05.07.2018r.

"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

E-commerce niewątpliwie jest przyszłością handlu. Już dziś stanowi około 11% całości sprzedaży a według statystyk do 2022 roku ten udział ma wzrosnąć o kolejne 5%. Polska goni resztę świata nie tylko w procentach, ale i w przedsiębiorcach trudniących się handlem internetowym.
Razem z nami „szyj na miarę” wiedzę na temat tworzenia i prowadzenia marek odzieżowych.

Jeżeli chcesz:
-poznać know how w tworzeniu i rozwijaniu marek modowych
-nawiązać nowe kontakty z osobami z branży modowej
-skorzystać z rad i doświadczenia prelegentów
-poznać nowe technologie

To weź udział już 5 lipca w Warszawie w konferencji „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion. W  programie nie zabraknie tematów dotyczących: e-commerce, mediów społecznościowych, marketingu, mody, trendów a nawet logistyki i grafiki.


Podczas konferencji Pan Bartosz Paczyński, Prezes Content Hero poprowadzi warsztat - "Lowcostowe" techniki sprzedaży i promocji w branży fashion"

Podczas prezentacji omówione zostaną następujące zagadnienia:
- Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie
- Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne
- Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne
- Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram
- Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS

Prelekcje poprowadzą m.in.:

- Krzysztof Bitel - Dyrektor ds. Jakości Dyrektor IT, Gino Rossi S.A.
"Optymalizacja łańcucha dostawy i logistyka w branży fashion"

- Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
"7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku."

- Marcin Osman - Prezes Zarządu,OSM Consult Sp. z o.o.
"Jak zaistnieć z marką w social mediach"

- Jadwiga Janik - Fashion50+
"50plus, ważni odbiorcy mody"
(Podczas prelekcji omówione zostaną:
- oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej
- oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus
- czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus
- obsługa sklepów i salonów mody
- zakupy w Internecie przez osoby 50plus
- reklama w Internecie skierowana do 50plus.)

Tematyka konferencji:

  • E-commerce - jak prowadzić sklep internetowy by odnieść sukces
  • Skuteczne formy reklamy i promocji w Internecie
  • Pozycjonowanie strony www – jak pozyskać więcej klientów
  • Jak zaistnieć w social mediach - zbuduj markę osobistą
  • Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu
  • Content marketing - jak tworzyć treści, które się sprzedają
  • Kreacje graficzne - czym się kierować przy projektach materiałów reklamowych
  • Marketingowa współpraca z influenserami - jak pracować z vlogerami, blogerami i instagram personalities
  • Facebook Marketplace - jak to działa
  • Jak zbudować skuteczną strategię omnichanel
  • Personalizowana komunikacja z klientem
  • Marketing automation w praktyce
  • Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
  • Logistyka w branży modowej
  • Narzędzia wsparcia sprzedaży

Grupa docelowa:
  • właściciele i menedżerowie sklepów internetowych
  • właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
  • osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
  • szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
  • osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
  • projektanci mody
  • blogerzy
  • start'upowcy z branży modowej

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 25.06.2018:*
- 199 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 26.06.2018:*
- 299 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji


Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PATRONI HONOROWI

PARTNERZY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PRELEGENCI

Jadwiga Janik- Fashion50+
Marcin Osman - Prezes Zarządu,OSM Consult Sp. z o.o.
Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki