26.03.2019r.
Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych

Nowoczesne technologie zaczynają już trafiać do hoteli: tablety zamiast folderów informacyjnych, smartfony zamiast kluczy do pokoju, aplikacje zamiast pilotów. W ten sposób branża hotelarska dostosowuje się do nowych wymagań. Coraz więcej gości oczekuje innowacyjnych technologii w hotelach. Już 34% gości w Polsce wolałoby obsługiwać światło, klimatyzację i telewizję poprzez smartfona lub tablet. Wiele hoteli bierze pod uwagę nowoczesne rozwiązania i już zaczęło podwyższać swój technologiczny standard.

Zapraszamy do udziału w wyjątkowym wydarzeniu, podczas którego najlepsi eksperci w branży będą dyskutowali o nowinkach technicznych, które powinny zostać zastosowane w obiektach hotelowych i gastronomicznych:
 
"Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych"
26 marca 2019 r., Warszawa

W programie m.in.:

- Norbert Redkie - restaurator, założyciel Grupa Warszawa
 "TRUST - przyszłość zakupów i zarządzania gastronomią. Czyli historia tworzenia platformy zakupowej dającej możliwość kontroli stanów magazynowych."
(Prelegent opowie o tworzeniu nowoczesnego systemu informatycznego, który w przyszłości zmieni sposób zarządzania restauracją. Skupi się na kwestiach dotyczących składania zamówień, kontroli kosztów oraz problemach z cash flow. Dowiemy się również jak to jest tworzyć od zera startup technologiczny mając głównie doświadczenie w zarządzaniu restauracjami a nie w pisaniu programów informatycznych.)

- Jacek Piasta - Senior expert w Instytucie Hotelarstwa
"Architektura, wyposażenie i planowanie przestrzeni"

- Justyna Wysocka-Zając - doradca podatkowy, dyrektor Departamentu Doradztwa Podatkowego i członek zarządu w Małopolskim Instytucie Studiów Podatkowych sp. z o.o.
"Najnowsze technologie w kontroli podatkowej przedsiębiorcy w branży hotelowej i gastronomicznej."
(Podczas prelekcji przedstawione zostaną pokrótce zasady kontroli podatkowej przedsiębiorców w branży hotelowej i gastronomicznej – jednolity plik kontrolny, system STIR, kasy on-line, „instrukcja MF dla kelnera”, raportowanie schematów podatkowych, klauzulę unikania opodatkowania, wymiana informacji podatkowych i wiele innych.)

- Edyta Duchnowska -  Założycielka Kancelarii Radcy Prawnego Edyta Duchnowska. Autorka bloga "Prawo w restauracji"
"Social media w branży hotelarskiej – pod kątem prawnym"
(Prowadzenie profili w social media – fb itp., prawa do zdjęć, wizerunków, umowy z grafikami, fotografami, organizacja konkursów itp)

- Adam Latek - hotelarz, właściciel firmy doradczej Latek Hotels.
"Strategia technologii informacyjnych i wykorzystanie ich w hotelarstwie"
(Prelegent opowie o technologiach hotelarskich i codziennym wykorzystaniu ich w pracy oraz zaawansowanych systemach i ich wsparciu dla hotelarzy. Zdradzi również jak planować strategię ekonomiczną hotelu dzięki technologiom.)

- Krzysztof D. Kowalski - przedstawiciel Polskiej Izby Hotelarstwa, Inspektor Ochrony Danych, członek SABI czyli Stowarzyszenia Inspektorów Ochrony Danych.
"Środki techniczne i organizacyjne ochrony danych – jak dobierać je w zależności od skali hotelu"
(Prelegent rozprawi się z wybranymi RODO-mitami , np. czy wolno pozyskać serię i numer dowodu osobistego gościa hotelowego. Udowodni, że to kierownictwo i pracownicy hotelu najlepiej wiedzą, jak chronić dane gości hotelowych. Pokaże, co zrobić, żeby zmniejszyć prawdopodobieństwo wycieku danych z hotelu, utraty wizerunku, strat finansowych.)

