26.04.2022
Unified Communications - kontakt, komunikacja, transformacja

Transformacja cyfrowa sprawia, że nasze codzienne funkcjonowanie staje się łatwiejsze i zyskuje nowe możliwości. Dodatkowe kanały komunikacji online nie zastąpią spotkań na żywo, ale mogą stanowić kompleksowe narzędzia do utrzymywania kontaktu i rozwijania relacji, kiedy sytuacja uniemożliwia nam spotkania face-to-face. Obecnie trudno jest nam już wyobrazić sobie świat bez rozwiązań do Unified Communications, zatem warto dobrze poznać ich funkcjonalności, aby wiedzieć, jak z nich korzystać oraz usprawniać komunikację zarówno w obszarze biznesowym, jak i na potrzeby prywatne. Nie ma wątpliwości, że komunikacja cyfrowa na tak szeroką skalę pozostanie z nami na dłużej.

Zapraszamy do udziału w konferencji online "Unified Communications - kontakt, komunikacja, transformacja", która odbędzie się 26 kwietnia, online.

 

W programie :

- Marcin Łaziński - Menadżer Wydziału Optymalizacji Omnichannel,  Aleksandra Moszczyńska - Ekspert ds. optymalizacji omnichannel, mBank S.A.
"Jak w mBanku budujemy środowisko omnichannel?
(- Omnichannel – jak to rozumieć?
- Jak wdrażamy omnichannel w mBanku?
- Jakie efekty przynosi podejście omnikanałowe?)

 

- Natalia Odrobińska - Senior Specialist Talent & Learning, Expert Team Projektowanie wiedzy i umiejętności,ING Bank Śląski S.A.
"Google podstawą biznesu online i offline"
(- Case study ING w Google Reviews pierwszy bank w Polsce w tym kanale komunikacji
- Customer Experience w Google
- Jak Google Reviews wpływa na ilość wyszukiwań i pozycjonowanie marki
- Dlaczego nawet biznes w 100% offline powinien dbać o ten kanał online?
- Budowanie wizerunku małych i dużych przedsiębiorstw
- Jak ostatni okres wzmożonej transformacji cyfrowej wpłynął na wzrost potencjału tego kanału)

- Mikołaj Winkiel  –  Chief Evangelist, BRAND24
"Dlaczego powinniśmy (i jak?) słuchać klientów z Internetu?"


- Maciej Buś – CEO / konsultant / mentor – Customer Fixe
"Czego pragną polscy klienci?" - wyniki badania doświadczeń konsumentów
(Podczas prezentacji zostaną przedstawione wyniki badań : jak oceniają obsługę dostarczaną przez marki w Polsce? Jak ją definiują, co jest dla nich ważne, co sobie cenią, a czego nie akceptują. Zapytałem o to jak widzą z punktu widzenia swojej roli procesy organizowane przez marki, w których uczestniczą. Aż 95% badanych wskazało, że najważniejszym elementem relacji obsługowej z marką jest dla nich dotrzymywania przez nie słowa. Warto zaznaczyć, jak szeroki zakres ma to pojęcie. W warstwie serwisowej to między innymi dotrzymywanie terminów rozwiązania spraw, czy kontakt w ustalonym czasie. Ale w warstwie strategi marki to dotrzymywania obietnicy złożonej przed i w czasie sprzedaży.)

- Rafal Lipka-Zanozik - Area Sales Manager Poland,innovaphone AG
"innovaphone myApps Unified Communications: Platforma komunikacyjna bez kompromisów."

 

 

 

Tematyka konferencji:

- Co to jest komunikacja zintegrowana i kiedy warto z niej skorzystać?
- Ujednolicona komunikacja zdalna
- Digital signage - systemy komunikacji wizualnej
- Digital Marketing
- Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna firmy
- Komunikacja korporacyjna
- Omnichannel - nowe spojrzenie na wielokanałowość
- Integracja wszystkich kanałów komunikacji (telefon, fax, komunikator, chat, email, telekonferencje, video konferencje, SMS)
- Synchronizacja z urządzeniami mobilnymi
- Nowoczesne rozwiązania technologiczne i sprzęty (słuchawki, monitory dotykowe, interaktywne kioski multimedialne, monitory wielkoformatowe, ściany LED, video wall, nowoczesne obudowy do telewizorów)
- Optymalizacja procesów biznesowych
- UC zintegrowane z systemami CRM i ERP

Do udziału zapraszamy:

• Przedstawicieli zarządu
• Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: marketingu, sprzedaży, handlowymi, IT, BOK
• Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
• Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów UC

 

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.*

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

Image

PRELEGENCI

Natalia Odrobińska - Senior Specialist Talent & Learning, ING Bank Śląski

Marcin Łaziński - Menadżer Wydziału Optymalizacji Omnichannel, mBank S.A. 

Rafal Lipka-Zanozik - Area Sales Manager Poland,Innovaphone AG

Aleksandra Moszczyńska - Ekspert ds. optymalizacji omnichannel, mBank S.A.

Mikołaj Winkiel  –  Chief Evangelist, BRAND24

© 2022 PIRB. All Rights Reserved.