PRELEGENCI


 

Image

Natalia Odrobińska - Senior Specialist Talent & Learning, ING Bank Śląski

Trenerka biznesu, promotorka nowych technologii i ekspertka komunikacji. Projektuje szkolenia, współtworzy podcasty, pisze teksty o digitalu. Od 2018 prowadzi projekt, który uczynił ING pierwszym bankiem w Polsce w Google Reviews. Wspólnie z zespołem buduje relacje z klientami w tym nietypowym kanale komunikacji.

Image

Rafal Lipka-Zanozik - Area Sales Manager Poland,Innovaphone AG

Od 4 lat pracuje w firmie innovaphone budując kanał sprzedaży na terenie Polski oraz wspierając Partnerów innovaphone w ich działaniach.
Z wykształcenia informatyk ekonomiczny (studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach), z zamiłowania sprzedawca z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży teleinformatycznej. Pracował zarówno dla producentów, dystrybutorów, jak i integratorów. Był także współwłaścicielem firmy oferującej szyte na miarę rozwiązania informatyczne.
Przygodę z branżą rozpoczął od wdrożeń rozwiązań stopniowo przesuwając się w kierunku sprzedaży, szczególnie z ukierunkowaniem na budowę i opiekę nad kanałami sprzedaży. W pracy lubi łączyć działania sprzedażowe z marketingowymi, nie zapominając o aspekcie techniczym.

Image

Marcin Łaziński - Menadżer Wydziału Optymalizacji Omnichannel, mBank S.A.

Od kilkunastu lat związany z branżą finansową. Posiada praktykę w zakresie zarządzania zespołami front office. Od 2008r. związany z mBankiem, początkowo w obszarze Contact Center – zarządzanie zespołem, zarządzanie mLinią. Kolejne doświadczenia zdobywał odpowiadając za doskonalenie procesów (CEX, UI/UX, FCR) oraz raportowanie jakości procesów w bankowości detalicznej mBanku. Pełnił stanowisko Product Ownera – odpowiadał za rozwój platformy procesowej mBanku. Dziś odpowiada za doskonalenie podejścia omnichannel i raportowanie sprzedaży w mBanku.

Image

Aleksandra Moszczyńska - Ekspert ds. optymalizacji omnichannel, mBank S.A.

Absolwentka Społecznej Akademii Nauk – Wydziału Zarządzania, MBA Managerial Communication, oraz Clark University – Master of Science in Professional Communication. Z mBankiem jestem związana od lat (od 2002). Wiedza zdobyta w różnych obszarach i na różnych stanowiskach pozwala mi sprawnie projektować zmiany w procesach, upraszczać i optymalizować. Zamiłowanie do Desing Thinking ustawia klienta i jego potrzeby w mojej hierarchii na centralnym miejscu. Obecnie dbam o to, aby klient mógł w pełni wykorzystywać platformę cyfrową mBanku oraz aby jego doświadczenie w kontaktach z bankiem było spójne i na najwyższym poziomie – niezależnie od kanału kontaktu.

© 2022 PIRB. All Rights Reserved.