Jadwiga Janik- Fashion50+
Autorka bloga o modzie fashion50plus.pl. Kocha modę, która stała się jej pasją i sztukę, z którą była związana zawodowo (pracowała m.in. w Centralnym Muzeum Włókiennictwa oraz Muzeum Sztuki w Łodzi). Bloga założyła w wieku 58 lat aby łamać stereotypy o „starych babach” źle ubranych. Bierze udział w programach i konferencjach, które takie myślenie pozwalają zmieniać. Wspiera polskich projektantów.
Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (historia), z którym była także związana zawodowo. Pracowała w administracji centralnej uczelni (kierownik biura promocji, biura rektora, rzecznik prasowy). W 2015 roku przeszła z UŁ na emeryturę.
Dawid Fucia, New Business Manager, EDRONE Sp. z o.o.
Od ponad 3 lat zajmuję się wdrażaniem systemów i mechanizmów wspierających sprzedaż w sklepach internetowych tj. Customer Inteligence, Marketing Automation, czy Marketing Machine. W tym okresie udało się zrealizować ponad 150 takich wdrożeń. Zajmuję się również kompleksowym wsparciem sklepów internetowych przy współpracy z licznymi agencjami: SEO, SEM, Social Media, Strategie UX, Omnichannel, czy Content Marketing. Prywatnie zakochany w sporcie, zwłaszcza piłce nożnej i tennis'ie. Lubi dobre książki i artykuły w zakresie sprzedaży, marketingu, a także sztucznej inteligencji.
Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
Expert marketingu internetowego. Autor książek i kursów internetowych z dziedziny marketingu i social media. Pomaga przedsiębiorcom w rozwoju firm prowadząc bezpłatne webinary, które odwiedziło już ponad 20 000 właścicieli firm.
Aleksandra Koclejda - online marketing specialist, Domodi sp. z o.o.
Pierwsze kroki w branży stawiała w agencji reklamowej J. Walter Thompson Group Poland, gdzie odpowiadała za działania PPC, szczególnie w obszarze Social. Obecnie związana z Grupą DOMODI, gdzie prowadzi kampanie reklamowe w serwisach partnerskich, a ich rentowność to jej oczko w głowie. Prywatnie fanka dobrego designu, nie tylko w branży fashion.
Bartosz Paczyński - Prezes Content Hero
Trener marketingu internetowego i sprzedaży. Zwolennik analizy behawioralnej użytkownika pod kątem decyzji zakupowych. Prezes w agencji Social Media Content Hero wyspecjalizowanej w sprzedaży online także dla branży medycznej. Od ponad 10 lat wspiera firmy w zwiększeniu sprzedaży i optymalizacji kosztów pozyskania klienta w kanale e-commerce, Social Media i SEM. W moim portfolio znajdują się takie firmy jak: Onet.pl, Huawei, Axel Springer Polska, Techland, Akademia Leona Koźmińskiego. Certyfikowany Partner Google AdWords