NASZE USŁUGI

KONFERENCJE

Kluczem do sukcesu w biznesie są ludzie. A co za tym idzie – ich wiedza i doświadczenie. PIRB od lat zajmuje się profesjonalną organizacją branżowych spotkań. Co roku organizujemy kilkadziesiąt wydarzeń dla kadry zarządzającej w Polsce. W oparciu o nasze doświadczenie i wiedzę tworzymy wydarzenia o aktualnej tematyce, gościmy najlepszych specjalistów, liderów rozwiązań i cieszymy się znakomitą frekwencją.

SZKOLENIA

Aktualne tematy, nowoczesne ścieżki szkoleniowe oraz świeże podejście do najbardziej popularnych szkoleń. Warsztaty prowadzone są przez najlepszych ekspertów i doświadczonych praktyków. Zarówno otwarte, jak i zamknięte szkolenia charakteryzuje najwyższy poziom merytoryczny oraz aktualna wiedza ze wszystkich dziedzin. Swoją ofertę kierujemy do klientów korporacyjnych, indywidualnych oraz administracji publicznej.

DEDYKOWANE WYDARZENIA

Prowadzenie procesu rekrutacyjnego z wybranej grupy docelowej. Promocja wydarzenia wśród potencajlnych uczestników. Działania promocyjne prowadzone z wykorzystaniem wielu kanałów dotarcia. Kompleksowa obsługa procesu rejestracji osób. Obsługa logistyczna. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani organizacją spotkania chętnie przygotujemy ofertę dostosowaną do Państwa indywidualnych potrzeb.

NAJBLIŻSZE WYDARZENIA

ZAUFALI NAM

 

 PFR

          Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego "Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm", udzieloną przez PFR SA. 
© 2022 PIRB. All Rights Reserved.