Program 

   
   

GODZINA


 

PUNKT PROGRAMU


 

09.00 – 09.30

Logowanie do platformy

09.30 – 10.00



 

Marcin Łaziński - Menadżer Wydziału Optymalizacji Omnichannel, Aleksandra Moszczyńska - Ekspert ds. optymalizacji omnichannel, mBank S.A.
"Jak w mBanku budujemy środowisko omnichannel?"


 

10.00 – 10.30

Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist, BRAND24
"Dlaczego powinniśmy (i jak?) słuchać klientów z Internetu?"


 

10.30 – 10.50

Rafal Lipka-Zanozik - Area Sales Manager Poland,innovaphone AG
"innovaphone myApps Unified Communications: Platforma komunikacyjna bez kompromisów."


 

10.50 – 11.20

Natalia Odrobińska - Senior Specialist Talent & Learning, Expert Team Projektowanie wiedzy i umiejętności,ING Bank Śląski S.A.
"Google podstawą biznesu online i offline"


11.20 – 11.50

Maciej Buś – CEO / konsultant / mentor – Customer Fixe
"Czego pragną polscy klienci?" - wyniki badania doświadczeń konsumentów


 

11.50 – 12.00

 Podsumowanie i zakończenie wydarzenia

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.

© 2022 PIRB. All Rights Reserved.