27.09.2022 r.

Nowe wyzwania w administracji publicznej

Intensywny rozwój nowych technologii, Internetu i sieci telekomunikacyjnych wymusiło na administracji publicznej zmianę w sposobie komunikacji z obywatelem. E-usługi przestały być już strefą "science-fiction", a stały się codziennością każdego z nas. Dlatego z roku na rok przybywa urzędów w których można załatwić różne sprawy online. Wiąże się to jednak z inwestycjami w nowe rozwiązania, które pozwolą im wyjść na przeciw potrzebom obywatela i ułatwią wymianę informacji między nim, a urzędem.


Zapraszamy Państwa do udziału w konferencji ONLINE "Nowe wyzwania w administracji publicznej", która odbędzie się 27 września 2022 r.

 

 

Prelekcje poprowadzą m.in.:

 

- Joanna Baranowska - Zastępca Dyrektora Departamentu Zarządzania Systemami w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

 

- Tomasz Mackiewicz - Kierownik Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii
"Cyfrowy pracownik samorządowy"
(Jaki wpływ ma transformacja cyfrowa na pracę urzędnika samorządowego? Czy technologia RPA zabierze pracę urzędnikom? Stopień cyfryzacji samorządu. To tylko niektóre wyzwania jakie stoją przed samorządami.)

 

- Michał Gąsior - asystent dyrektora, Zespół Rozwoju Otoczenia Technicznego Innowacji, Departament GovTech Polska
"Projektowanie systemów informatycznych dla administracji publicznej. "
(Administracja publiczny posiada wyjątkowe wymagania względem systemów IT. Projektowanie systemów informatycznych jest istotną częścią każdego procesu budowy oprogramowania systemów IT. Od analizy biznesowo-systemowej zależy, jaki kształt projekt będzie miał gotowy projekt.)

 

- Anna Orłowska - radczyni prawna, partnerka w Kancelaria Radców Prawnych Oczkowski i Partnerzy sp.p. i Marta Bytner - aplikantka radcowska, Kancelaria Radców Prawnych Oczkowski i Partnerzy sp.p.
"Sygnalista w administracji - jak zorganizować system zgłoszeń?"
(Prelegentki poruszą następujące punkty: Kim jest sygnalista?; "Test" na sygnalistę. Kiedy i jaka ochrona przysługuje sygnaliście?; Jak zorganizować system zgłoszeń w samorządzie, żeby był przejrzysty, wydajny i przystępny?; Jakie przeszkody napotkasz przy wdrażaniu systemu zgłaszania naruszeń?; Dlaczego warto, żeby system zgłaszenia nieprawidłowości przez sygnalistów działał sprawnie?; Czy sygnalista łamie prawo?)

 

- Dominik Spodek - Key Account Manager - Business Channel, Brother Central and Eastern Europe GmbH
"Optymalizacja druku oraz przepływu dokumentacji w placówkach administracji publicznej"

 

Tematyka konferencji:

  • Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa
  • Praktyka wdrażania SMART CITY
  • Niezawodność infrastruktury informatycznej (serwery, routery, sieci teleinformatyczne)
  • Wykorzystanie potencjału sieci szerokopasmowych
  • Rola technologii cloud computing – realna szansa czy zagrożenie?
  • Własna serwerownia czy usługi data center?
  • Systemy informatyczne wykorzystywane w urzędzie (kadrowy, Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, CRM, CMS, magazynowy)
  • Workflow - automatyzacja procesów biznesowych
  • Bezpieczeństwo danych i informacji
  • Rozwiązania wspierające bezpieczeństwo IT instytucji
  • Biometria w administracji publicznej
  • Mobile w administracji publicznej
  • Systemy wspierające komunikację (infokioski, zintegrowana komunikacja, komunikacja bezprzewodowa, wirtualni doradcy na stronach internetowych, portale korporacyjne, telefonia VOIP, telekonferencje)
  • Aspekty prawne


Grupa docelowa:

Przedstawiciele administracji publicznej, odpowiedzialni za:

  • teleinformatykę
  • planowanie i zakup infrastruktury
  • bezpieczeństwo IT, danych, informacji
  • komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji
  • zarządzanie dokumentacją
  • usprawnienie procesów
  • przetargi
  • kwestie finansowe i organizacyjne
  • zarządzanie kadrami


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNER SREBRNY

Image

PARTNER

Image

PRELEGENCI

Joanna Baranowska - Zastępca Dyrektora Departamentu Zarządzania Systemami w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Anna Orłowska - radczyni prawna, partnerka w Kancelaria Radców Prawnych Oczkowski i Partnerzy sp.p.

Marta Bytner - aplikantka radcowska, Kancelaria Radców Prawnych Oczkowski i Partnerzy sp.p.

Tomasz Mackiewicz - Kierownik,Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii

Michał Gąsior - asystent dyrektora, Zespół Rozwoju Otoczenia Technicznego Innowacji, Departament GovTech Polska

Maciej Nasiłowski - Account Manager SMB & Corporate Customers, Brother Central and Eastern Europe GmbH

© 2022 PIRB. All Rights Reserved.