Program - Systemy IT w relacjach Klient - Firma 25.02.2022

   
   

GODZINA


 

PUNKT PROGRAMU


 

09.00 – 09.30

Logowanie do platformy

09.30 – 10.00

Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, BRAND24
"Różnica między feedbackiem zamówionym a nie zamówionym - rzecz o zaangażowaniu klientów w Internecie"


 

10.00 – 10.20

Michał Wolszlegier - Prezes, AUTOMADE
"Jak przyspieszyć procesy, poprawić ich jakość i wygenerować oszczędności w Twojej organizacji dzięki robotom softwarowym?"


 

10.20 – 10.50

Joanna Lisiecka-Pytlakowsk - V&P Sales & Marketing, Comtrust
"Współpraca ludzi i sztucznej inteligencji. Najlepsze praktyki z wdrożeń SAP AI dla obsługi klienta i sprzedaży."


 

10.50 – 11.10

Tomasz Szwelnik - CEO, VoiceLab
"Conversational Intelligence - wykorzystanie sztucznej inteligencji w sprzedaży i obsłudze klienta"


 

11.10 – 11.40

Krzysztof Cieślik - Customer Support Specialist, Firmao
"Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta na przykładzie Firmao CRM"


 

11.40 – 12.10

Aneta Dąbrowska - Wicedyrektor Departamentu Obsługi Klientów w Centrali ZUS
"ZUS dla klientów – doświadczenia, działania, perspektywy"


 

12.10 - 12.30

Karol Wąsowski - Project and Process Director (Corporate Customers), Alior Bank SA
"Jakość danych w analizach biznesowych (Data Governance w praktyce)"


 

12.30 – 12.40

Zakończenie panelu głównego, zaproszenie do pokoi webinarowych

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.

© 2021 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki