas konferencji online
- Gość specjalny: Marcin Maj - Co-owner/ Business Development w H2O Creative
"Depresja konsumentów i hipokryzja marek, czyli gdzie popełniliśmy błąd? I jak możemy to naprawić?"
(Podczas wystąpienia:
- Poznasz silny dziś trend konsumencki związany z wypaleniem i potrzebą lepszego umysłu
- Zobaczysz jakie ma to konsekwencje dla biznesu i Twojej marki
- Dowiesz się jakie strategie możesz przyjąć w nowej rzeczywistości.) - Daniel Werner - Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub
"#PatrzSzerzej niż tylko na sukienki! Automatyzacja procesu przed- i posprzedażowego" -
Anna Dowgiałło - Kierownik warszawskiego biura, Hong Kong Trade Development Council (HKTDC)
"HKTDC Marketplace, czyli Hongkong i globalne możliwości biznesowe online"
(- zintegrowana plaforma marketingowa hktdc.com
- powie jak znaleźć wiarygodnego partnera w Azji – targi online
- transgraniczny e-commerce bramą na rynek chiński
- Hong Kong Fashion Week) - Aleksandra Maciejewicz - Partner, LAWMORE
"Sprzedaż przez Internet - wybrane prawne aspekty"
(W obecnej sytuacji wiele biznesów przenosi się do Internetu, albo intensyfikuje swoją działalność w sieci. Sprzedaż internetowa to jednak nie tylko dobry marketing czy skalowanie, ale również konieczność spełnienia wielu wymogów prawnych. Dane osobowe, prawo konsumenckie, specjalne obowiązki informacyjne związane ze szczególnymi produktami - to tylko niektóre kwestie, na które trzeba zwrócić uwagę sprzedając przez Internet.) - Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
"Internet jako najskuteczniejsze (jeżeli nie jedyne w obecnej sytuacji) narzędzie trafiające do klientów - wykorzystanie monitoringu w promocji i wyszukiwaniu klientów" - Katarzyna Rawa - Account Manager/Team Leader, Business Factory
"Facebook - strategia marketingowa oraz rozwiązania sprzedażowe sprawdzone w trudnych czasach. Narzędzia i porady dla branży fashion" - Łukasz Głombicki - Creative Strategist/Communication Expert, Sztos Content
"Świat kontra algorytmy. Jak tworzyć treści na FB, IG, YT by budować organiczne zasięgi"
Tematyka konferencji:
- E-commerce - jak prowadzić sklep internetowy by odnieść sukces
- Skuteczne formy reklamy i promocji w Internecie
- Pozycjonowanie strony www – jak pozyskać więcej klientów
- Jak zaistnieć w social mediach - zbuduj markę osobistą
- Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu
- Content marketing - jak tworzyć treści, które się sprzedają
- Kreacje graficzne - czym się kierować przy projektach materiałów reklamowych
- Marketingowa współpraca z influenserami - jak pracować z vlogerami, blogerami i instagram personalities
- Facebook Marketplace - jak to działa
- Jak zbudować skuteczną strategię omnichanel
- Personalizowana komunikacja z klientem
- Marketing automation w praktyce
- Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
- Logistyka w branży modowej
- Narzędzia wsparcia sprzedaży
Grupa docelowa:
- właściciele i menedżerowie sklepów internetowych
- właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
- osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
- szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
- osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
- projektanci mody
- blogerzy
- start'upowcy z branży modowej
Warunki udziału w konferencji:
- 199 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNERZY
PRELEGENCI
Anna Dowgiałło - Kierownik warszawskiego biura, Hong Kong Trade Development Council (HKTDC)
Daniel Werner - Head of PR & Marketing, SAREhub