- Jacek Legendziewicz - Członek Zarządu Krakowskiej Izby Turystyki
"Integracja systemów w celu ograniczenia ręcznej pracy i lepsza sprawozdawczość potrzebna do organizacji sprzedaży."
( Prelegent zdradzi jak zautomatyzować sprawozdawczość w formacie USALI i jak z tej sprawozdawczości korzystać na przykładzie hoteli, którymi ma przyjemność zarządzać.
Opowie o systemach takich jak: system recepcyjny, gastronomiczny, zarządzania houskeepingiem, elektronicznego obiegu dokumentow zarządzania przedsiębiorstwem oraz księgowy ,które mimo iż są od siebie niezależne muszą stanowić jedną calość.
Skupi się również na tym jak to wszystko połączyć, aby korzystać ze zgromadzonych danych a nie tracić czasu na ich wprowadzanie.)

 - Małgorzata Konikiewicz - New Business Development Manager, Kinnarps Polska Sp. z o.o.
"Kinnarps - Nowoczesne wyposażenia wnętrz w sektorze HoReCa"

- Marek Stępień - Account Manager, TP-Link Polska
"WiFi dla HoReCa - centralnie zarządzana bezprzewodowa sieć – zastosowania, korzyści, koszty"

- Mateusz Zieliński - New Business Director, Profitroom 
"Po co mi hotelowy CRM?"
(Profitroom CRM to skuteczna platforma marketingowo-sprzedażowa, która wspiera hotel na wszystkich etapach pozyskiwania i ofertowania gości. Po prezentacji dowiesz się jak znacząco zwiększyć liczbę rezerwacji bezpośrednich oraz poprawić efektywność pracy recepcji. Zaskoczy Cię nieodzowność tego narzędzia.)

- Maciej Majewski - CEO InHotel i Mariusz Chludziński - Sales Manager Philips Professional Displays
"Virtualne klucze w kontroli dostępu. 
Platforma Philips AndroidTV dla hoteli – wyjątkowe telewizory hotelowe certyfikowane przez Google"
(Chromecast, Google Play, Analityka, badanie satysfakcji gościa, zdalne zarządzanie)

- Bartłomiej Skorczyk - Prezes Zarządu, Nedilo
„Trendy w komunikacji wizualnej w branży HoReCa”

 

 

Tematyka konferencji:

  • Dane osobowe w hotelach i pensjonatach a RODO
  • Bezpieczne i płynne funkcjonowanie obiektu
  • Systemy teleinformatyczne i automatyka budynku odpowiedzialne za monitorowanie i optymalizacje działań (zasilanie awaryjne, system przeciwpożarowy, system alarmowy i monitoring, system kontroli dostępu, ogrzewanie i klimatyzacja, oświetlenie)
  • Zintegrowane systemy do zarządzania wieloma obiektami
  • Ochrona informacji i zasobów
  • Architektura, wyposażenie i planowanie przestrzeni
  • Rozwiązania zwiększające komfort i nowoczesność obiektów
  • Technologie mobilne
  • Check-in kioski
  • Aplikacje rezerwacyjne
  • Social media w branży hotelarskiej
  • Strony internetowe budowane w technologii RWD
  • Szerokopasmowy dostęp do sieci
  • Beacony w hotelach


Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele sektora hotelarskiego oraz gastronomicznego.

 Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom zapewniamy:materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

*Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia.

PARTNERZY

kinnarps_250.jpg
inhotel_logo_250.png
tplink_logo_h_st_r_color_rgb.jpg
nedilo_250.png
profitroom_logo_2501.png

PARTNERZY MERYTORYCZNI

latek-hotelsjpg.
duchnowska-logo1.png
zajac-logo2.png
grupa-warszawa.png

PATRONI HONOROWI

instytut-hotelarstwa.jpg
pihloo.jpg
horeca-logo.jpg

PRELEGENCI

Adam Latek - hotelarz, właściciel firmy doradczej Latek Hotels.

Norbert Redkie - restaurator, założyciel Grupa Warszawa

Małgorzata Konikiewicz - New Business Development Manager, Kinnarps Polska Sp. z o.o.

Bartłomiej Skorczyk - Prezes Zarządu, Nedilo

Edyta Duchnowska - Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska. Autorka bloga "Prawo w restauracji"

 Jacek Piasta - Senior expert w Instytucie Hotelarstwa

Maciej Majewski - CEO InHotel

Justyna Wysocka-Zając - doradca podatkowy, dyrektor Departamentu Doradztwa Podatkowego

Krzysztof D. Kowalski - przedstawiciel Polskiej Izby Hotelarstwa, Inspektor Ochrony Danych

Mariusz Chludziński - Sales Manager Philips Professional Displays

© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki