06.06.2018r.
Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych

Nowoczesne technologie zaczynają już trafiać do hoteli: tablety zamiast folderów informacyjnych, smartfony zamiast kluczy do pokoju, aplikacje zamiast pilotów. W ten sposób branża hotelarska dostosowuje się do nowych wymagań. Coraz więcej gości oczekuje innowacyjnych technologii w hotelach. Już 34% gości w Polsce wolałoby obsługiwać światło, klimatyzację i telewizję poprzez smartfona lub tablet. Wiele hoteli bierze pod uwagę nowoczesne rozwiązania i już zaczęło podwyższać swój technologiczny standard.

Zapraszamy do udziału w wyjątkowym wydarzeniu, podczas którego najlepsi eksperci w branży będą dyskutowali o nowinkach technicznych, które powinny zostać zastosowane w obiektach hotelowych i gastronomicznych:
 
"Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych"
6 czerwca 2018 r., Warszawa


Prelekcje poprowadzą m.in.:

- Piotr Owczarski - General Manager, Hotel Gordon
"Skutecznie i efektywnie - rola social media i technologii i w budowaniu wizerunku hotelu"
(Podczas wystąpienia prelegent opowie o tym, jak skutecznie wykorzystywać social media i technologię w budowie marki hotelu i zdobywaniu nowych klientów)


- Filip Prokop - współwłaściciel, Hotel Senator
"Jak zwiększyć przychody przy użyciu odpowiedniego Programu Lojalnościowego? Analiza zagadnienia na podstawie wdrożonego i skutecznie funkcjonującego rozwiązania w Hotelu Senator w Starachowicach"
(Podstawowym celem programów lojalnościowych jest spowodowanie aby nasi klienci przychodzili częściej i wydawali więcej. Podczas prelekcji Prelegent odpowie na pytania : Czy można jednak od takiego programu oczekiwać więcej? Czy może on sprawić że przybędzie nam nowych klientów? Czy program lojalnościowy może działać również jako program motywacyjny dla pracowników?)


- Piotr Ćwiertniewski - radca prawny i wspólnik w kancelarii act BSWW i Marcin Kroll - adwokat, rzecznik patentowy i wspólnik w kancelarii act BSWW
"RODO – nowe uwarunkowania i ograniczenia wykorzystywania danych"
(RODO wejdzie w życie na terytorium całej UE z dniem 25 maja 2018 r. Ze względu na swój charakter RODO będzie oddziaływać bezpośrednio na prawa i obowiązki zarówno osób, których dane dotyczą, jak również administratorów danych osobowych (ADO) i podmiotów przetwarzających. Tekst unijnego rozporządzenia RODO nie zawiera informacji, by jakiekolwiek firmy były zwolnione z obowiązku ochrony danych osobowych ze względu na swoją wielkość, obrót lub branżę. Z drugiej strony ustawodawca unijny różnicuje zakres obowiązków w odniesieniu do mniejszych i większych firm. Co zatem czeka przedsiębiorców od 25 maja 2018 r.? Jak przeorganizować system ochrony danych osobowych w Twojej firmie)


- Marek Stępień - Account Manager, TP-Link Polska
"ABC bezprzewodowej sieci WiFi"


- Prof. zw. dr hab. Bernard Kubiak - Katedra Informatyki Ekonomicznej, Uniwersytet Gdański
"Uwarunkowania i przyszłość zastosowania TIK w turystyce i hotelarstwie"


- Krzysztof Jaworski - Kierownik Produktu, Netia SA ,Łukasz Kwiatkowski- ‎Product Manager, AV System
"Netia Wifi marketing jako skuteczne narzędzie w budowaniu wizerunku i relacji biznesowych hoteli."



         
Tematyka konferencji:

  • Dane osobowe w hotelach i pensjonatach a RODO
  • Bezpieczne i płynne funkcjonowanie obiektu
  • Systemy teleinformatyczne i automatyka budynku odpowiedzialne za monitorowanie i optymalizacje działań (zasilanie awaryjne, system przeciwpożarowy, system alarmowy i monitoring, system kontroli dostępu, ogrzewanie i klimatyzacja, oświetlenie)
  • Zintegrowane systemy do zarządzania wieloma obiektami
  • Ochrona informacji i zasobów
  • Architektura, wyposażenie i planowanie przestrzeni
  • Rozwiązania zwiększające komfort i nowoczesność obiektów
  • Technologie mobilne
  • Check-in kioski
  • Aplikacje rezerwacyjne
  • Social media w branży hotelarskiej
  • Strony internetowe budowane w technologii RWD
  • Szerokopasmowy dostęp do sieci
  • Beacony w hotelach

Grupa docelowa:
  • Właściciele hoteli
  • Dyrektorzy hoteli
  • Dyrektorzy ds. marketingu
  • Managerowie ds. marketingu
  • Osoby zarządzające obiektami biznesowymi, gastronomicznymi i typu leisure

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNER BRĄZOWY

PARTNERZY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PATRONI HONOROWI

PRELEGENCI

Piotr Owczarski - General Manager, Hotel Gordon
Marcin Kroll - adwokat, rzecznik patentowy i wspólnik w kancelarii act BSWW
Krzysztof Jaworski - Kierownik Produktu, Netia SA
Marek Stępień - Account Manager, TP-Link Polska
Piotr Ćwiertniewski - radca prawny i wspólnik w kancelarii act BSWW
Prof. zw. dr hab. Bernard Kubiak - Katedra Informatyki Ekonomicznej, Uniwersytet Gdański
Filip Prokop - współwłaściciel, Hotel Senator
Łukasz Kwiatkowski- Product Manager, AV System
© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki