PRELEGENCI


 

Image

Dariusz Wronikowski - Dyrektor IT, Akademia Leona Koźmińskieg

Magister, inżynier informatyki oraz absolwent MBA. Ma różnorodne doświadczenie w informatyce, obejmujące stanowiska związane ze wsparciem użytkowników, administracją i programowaniem. W 2015 roku odniósł sukces wdrażając usługi chmurowe Microsoft, będąc jednym z pionierskich wdrożeń w Polsce. Aktywnie uczestniczy w projektach związanych z digitalizacją, transformacją cyfrową, chmurą obliczeniową, podpisami elektronicznymi, CRM i EOD. Opierając się na rozwoju, szuka możliwości automatyzacji procesów w celu uproszczenia procesów pracy. W 2020 roku koordynował w pełni elektroniczny proces obsługi studentów e-Wnioski, w tym obieg prac dyplomowych. Następnie w kolejnym roku wprowadził cyfrową rekrutację, a w kolejnym e-Teczkę studenta, znacząco zwiększając efektywność dziekanatów ALK poprzez zastosowanie najnowocześniejszych technologii i światowych rozwiązań. W 2022 roku Dariusz dołączył do Stowarzyszenia Forum Dziekanatów, aktywnie działając i współtworząc sekcję IT i w dniu dzisiejszym będąc członkiem zarządy. Od roku 2023 wspiera również swoją osobą sekcję EdTech przy Konfederacji Lewiatan.

Image

Paweł Cebulski - Video Collaboration Solutions Engineering, Logitech Poland Sp. z o.o.

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w zakresie rozwiązań wideokonferencyjnych, komunikacji ujednoliconej (Unified Communications) oraz systemów audiowizualnych. Od 2017 roku pełni funkcję inżyniera pre-sales w firmie Logitech, gdzie specjalizuje się w kategorii rozwiązań wideokonferencyjnych i udziela wsparcia dla regionu CEE. Całe życie zawodowe poświęcił zagadnieniom szeroko rozumianej komunikacji audiowizualnej. W pierwszych latach kariery, zajmował się projektowaniem i instalacją systemów nagłośnienia, projekcji i sterowania w obiektach użyteczności publicznej, salach konferencyjnych, hotelach, obiektach sportowych. Od 2006 roku zajmuje się systemami komunikacji ujednoliconej i wideokonferencyjnymi. Prowadził jedne z pierwszych wdrożeń systemów UC w Polsce. Doradztwo w zakresie rozwiązań komunikacyjnych stanowi dla niego najbardziej ulubioną część pracy.

Image

Marta Kozak-Gołębiowska - Dyrektor Działu Edukacji Cyfrowej,  Akademia Finansów i Biznesu Vistula

Metodyk, learning experience designer. Od 2006 r. związana z branżą szkoleń e-learning. Brała udział w tworzeniu szkoleń dla dużych organizacji, takich jak PKN ORLEN, Bank BGŻ BNP Paribas S.A., ARiMR, Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury. Pracowała w ogólnopolskich projektach e-learningowych, np. Akademia PARP. Uczestniczyła w tworzeniu pierwszego polskiego portalu MOOC, należącego do Ministerstwa Edukacji i Nauki – Navoica.pl, w projekcie realizowanym przez Fundację Młodej Nauki. W Akademii Finansów i Biznesu Vistula wraz z zespołem wykładowców oraz specjalistów e-learning prowadzi studia online oraz zajmuje się wdrażaniem nowoczesnych technologii edukacyjnych. Prowadzi także tradycyjne zajęcia dla studentów z zakresu komunikacji oraz kompetencji miękkich. Autorka kursów MOOC z zakresu komunikacji międzykulturowej.
Zainteresowania dydaktyczne/badawcze:
• komunikacja interpersonalna;
• komunikacja międzykulturowa;
• technologie edukacyjne.

Image

dr inż. Mariusz Pulkowski - Kierownik działu informatycznej obsługi kształcenia, Akademia Pożarnicza

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Pracownik Działu e-learningu w Szkole Głównej Służby Pożarniczej, następnie Kierownik Działu Informatycznej Obsługi Kształcenia w Akademii Pożarniczej.
Aktywnie wspierał pracę i nauczanie w okresie pandemii COVID , w tym organizował zdalne egzaminy i obrony prac dyplomowych. Co przełożyło się na tworzenie kursów specjalistycznych on-line dla Państwowej Straży Pożarnej poprzez zastosowanie najnowocześniejszych metod i technik kształcenia na odległość.
Ma różnorodne doświadczenie w informatyce, obejmujące stanowiska związane ze wsparciem użytkowników, administracją i programowaniem.
Opierając się na rozwoju, szuka możliwości tworzenia nowych procesów nauczania wspierając w tym trudnym zajęciu Dydaktyków Apoż. Doradztwo w zakresie rozwiązań komunikacyjnych ze studentami stanowi dla niego najbardziej ulubioną część pracy. Praca jest jego pasją i zainteresowaniem.
Ale też nie rezygnuje z hobby jakim jest rejestracja znikających w historii Polski „cudów techniki” w czasie PRL i nie tylko.

Image

Paweł Szczyrek – Marketing Manager, Ideo Force Sp. z o.o.

Wykładowca akademicki przedmiotów z zakresu e-marketingu między innymi w Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie.
Projektuje strategie obecności marek w sieci. Prowadził projekty rekrutacyjne dla uczelni takich jak między innymi: Uczelnia Techniczno-Handlowa w Warszawie, Uniwersytet Opolski, Uniwersytet Rzeszowski, Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii.
Autor szkoleń z zakresu e-marketingu, social mediów, komunikacji w sieci. Zainteresowania: sztuczna inteligencja w dydaktyce i marketingu, automatyzacja w marketingu, content marketing.

Image

Alicja Borzęcka-Szajner - Dyrektor Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Związana ze szkolnictwem wyższym od 2002, w tym w ramach uczelni niepublicznej. Ekspert m.in. w zakresie przepisów dotyczących kształcenia oraz spraw studenckich/doktoranckich. Była i jest członkiem wielu merytorycznych zespołów funkcjonujących w Uczelni np. Zespołu ds. wdrożenia systemu USOS (2014-2015), Zespołu ds. wdrożenia SAP- HR Pensum, Systemu Obsługi Praktyk, Wdrażania Strategii HR Excellence in Research, Zespołu ds. Dostępności. Brała udział w opracowaniu m.in. Strategii odpowiedzialności społecznej Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Strategii podnoszenia kompetencji kadry dydaktycznej i wspierającej proces kształcenia. Posiada doświadczenie w projektowaniu programów studiów, prowadzeniu badań jakości kształcenia oraz wdrażaniu systemu zapewnienia jakości kształcenia. Bierze udział w przygotowaniu i realizacji projektów edukacyjno-rozwojowych, w tym dotyczących podnoszenia kompetencji pracowników Uczelni realizowanych m.in. ze środków UE. Posiada doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami ponad 120 osobowymi. W latach 2018–2020 była członkiem Komisji ds. Wyrównania Szans Edukacyjnych KRASP. Członek Stowarzyszenia Forum Administracji Akademickiej.

Image

Maciej Rozenbajgier - Customer Solution Architect, Integrated Solutions

Od 2007r. w Grupie Orange Polska. Najpierw w Telekomunikacji Polskiej, następnie w Orange Polska, od 2020r pracuje dla Integrated Solutions.
Od 2010r. skoncentrowany na rozwiązaniach komunikacyjnych dla środowisk biurowych takich jak telefonia biurowa, komunikatory i platformy do pracy grupowej oraz wideokonferencji.

Image

Jarosław Sokalski - Product Business Manager, Simple SA

Doświadczony manager specjalizujący się w dziedzinie przepisów prawa pracy i wynagrodzeń pracowniczych. W Simple SA kierunkuje zmiany w obszarze kadry-płace w systemie ERP pod kątem rynku i potrzeb klientów, wspiera procesy sprzedaży oraz uczestniczy we wdrożeniach. Zajmuje się tworzeniem aplikacji, programuje, przygotowuje i prowadzi szkolenia produktowe i techniczne. W swojej 29-letniej karierze zawodowej przeprowadził z sukcesem liczne procesy wdrożeniowe w wielu polskich firmach i instytucjach. Jego pasją jest informatyka i fotografia lotnicza.
W wolnych chwilach robi zdjęcia samolotów w całej Europie.

© 2022 PIRB. All Rights Reserved.